Originally posted by Petri.Kekkonen
View Post
Mutta noissa kahdessa F3x:ssä se oli jotenkin ylikevyt, ihan kuin keskellä olisi klappia, GT varsinkin tuntui liikkuvan vähän miten sattuu eikä yhteys ratin ja pyörien välillä tuntunut kiinteältä. Ohjaus kyllä keskitti voimakkaasti. Ja molemmissa tuntui välillä joku ihmeellinen vastaanjänkäävä moottori tms. Siis kun rattia käänteli keskiasennosta sopivasti, nukahtaako se sähkömoottori ja herää aina kun rattia kääntää vai mitä ihmettä? Playstationin ratissa olen viimeksi vastaavaa kokenut...
Tällä kertaa en ihan tahallaan ajanut juuri lainkaan lumisilla teillä vaan sulalla asfaltilla ja lyhyellä jäisellä pätkällä. Tuo F11 meni kyllä pahuksen upeasti mutkaisella jäisellä pikkutiellä... (Muilla en ajanut niin pitkälle.)
Jos tuota yksinkertaistaa hiukan lisää niin on hauskempi kiihdyttää vääntökäyrän nousevalla kuin tasaisella tai laskevalla osalla. M52TU/M54 vääntökäyräkin on aika laakea, mutta silti siinä on edes pienenpientä nousua sinne 3500-4500 rpm väliin asti.

Comment