Kellään mitään tietoa tuosta? Näkyis olevan kytkin- ja laatikkoremppaa vailla. Mitähän moiset mahtaa kustantaa töineen osineen päivineen?
Kyllä tulee laatikon avauksen kans äkkiä hintoihin, vauhtipyörä menee luultavasti kytkimen lisäksi vaihtoon!
Useampi tonni palaa korjaamolla teetettynä osineen töineen, lisäksi kannattaa varata noin 5000€ muihin "huoltoihin" noilla metreillä jos ei mitään isompaa ole tehty
Näillä mennään:
Toyota Corolla hybrid sport touring -21"After 20 years daily repair"
BMW e30 320i cabriolet -90 "Back to the old school"
BMW e34 525i -90 ”Museointia vaille”
BMW e39 528ia M-sport -99 ”Käyttöharraste”
MB c124 230CE -90 "Badboy"
MB s204 220cdi -08 "Seutuauto"
Kellään mitään tietoa tuosta? Näkyis olevan kytkin- ja laatikkoremppaa vailla. Mitähän moiset mahtaa kustantaa töineen osineen päivineen?
Taitaapi olla nimimerkki -Dobermann- auto kyseessä. Mies on ihan foorumilaisia, ja kohtuullisen aktiivinenkin sellainen.
- Bmw jälkivarustelu(retrofit) ja sähkötyöt.
- Ohjelmistopäivitykset, koodaukset, vikakoodit ja livedata.
- E- ja F- sarjan avaimet.
- xHP vaihdelaatikkon ohjelmointia.
- Moottorin optimointia kaikkiin merkkeihin.
Kyllä tulee laatikon avauksen kans äkkiä hintoihin, vauhtipyörä menee luultavasti kytkimen lisäksi vaihtoon!
Useampi tonni palaa korjaamolla teetettynä osineen töineen, lisäksi kannattaa varata noin 5000€ muihin "huoltoihin" noilla metreillä jos ei mitään isompaa ole tehty
"Isohuolto" - öljyt, nesteet, tulpat yht: 150-250e tehty, mutta vanokset, jakopää ns. "pieni huolto" on kysymysmerkki...Kysyisin tuosta ja laittaisin sille arvoa vielä toisen 5-6000e noilla metreillä
Kyllä tulee laatikon avauksen kans äkkiä hintoihin, vauhtipyörä menee luultavasti kytkimen lisäksi vaihtoon!
Useampi tonni palaa korjaamolla teetettynä osineen töineen, lisäksi kannattaa varata noin 5000€ muihin "huoltoihin" noilla metreillä jos ei mitään isompaa ole tehty
Autohan on tosiaan minun ja kaikki oleellinen tieto löytyneen tuosta ilmoituksesta. Useamman tuhannen tuo remontti maksaa, riippuen täysin miten ja millä osilla sen tekee. Remontin jälkeen auton hinta on kuitenkin muiden hinnat alkaen autojen kanssa samassa linjassa ehjällä laatikolla ja uudella kytkimella.
"Isohuolto" - öljyt, nesteet, tulpat yht: 150-250e tehty, mutta vanokset, jakopää ns. "pieni huolto" on kysymysmerkki...Kysyisin tuosta ja laittaisin sille arvoa vielä toisen 5-6000e noilla metreillä
Kerro ihmeessä missä teetät huollot noin halvalla kun pelkät öljyt maksavat 180e/vaihtokerta?
Comment