Announcement

Collapse
No announcement yet.

E87 hajottaa sytytyspuolia

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • j00n45
    Newbiemmer
    • May 2011
    • 4
    • Finland

    #46
    Joo nyt on sit vuorossa vääntö autoliikkeen kanssa. Kuvittelin omassa mielessäni että kyllä maahantuojakin jo tulee vastaan tälläisessä mutta eipä näköjään

    Comment

    • Convertible
      Bimmer Enthusiast
      • Nov 2003
      • 2638
      • Turku

      #47
      Originally posted by j00n45 View Post
      Joo nyt on sit vuorossa vääntö autoliikkeen kanssa. Kuvittelin omassa mielessäni että kyllä maahantuojakin jo tulee vastaan tälläisessä mutta eipä näköjään
      Kait toi vika on alunperin alkanut tuosta vanhan mallisesta ketjunkiritimestä ja löystyessään ketju sitten aiheuttanut muita ongelmia.

      Eli kyllä mielestäni menee osittain valmistajalle, tosin aktio noissa kiristimissä oli, mutta aika monesta ne jäänyt vaihtamatta.

      Tuo vaseliini koneessa tulee pääasiassa liian vanhoista öljyistä tai ns. pelkästä kaupunkiajosta, niin ettei koneen öljyt ehdi lämmetä kunnolla.
      F25 X3 35d
      E87 118i
      E46 330ti
      E46 M3
      E30 M3
      E30 M3 Convertible
      Z3 Roadster

      Comment

      • Audimies
        Bimmer Rookie
        • Oct 2011
        • 48
        • Helsinki

        #48
        Kävin merkkihuollossa tiedustelemassa 50 000km huollon hintaa ja samalla selvisi että BMW 116 -08-malliin on tullut kevään aikana maahantuojan huoltokampanja koskien sytytyspuolia.

        Sytytyspuolat vaihdettiin kaikki kerralla, tunnin joutui odottelemaan. Tuntuu että satunnainen nykiminen alhaisilla kierroksilla jäänyt toistaiseksi pois.

        Toivottavasti tästä oli nyt apua muille.

        (Toivottavasti tätä viestiä ei nyt sitten moderoida).

        Comment

        • peeämwee
          Bimmer Enthusiast
          • Mar 2006
          • 1822
          • I sink hell

          #49
          Originally posted by Audimies View Post
          Kävin merkkihuollossa tiedustelemassa 50 000km huollon hintaa ja samalla selvisi että BMW 116 -08-malliin on tullut kevään aikana maahantuojan huoltokampanja koskien sytytyspuolia.

          Sytytyspuolat vaihdettiin kaikki kerralla, tunnin joutui odottelemaan. Tuntuu että satunnainen nykiminen alhaisilla kierroksilla jäänyt toistaiseksi pois.

          Toivottavasti tästä oli nyt apua muille.

          (Toivottavasti tätä viestiä ei nyt sitten moderoida).
          O.T. ja p.s. valittaminen unohtui. kaikkeen tottuu
          Käyttis 2022 330e xDrive M sport
          Projekti 1987 735i manual It’s a hybrid. It burns gas and oil
          A redline a day keeps the mechanic away / 2020 KTM EXC 250 tpi 6days = 2t 4eva
          http://velkakello.fi/

          Ystävä myy e23,e24,e30,e34,e36 jne. esitteitä/kirjallisuutta
          https://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=405486

          Comment

          • Convertible
            Bimmer Enthusiast
            • Nov 2003
            • 2638
            • Turku

            #50
            Niin tosiaan kannattaa käydä vaihtamassa kaikkiin 4 cyl. LCI bensakoneisiin nuo puolat kun kerran menevät takuuna. Mulla loppu molemmista nykiminen.
            F25 X3 35d
            E87 118i
            E46 330ti
            E46 M3
            E30 M3
            E30 M3 Convertible
            Z3 Roadster

            Comment

            Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎