Osaisko joku heittää arviota, että montako milliä on perää pudotettu kun takana jouset vapaassa mitassa on noin 195mm? Jotenki tuntuu perä olevan liian matala verrattuna keulaan, kun takarenkaat on kiinni kaarissa ja edessä on jokunen sentti varaa, korimalli uudempi e30.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E30 madallus kysely
Collapse
X
-
Originally posted by kalkOsaisko joku heittää arviota, että montako milliä on perää pudotettu kun takana jouset vapaassa mitassa on noin 195mm? Jotenki tuntuu perä olevan liian matala verrattuna keulaan, kun takarenkaat on kiinni kaarissa ja edessä on jokunen sentti varaa, korimalli uudempi e30.
itelle on nyt saksasta tulossa KW:n 60/60 madallusjouset...saa vähä tota horokkilookkia pois (toivottavasti)
Comment
-
-
Mitä iskareita olette kytkeneet rasseihin 60/60-madalluksen myötä ? Kokemuksia ja suosituksia ? Itsellä taitaa mennä iskarit vaihtoon, edellinen omistaja on pistänyt madallukset alle mutta jättänyt tavan iskarit...Tällä hetkellä: E39 525d ´04
Kauniina muistona:E30 325i ///M-Technic II vm. -89
Muut sotaratsut:E34 525i '90, E30 '89 316i, '88 325i, '89 316
E34 '89 525i.
Comment
-
-
Originally posted by JinxMitä iskareita olette kytkeneet rasseihin 60/60-madalluksen myötä ? Kokemuksia ja suosituksia ? Itsellä taitaa mennä iskarit vaihtoon, edellinen omistaja on pistänyt madallukset alle mutta jättänyt tavan iskarit...
parhaan tuloksen saa tietty jo tollasella pienemmällä madalluksellakin ku vaihtaa lyhyemmät iskarit
Comment
-
-
mulla kans Bilsteinin Sprintit ed/ta. Sitten Weitecin 40/40 vai oliko 35/35 jouset ja edessä Bonrathin federtellerit. on ihan ok ajaa (aika pehmeä), mutta perä saisi olla vähän matalemmalla. renkaan/lokareiden välit on silleen että edessä on tasan sentin enemmän välystä kuin takana.
kuviakin löytyy tuolta showroommista, viimeisiä kuvia topicissa vanha liitto edition"Die wirklich guten Fahrer haben die Fliegen auf den Seitenscheiben" -Walter Röhrl"
- - -
E30 325i Cabrio M-Technic I 1990 Cäbi©
E36 M3 Coupé 1996
G61 i5 Touring eDrive40 M Sportpaket 2024 Batteriewagen
Comment
-
-
Originally posted by Eskokyllä joku 40/40 satsi menee vielä vakio iskareillakin mut lisää ku madaltaa ni iskarit sylkäsee kyllä mehut pihalle!Tällä hetkellä: E39 525d ´04
Kauniina muistona:E30 325i ///M-Technic II vm. -89
Muut sotaratsut:E34 525i '90, E30 '89 316i, '88 325i, '89 316
E34 '89 525i.
Comment
-
-
Asiaan nyt vähän liittyen:
Kun tollasenkin 60/60, ellei jopa 80/jotain madalluksenkin kun räppää alle niin e30:kympissä rengaskulmat, etenkin takana menee AIVAN vituilleen... onhan se kivan näkönen setti tietysti, mutta sitten ei paljoo enää naarata kun käytäntö tulee vastaan puolen vuoden päästä kun rengas on vinkunu ihan kantillaan..
Sisäsyrjät kankailla ja ulkona rengaspinta niinku uudessa...
ELI:
Onko joku hommannu jostain säädettäviä tukivarsia taakse e30:kymppiin,
tai fiilaillu ite tommosia ??? Vois vähän antaa vinkkiä miten saa rengaskulmat takas järkeviksi tollasten teinimadallusten jälkeen?
Itellä 40/40 Weitec, ja Bilsteinin PsrpsrinttiRWD on pop
Comment
-
-
Kellään korkeussäädettävää alustaa E30:sessa? Mikä? Miten matalalla tällä hetkellä? Kiinnostaisi myös meneekö liian kovaksi.."Die wirklich guten Fahrer haben die Fliegen auf den Seitenscheiben" -Walter Röhrl"
- - -
E30 325i Cabrio M-Technic I 1990 Cäbi©
E36 M3 Coupé 1996
G61 i5 Touring eDrive40 M Sportpaket 2024 Batteriewagen
Comment
-
-
Originally posted by RiiQuuKellään korkeussäädettävää alustaa E30:sessa? Mikä? Miten matalalla tällä hetkellä? Kiinnostaisi myös meneekö liian kovaksi..
emmä sitte ymmärrä mitä tollasella korkeussäädettävällä tekee ku ostaa kerralla oikean mittaiset jouset ni hommahan on siinä...varsinkin jos ei talviautona tartte sitä ni sehän saa olla ihan tontissa
Comment
-
-
Originally posted by EskoEikö mazalla ole avossa joku viritelmä ollu
emmä sitte ymmärrä mitä tollasella korkeussäädettävällä tekee ku ostaa kerralla oikean mittaiset jouset ni hommahan on siinä...varsinkin jos ei talviautona tartte sitä ni sehän saa olla ihan tontissa
Kiinnostaa lähinnä siksi kun omasta mielestä en saa tuota Cabriota millään oikealle korkeudelle, ja tahtois vaihtelua välillä siihen korkeuteen. Millaiset Esko noi KW:n 60/60 jouset on ollu? Onko alla jo?
EDIT. Tällainen olisi myös melko halpa vaihtoehto takapäähän, etenkin jos paljon madaltavat jouset siellä paikallaan: FK Höhenverstellbare Hinterachsel Blöcke BMW E30"Die wirklich guten Fahrer haben die Fliegen auf den Seitenscheiben" -Walter Röhrl"
- - -
E30 325i Cabrio M-Technic I 1990 Cäbi©
E36 M3 Coupé 1996
G61 i5 Touring eDrive40 M Sportpaket 2024 Batteriewagen
Comment
-
-
Itselläni kans kiinostaa korkeus säädettäväalusta, kun touring malliin ei saa edes 60mm jousia taakse, paitsi tieten sedanin, mutta onko ne löysemmät??
ja sitten että kun vaihtelee vanteita, niin olisi kiva kun sää säädettyä korkeuden sopivaksi.
Itselläni on nytten Kw 60/40 madallussarja, ja on minusta todella hyvä hintaan nähden. Ei ole liian kova, mutta mukavan jäykkä ja hyvä mutkissa. Suosittelen..E30 325i Touring -89
E30 325i touring -88 m50tbo
G20 330e M-Sport -20
Comment
-
-
Originally posted by jmp2002Itselläni kans kiinostaa korkeus säädettäväalusta, kun touring malliin ei saa edes 60mm jousia taakse, paitsi tieten sedanin, mutta onko ne löysemmät?BMW i3
Comment
-
-
KW:n 55/55 ja 60/60 jousista Sedan / Cabrio
Originally posted by takatalviSedanin jouset on löysemmät, joten ne ei käy tourinkiin. Tulee todella huono ajaa, varsinkin, jos yhtään on kuormaa päällä.
FL = Facelift (uudempi muovipuskurinen malli, takakaaret matalat)
VFL = Vor-Facelift (vanhempi peltipuskurinen malli, takakaaret korkeat)
FL.....Cabrio 11.90-2.94..osanumero 25020055 mad. 55/55 hinta 165 €
VFL...Cabrio 86-10.90.....osanumero 25020056 mad. 55/55 hinta 135 €
FL.....Sedan 9.87->........osanumero 25020055 mad. 55/55 hinta 165 €
VFL...Sedan 11.82-8.87...osanumero 25020555 mad. 55/55 hinta 135 €
FL.....Sedan 9.87->........osanumero 25020056 mad. 60/60 hinta 135 €
VFL...Sedan 11.82-8.87...osanumero 25020556 mad. 60/60 hinta 135 €
Eli ainakin KW myy samaa jousisarjaa sekä Sedaniin että Cabrioon, mutta merkillepantavaa on miten ne eroaa FL ja VFL mallien osalta. Eli esim. FL Sedanin 60/60 jouset ovat samat mitkä voi asentaa VFL Cabrioon niiden madaltaessa siinä 55/55 KW:n mukaan. Hmm. Interesting..."Die wirklich guten Fahrer haben die Fliegen auf den Seitenscheiben" -Walter Röhrl"
- - -
E30 325i Cabrio M-Technic I 1990 Cäbi©
E36 M3 Coupé 1996
G61 i5 Touring eDrive40 M Sportpaket 2024 Batteriewagen
Comment
-
Comment