Originally posted by Tourister
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Nettiautosta Bongailtua XIII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by sonikk View PostParissa ekassa kuvassa on pre-facelift valot, lopuissa faceliftit. Jälkimmäiset aika paljon arvokkaammat.Kaarien mankelointia yli kymmenen vuoden kokemuksella.
Tiedustelut priva tai 0452210069
Current
E61 530d
E39 530d
E39 520iA
E46 330xd
E28 528i
Comment
-
-
Originally posted by Gemmi View PostOn muute e30:ien hinnat taas noussu
Jotain tollasta, ehkäpä? http://www.nettiauto.com/bmw/318/5915872Nyt:
E82 135i -11
Ex: F07 535xD GT -11, E53 X5 3,0D -03, E46 320d -01, E82 135iS -13, E39 520iA -02, E46 320i -02, E60 530D -03, F31 330dA -13, F31 318dA -12, E46 325CiA -02 cabrio, E39 523i -97 Touring, E46 320i -03 Touring, E36 328i -95 Cabrio, E30 316i -89, E34 535i -90, E30 316i 2d -89, E46 320d -99, E30 316i 4d -90, E34 535i -90 "Ac Schnitzer Silhouette S5", E38 740iA -94, E34 M5 -90, E28 520i -87, E28 520i -86
Comment
-
-
Liekkö nuo viat sitten noitten alkupään mallien juttuja?, oma on -00 facelift ja ainoana vikana sähköissä on ollut ajovalokytkimen taustavalon sammuminen.
Ainakin alkupään C-malleissa mittaristovikoja oli paljon, neulat liimautui toppareihin kiinni jne. Voi olla että noissa vanhemmissa on ollut vielä niitä "biohajoavia" johtosarjoakin käytössä, sillon voi sattua mitä vaan.
Muutenhan nuo on tehty kuten jubekin jo sanoi w202:n pohjalle, eli perusosat alustaan jne on todella halpoja, ajettavuus ok, kun alusta kunnossa, on tarkka renkaista. Ruostetilanne kannattaa tsekata tarkkaan, listojen aluset, takaluukun lukon ympärys pahimmat. Ja jos pelimerkkejä riittää panostaisin facelift malliin 99-> manuaalina en huolis millään tuollaista.
Originally posted by mikkis View PostItselläni ei henkilökohtaista kokemusta clk:sta ole mutta kahdella frendilläni oli vuosia sitten lähes uutena tommoiset ja kummassakin aivan tolkuttomasti noita sähkövikoja vaihdatti mittaristonkin toiseen ainakin kaksi kertaa ym kunnes molemmat clk:t lähti kiertoon..kun sähköviat vaan jatkui ja jatkui..
Taisi molemmat olla tosiaan noita alkupään malleja.
Itsekkin noista clk meseistä aina tykännyt ulkonäöllisesti mutta muistuu vaan tutun sanat mieleen "älä koskaan lankea clk meseen".
Comment
-
-
No on kyllä nämäkin hinnoissaan jos e30 on
Tuo siis halvin ketjukoneinen
Pitäiskö oma vasta maalattu laittaa myyntiin kun näistä kerran näin poskettomia voi pyytää.. Tiedä sitten maksaako ne jotkut nuita pyyntejä:thinkEx BMW:t: e30 318i 4d "tuninki"
e36 325i coupé R.I.P
e30 316 2d
e36 318is coupé
e36 323i 4d ac schnitzer replica
Käyttis: e39 523i 4d
Originally posted by rizzoParas oli kyllä eräs viikonloppu club 96:ssa 5 tähden bensalenkkari jolla roikku nahkainen BMW-lippis vyöstä Ei ollu Fallu...
Comment
-
-
Originally posted by dumppi View PostNo on kyllä nämäkin hinnoissaan jos e30 on
Tuo siis halvin ketjukoneinen
Pitäiskö oma vasta maalattu laittaa myyntiin kun näistä kerran näin poskettomia voi pyytää.. Tiedä sitten maksaako ne jotkut nuita pyyntejä:think
pitääkö se prkl e30 sitten myydä kun niissä on hinnat hyvin ylhäällä? :think
Comment
-
-
Originally posted by Paabo View Posthttp://www.nettiauto.com/bmw/m5/6013800
Miksihän tämä tuli lähes heti uudestaan myyntiin? Pienen tilin tekoa yritetään?:thinkE70 X5 30d
Comment
-
-
Originally posted by ruupanen View PostTästä oon kauppaa tekemässä. Tällä hetkellä siinä tilanteessa, että leimaa eka ja meen sit kahtomaan. Prkl kun ei ole huoltohistoriaa minkäänlaista, niin vähä jännittää 540i:n kohalla. Se palaa helposti tonni ja vähä toista kun uusii noille kilsoille perinteiset paikat ennenku uskaltaa kunnolla ajaa...
Comment
-
-
Originally posted by mikkis View PostItselläni ei henkilökohtaista kokemusta clk:sta ole mutta kahdella frendilläni oli vuosia sitten lähes uutena tommoiset ja kummassakin aivan tolkuttomasti noita sähkövikoja vaihdatti mittaristonkin toiseen ainakin kaksi kertaa.
Aika monta tuommosta on tullu korjattua w202:sta, rapsuttaa mattoveitsen terällä viisarin pinta tasaiseksi, sopivan paksuisen sähköjohdon kuoresta pala jonka uittaa silikonissa ja laittaa ikäänkuin kortsuksi rajoitintapin päälle niin
Originally posted by ruupanen View PostTästä oon kauppaa tekemässä. Tällä hetkellä siinä tilanteessa, että leimaa eka ja meen sit kahtomaan. Prkl kun ei ole huoltohistoriaa minkäänlaista, niin vähä jännittää 540i:n kohalla. Se palaa helposti tonni ja vähä toista kun uusii noille kilsoille perinteiset paikat ennenku uskaltaa kunnolla ajaa...
Kolme kuitenkin meni mutta nyt on teknisesti kunnossa eli kerro kahdella tuo budjetti niin ei tule suuria yllätyksiä
Esim: Pelkät OEM hihnankiristin mekanismit rullineen on ihanan kalliitaLast edited by Jube; 27-10-2013, 15:10.Näillä mennään:
Toyota Corolla hybrid sport touring -21"After 20 years daily repair"
BMW e30 320i cabriolet -90 "Back to the old school"
BMW e34 525i -90 ”Museointia vaille”
BMW e39 528ia M-sport -99 ”Käyttöharraste”
MB c124 230CE -90 "Badboy"
MB s204 220cdi -08 "Seutuauto"
Comment
-
-
Originally posted by mikkis View PostTästä jos löytyy tietoa niin privalla tai muutenkin voi kertoa, näkyy olevan Btcf member tarra takalasissa, etenkin tuo Smg laatikon toimivuus hiukan arvelluttaa www.nettiauto.com/bmw/325/6001510F20 M140i xdrive - 18 Alpinweiss 3
E30 318i - 88 Alpinweiss II
Ex F31 330d M-sport -14, E92 335i M-sport -09, E36 328i M-sport -96, E36 323ti - 98, E36 318is -94, E36 316ti x2 -99, E34 525i M-technic -90, E30 316i -89
Comment
-
-
Originally posted by Jube View PostHyvät puolet:
-230K + manuaali on ehdottomasti paras yhdistelmä tekniikan suhteen, siitä iso
-Mukava ajotuntuma alustan ollessa kunnossa.
-Halvat kulutus/huolto-osat.
-Hinnat nykyään jälkevällä tasolla.
Huonot puolet:
-Ruostevikoja, joka nyt ei varmaan tullu puuntakaa kun puhutaan ko. ikäluokan Mersusta.
-Sähkövikoja ym. pientä lastentautia alkupään malleissa.
-IMO he*vetin ruma auto ainakin tuolla värityksellä.
-Metrejä alkaa jo olemaan ko. yksilössä.
-Auto on rakennettu periaatteessa w202 c-mallin alustalle vaikka ulkonäkö viittaa enemmänkin w210 e-malliin. (Ei kylläkään varsinaisesti huono asia)
Siinäpä jotain mitä tuli mieleen tähän aikaan vuorokaudesta :think
Mittarilukema suhteutettuna hintaan
Sisusta :thinkOriginally posted by mikkis View PostItselläni ei henkilökohtaista kokemusta clk:sta ole mutta kahdella frendilläni oli vuosia sitten lähes uutena tommoiset ja kummassakin aivan tolkuttomasti noita sähkövikoja vaihdatti mittaristonkin toiseen ainakin kaksi kertaa ym kunnes molemmat clk:t lähti kiertoon..kun sähköviat vaan jatkui ja jatkui..
Taisi molemmat olla tosiaan noita alkupään malleja.
Itsekkin noista clk meseistä aina tykännyt ulkonäöllisesti mutta muistuu vaan tutun sanat mieleen "älä koskaan lankea clk meseen".Originally posted by rocroc View PostLiekkö nuo viat sitten noitten alkupään mallien juttuja?, oma on -00 facelift ja ainoana vikana sähköissä on ollut ajovalokytkimen taustavalon sammuminen.
Ainakin alkupään C-malleissa mittaristovikoja oli paljon, neulat liimautui toppareihin kiinni jne. Voi olla että noissa vanhemmissa on ollut vielä niitä "biohajoavia" johtosarjoakin käytössä, sillon voi sattua mitä vaan.
Muutenhan nuo on tehty kuten jubekin jo sanoi w202:n pohjalle, eli perusosat alustaan jne on todella halpoja, ajettavuus ok, kun alusta kunnossa, on tarkka renkaista. Ruostetilanne kannattaa tsekata tarkkaan, listojen aluset, takaluukun lukon ympärys pahimmat. Ja jos pelimerkkejä riittää panostaisin facelift malliin 99-> manuaalina en huolis millään tuollaista.
Comment
-
-
Originally posted by Gemmi View PostOn muute e30:ien hinnat taas noussu
Näillä mennään:
Toyota Corolla hybrid sport touring -21"After 20 years daily repair"
BMW e30 320i cabriolet -90 "Back to the old school"
BMW e34 525i -90 ”Museointia vaille”
BMW e39 528ia M-sport -99 ”Käyttöharraste”
MB c124 230CE -90 "Badboy"
MB s204 220cdi -08 "Seutuauto"
Comment
-
-
Originally posted by Zeta View PostPenkistä pääten on rampattu sisään ja ulos eikä huoltokirjan puuttuminen edistä mittarilukeman uskottavuutta, olkoon vaikka Japanissa kuulemma ajetaan yleensäkin todella vähän. :think
Radio ei toimi Suomen taajuuksilla eikä sitä saa koodattua myöskään joten sen joutuu vaihtamaan euroversioon...oikeastaan ainoa "vika" autossa. Muuten ihan ok peli pienillä kilsoilla.Kaarien mankelointia yli kymmenen vuoden kokemuksella.
Tiedustelut priva tai 0452210069
Current
E61 530d
E39 530d
E39 520iA
E46 330xd
E28 528i
Comment
-
Comment