Originally posted by jorkki
View Post
Paras alusta e30..
Collapse
X
-
-
-
Originally posted by metake View PostMulla on nyt sama ongelma/prokkis menossa, eli iX:n tulee säädettävät etutolpat. Taitaa olla ainoa järkevä vaihtoehto Rallysystems Kittelä ja sieltä Bilstein tolpat. Käsityöksi nuo sielläkin menee, joten mahdollisesti teen tolpat itse. Aikaisempien kokemuksien perusteella alustan hinta Kittelältä asettuu 1600 € - 2000 € välille, joten jotain siitä sais pois jos ei tarvii siellä tolppia teettää.E30 325i Touring -89
E30 325i touring -88 m50tbo
G20 330e M-Sport -20
Comment
-
-
Originally posted by jmp2002Originally posted by metakeMulla on nyt sama ongelma/prokkis menossa, eli iX:n tulee säädettävät etutolpat. Taitaa olla ainoa järkevä vaihtoehto Rallysystems Kittelä ja sieltä Bilstein tolpat. Käsityöksi nuo sielläkin menee, joten mahdollisesti teen tolpat itse. Aikaisempien kokemuksien perusteella alustan hinta Kittelältä asettuu 1600 € - 2000 € välille, joten jotain siitä sais pois jos ei tarvii siellä tolppia teettää.
Comment
-
-
Originally posted by Hemu__ View PostOisko kellään kuvaa 60/40 tai 60/60 pudottavasta e30:sestä jollain 16" renkailla?
Ja putki ei todellakaan roiku. Nyt on -35/-35 alusta, maavaraa hiukan vajaa 9cm pohjasta.
Lisäkyssärinä, onko mitään kokemuksia Weitec Ultra GT paketista? Onko iskarit ja jouset minkä tasoisia kun vertaa esim H&R ja Bilstein/Koni (kyseiset nykyisin alla mutta jouset alkaa olee väsyneet). Sain melko hyvän tarjouksen tosta Weitecistä, mut tuntuu kauheen halvalta.
Noilla nykysillä olen ajanut jo noin 5 vuotta, eli vähintään samaa kestoa haen uusilta.
Eli kokemuksia kestosta, kiitos.Last edited by ZoMbiE; 12-10-2008, 11:49.
Comment
-
-
Originally posted by ZoMbiE View PostKuvaa ei ole, mutta ainakin oma auto meni pohja maata viistäen kun vaihdoin 17" -> 16" ja alustana oli 60/60. Siis liikennevaloissa piti katsoa, että ei ole ajourissa, kun muuten kiihdyttäessä putki raapi tiehen kiinni.
Ja putki ei todellakaan roiku.
Lisäkyssärinä, onko mitään kokemuksia Weitec Ultra GT paketista? Onko iskarit ja jouset minkä tasoisia kun vertaa esim H&R ja Bilstein/Koni (kyseiset nykyisin alla mutta jouset alkaa olee väsyneet). Sain melko hyvän tarjouksen tosta Weitecistä, mut tuntuu kauheen halvalta.
Eli kokemuksia kiitos?
Comment
-
-
Originally posted by jr66 View PostUltra gt -40 e30 on ainakin saatanan kova tielle, iskarit todella jäykät. En tykkää ja vaihtuu h&r -60/40 cup-kittiin.
No perhana, onko sulla siis kauan ollu nyt tuo kiinni? Jos se tosiaan on jäykkä, myös jousiltaan, niin sitähän vois harkita. Olis melko reilusti halvempi ja vieläpä niin, että katoin H&R:n hinnan saksasta ja tän sais naapuriliikkeestä.
Comment
-
-
Originally posted by ZoMbiE View PostAhaa, kas kun olen juuri miettinyt että onko tuo liian löysä vrt esim H&R :think
No perhana, onko sulla siis kauan ollu nyt tuo kiinni? Jos se tosiaan on jäykkä, myös jousiltaan, niin sitähän vois harkita. Olis melko reilusti halvempi ja vieläpä niin, että katoin H&R:n hinnan saksasta ja tän sais naapuriliikkeestä.
Comment
-
-
Originally posted by jr66 View PostAika tasan vuoden ollu alla, mm. talven työmatkat ajettu ko. autolla, ei ehkä paras talvialusta eikä vielä toiseksi paraskaan... Jousten jäykkyydestä en osaa sanoa, mielestäni jäykkyys tulee iskareista, tämä siis 6-syl:
http://kuvablogi.com/blog/11229/1/
Kallisteleeko kurveissa helposti ja painuuko perä paljon kun kiihdyttää tosissaan? Niihin se jousien jäykkyys vaikuttaa eniten.
Omassa Konin sportit takana niin tiukalla kun vain saa ja silti perse niiaa liikaa kiihdytyksissä, kun jouset on hiuka väsähtäny. Silti montuissa omakin alusta on kova, kun paluuvamennukseenhan tuo säätö Konissa vaikuttaa.
Originally posted by micke_Onko kellään kokemuksia FK Königsportista? Autona e30.
Comment
-
-
Originally posted by ZoMbiE View PostKuvissa on korkeus suht sama mitä itellä nyt.
Kallisteleeko kurveissa helposti ja painuuko perä paljon kun kiihdyttää tosissaan? Niihin se jousien jäykkyys vaikuttaa eniten.
Omassa Konin sportit takana niin tiukalla kun vain saa ja silti perse niiaa liikaa kiihdytyksissä, kun jouset on hiuka väsähtäny. Silti montuissa omakin alusta on kova, kun paluuvamennukseenhan tuo säätö Konissa vaikuttaa.
Comment
-
-
nostellaas topiccia vähän.. eli onko kellään tietoa H&R Cup kitin 60/40 pudottavasta sarjasta? paljon pudotaa? siis paljon kaaren ja navan väli on.
Ja onko kuinka pintakova? pitäis tohon omaan pommiin joku alustasarja saada kun tuli noi BBS:t levitettyä.BMW e36 320i cabriolet
BMW e36 325i sedan
BMW e23 728iA
BMW e23 735iA
VW Golf Variant 1.9tdi 4Motion
Comment
-
-
H&R Cup Kit oli mulla aikoinaan eräässä 325 cabriossa. Tykkäsin alustasta, oli todella jämäkkä olematta kuitenkaan kova. Suosittelenex. 3 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet, Avusblau, Diamantschwarz)
ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
ex. Alpina D10 Touring #33/94
... and many more
Comment
-
Comment