On tuo auton myynti nykyään ärsyttävää. Tiistaina soitteli joku ihan humalassa ja rupesi puhelimeen huutamaan kun en autosta ruennut kauppaa käymään 20:30 aikaan illalla. Tänään soitti sama kaveri ja oli kuulemma veli joka tiistaina soitteli Ja vähän väliä tulee viestiä vaikka mistä tuutista koskien renkaita/vanteita ja ties mitä, mutta ikinä ei olla autoa ostamassa
On tuo auton myynti nykyään ärsyttävää. Tiistaina soitteli joku ihan humalassa ja rupesi puhelimeen huutamaan kun en autosta ruennut kauppaa käymään 20:30 aikaan illalla. Tänään soitti sama kaveri ja oli kuulemma veli joka tiistaina soitteli Ja vähän väliä tulee viestiä vaikka mistä tuutista koskien renkaita/vanteita ja ties mitä, mutta ikinä ei olla autoa ostamassa
Hehheh.. Ehkä hieman ärsyttävää
Jotenkin olettaa että kun tulee toistakertaa katsomaan autoa niin sillon se kaapataan mukaan vaan ei... Uusi koeajo ja auton ihailua....
"Tää on just sellainen ku haluan ja tosi hyvän näköinen, hyvällä koneella jne, mutta yhdeksän tonnia on paljon rahaa autosta, justiin otin 350t lainaa"
Espoossa on kuulemma vastaava farmarina automaattina myynnissä ja maksaa vaan 6900€ ... Katsoin itse tätä kyseistä pirssiä ja mietin että nuo ei ole kyllä millään tavalla verrattavissa keskenään.
Jos auto on valmistettu 10/2005, vuosimalli on 2006. Sanoisin että melko esimerkillinen ilmotus. Hinnasta en osaa kommentoida kun en ole noita seurannut vähääkään.
Pitää ottaa uudet kevätkuvat ja vaihdella kesävanteet alle samalla.
Itse pyrkinyt aina laittamaan ilmoitukseen ainakin yhden kuvan, missä toiset renkaat alla (kesä/talvi). Mainitsen myös aina rengasmerkin ja paljonko on suurin piirtein pintaa. Rengassarja maksaa E6x:een n seitsemänsataa (kun jotain helvetin gänpäng renkaita ei lasketa).
Ilmoituksesta:
Ok, ehkä turha mainita katsastuksesta. Luulen, että itsestään selvää ostajille, että vajaa kymmen vuota vanha E6x on aina katsastettu/katsastuskunnossa.
Mun mielestä oikein hyvä ilmoitus, parempi kuin 95% nettiauton ilmoituksista.
Kuvat ovat mielestäni riittävän hyvät. Jos haluat parempia, niin vie auto ilta-auringossa kuvattavaksi johonkin sopivaan miljööseen, samaan tyyliin kuin ilmoituksen viimeinen, jäällä (?) otettu kuva.
"Päivitetty hinta ilman kesävanteita." Onko sulla kuitenkin tarjota kesävanteet mukaan? Jos on, niin ilmoita myös auton hinta niiden kanssa. Jos ei, niin mainitse vaan että ei kesävanteita tai että hinta sisältää vain talvivanteet. Nyt tuosta jää epäselväksi, että onko kesävanteita tarjolla. Kaikki eivät ole nähneet alkuperäistä ilmoitusta.
Byrokratian motto: älä tee mitään ensimmäistä kertaa
Itse pyrkinyt aina laittamaan ilmoitukseen ainakin yhden kuvan, missä toiset renkaat alla (kesä/talvi). Mainitsen myös aina rengasmerkin ja paljonko on suurin piirtein pintaa. Rengassarja maksaa E6x:een n seitsemänsataa (kun jotain helvetin gänpäng renkaita ei lasketa).
Ilmoituksesta:
Ok, ehkä turha mainita katsastuksesta. Luulen, että itsestään selvää ostajille, että vajaa kymmen vuota vanha E6x on aina katsastettu/katsastuskunnossa.
Sepä se kun en tajunnut ottaa yhtään kuvaa kesävanteilla ennenkuin oli talvirenkaat jo alla. Täytyy tällä viikolla korjata asia. Katsastus maininta on jäänyt tammikuulta jolloin käytin leimalla..voisi kai sen jo poistaakin.
Ex. E46 330d -05
Ex. e61 530da -05
Ex. 316 e30, 320 e36, Volvo s60
Member of Team EastAudio
Itä-Suomen autohifistit: www.eastaudio.net
Näillä mennään:
Toyota Corolla hybrid sport touring -21"After 20 years daily repair"
BMW e30 320i cabriolet -90 "Back to the old school"
BMW e34 525i -90 ”Museointia vaille”
BMW e39 528ia M-sport -99 ”Käyttöharraste”
MB c124 230CE -90 "Badboy"
MB s204 220cdi -08 "Seutuauto"
Pikainen yhteenveto e60 530d:n myynnistä
Myynnissä nettiautossa vähän alle 3 kuukautta. Aluksi hintapyynti vajaa 14ke, pikkuhiljaa tiputellan tasarahaan 10ke. Lopulta meni hermot ja poistin auton kokonaan myynnistä. Mistä nuota haaveilijoita löytyy? Yhdenkin kanssa piti jankata puolituntia että mihin autolla pääsee kun alusta on madallettu. Ei sitten vit** voi olla soittamatta kokonaan autosta missä on paikallaan kuvien ja tekstinkin perusteella konin madaltava täys alustasarja???
Sitten olis pitäny vielä vaihtaa laatikkoöljyt, kasa puslia ja katsastaa auto (autoa siis ei ollut ostaja edes käynyt katsomassa).
Ja sitten ainakin viisi tarjousta "saat 9000e tänään tai huomenna" ja kuinka ollakkaan aivan puhtaana käteen. Ja jos nuolle kaikille olisi luvannut että homma ok niin saa jankuttaminen jatkuu sitten pihassa, että kun nyt 11 vuotta vanhassa autossa on kuitenkin leima tulossa 4 kuukauden päästä että täytyy saada alennusta (ja tämäkin selvisi kyllä ilmoitusta lukemalla).
Ja yks huippu vaihdokki, priimakuntoinen mondeo: http://www.nettiauto.com/ford/mondeo/6242724
ja samasta autosta myynti-ilmoitus, edelleen yksi omistaja, vikoja kauhea kasa ja hevosvoimia 40 vähemmän:
Otin auton ajoon, lisäsin havaitsemani pikku viat ilmoitukseen ja laskin 410€ hintaa :think
Taitaa olla "isojen dieseleiden" kysyntä kokenut aikamoisen inflaation valtion verouudistuksien myötä
En usko että tuo verotus ostajiin vaikuttaa. Noita on vaan nyt aika paljon tarjolla. Itsekin möin tuota Saksan tuonti facelift 530Da:ta n. 255tkm ajettuna sen pari kuukautta ja käteen jäi lopulta 6k€, alunperin pyynti oli 7500.
Kysyin tuttavalta, joka on merkkiliikkeessä automyyjänä, paljonko minun auton hyvitys olisi ollut niin vastaus oli 4-5k€.
En tiedä miten siellä Pohjoisessa autokaupalla menee, mutta monelta suunnalta olen kuullut että tällä hetkellä myyntiajat ovat vaan todella pitkiä... (tosin tuo A3:n meni kaupaksi alle kahdessa viikossa )
Comment