Originally posted by Dre-
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
bmw e30 316 farmari vm 91 muutokset
Collapse
X
-
sigpic
M-B Vito -22
Transit Custom -18
Yamaha vx ho cruiser -22
Kodin kylpytilojen saneeraus ja rakennustyöt V-S aluella
[email protected]
-
-
Originally posted by bimmerrr View Postmitäs eroa on e34 m20 koneessa verrattuna e30 m20 koneeseen vae onko sama
Ei oo muuta eroo ku koneen korvat ja öljytikku eripaikas
Saattaa tulla ongelmii auton katsastamises jos autos on vähäpäästönen ja tuleva kone on ei vähäpäästösest autos. Itellä töppäs oman e30 katastus m20 koneelle siihen :think niin pitää sitte tiputta m50 pannu keulille
Comment
-
-
Taitaa onnistua vaihtamalla koneen korvat E30 mallista, öljytikulla tuskin suurta merkitystäVikakoodin luku ja livedata Päijät-Hämeessä!
///
Ex.
E34 525i (M50B25) Sterlingsilber
E34 530i (M60B30) Diamantschwartz
E32 730i (M60B30) Diamantschwartz
E38 740i (M62B44) Biarritzblau
E39 530D (M57D30) Individual 490
F10 520D (B47D20) Jatoba
E30 316i (M20B25) Schwartz
F30 330e (B48B20) Melbourne Red
Comment
-
-
Originally posted by T3 View PostTouring on aina isoilla etutolpilla, ellei autosi ole korinvaihto tms hässäkkä. Jos autossa on ABS:t valmiina, ei alustalle tarvitse tehdä periaatteessa mitään.
Öljypohja käy sekä e34 että e30 malleista, öljytikku pitää sitten laittaa öljypohjaa vastaava.
Koneenkorvat e30 malliset eikä tarvi muuttaa mitään muuta, toki koneen kumityynyt pitää olla m20 malliset.
E34 moottori käy e30, mutta e30 moottori ei käy e34, lohkossa pieni, mutta ratkaiseva ero, puuttuu valusta ne korvakon paikat.Olli.
Comment
-
-
Originally posted by Rocla View PostAbsittomassa m40 moottorisessa touringissa on pikkutolpat ajankohtaan 9/89 asti. Realoem kyllä väittää että kyseiseen autoon on saanu 45mm abs tolppaa, muistaakseni Marko on myös kertonut hänellä olevan moiset tolpat, itse uskon kun näen ja sitä ennen epäilen.
Onko niin, että ABS:llä varustettu auto on aina isoilla jarruilla (tuuletettu levy), vaikka oliskin pikkutolppa, kuten purkamani em. 318i. Taasen M-technik alustalla oleva 4-koneinen on isoilla tolpilla, mutta pienillä jarruilla, jos ei ole ABS:iä, kuten kesäkäyttiksenä oleva 318i -88..
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment
-
-
Originally posted by T3 View PostAah, joka päivä oppii uutta. Olen ollut siinä käsityksessä, että touringit on aina isoilla etutolpilla. Tarkistuksen jälkeen näköjään ehtivät valmistaa touringeja 4kk pikkutolpilla 45mm ABS etutolpat oli ainakin yhdessä purkamassani 318i 4D:ssä. Tolppia ei mulla enää ole, mutta myin ne nimimerkille Tonton. Hän varmaan voi vahvistaa tiedon.
Onko niin, että ABS:llä varustettu auto on aina isoilla jarruilla (tuuletettu levy), vaikka oliskin pikkutolppa, kuten purkamani em. 318i. Taasen M-technik alustalla oleva 4-koneinen on isoilla tolpilla, mutta pienillä jarruilla, jos ei ole ABS:iä, kuten kesäkäyttiksenä oleva 318i -88.
Mutta bilsteinin ylösalaisin patruunaa on saanut myös pikkutolppaan, mihin alustaan se sitten kuulunee?Olli.
Comment
-
Comment