Announcement

Collapse
No announcement yet.

E30TV. M20 ->M52

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jvakeva
    Bimmer Enthusiast
    • Sep 2003
    • 2433
    • Kouvola

    korjaus aikaisempaan:

    koneen puslien molemmille puolille joutui laittamaan yhteensä 25mm korotusta, puolelleen..

    hieman V*mäinen homma, noiden lämppärin letkujen laitto..

    tilasin sitten VAPAAVIRTAUS SUODATTIMEN, kun oma ei enää mahdu kirveelläkään.. tai siis mahtuu, muttei suosiolla paikoilleen..

    no, pöriseehän se sitten kivasti.. :lol:
    B10 V8 # 108
    saab r560 8X4

    Maansiirto ja kiviainestoimitukset Kymenlaakson alueella.

    Comment

    • jvakeva
      Bimmer Enthusiast
      • Sep 2003
      • 2433
      • Kouvola

      nonnii, nyt on auto AMR-motorsportsilla laitettavana..

      harkittiin tossanoin, että DTA voisi tulla kysymykseen,,,
      maksaa, mutta pitäis saaha lähemmäs 200hp ulos, vakio padasta, kun katit on poistettu..
      B10 V8 # 108
      saab r560 8X4

      Maansiirto ja kiviainestoimitukset Kymenlaakson alueella.

      Comment

      • Jubu
        Bimmer Fanatic
        • Jul 2002
        • 937
        • Kuusankoski

        Originally posted by jvakeva
        nonnii, nyt on auto AMR-motorsportsilla laitettavana..

        harkittiin tossanoin, että DTA voisi tulla kysymykseen,,,
        maksaa, mutta pitäis saaha lähemmäs 200hp ulos, vakio padasta, kun katit on poistettu..

        hmm ... mitenkäs mitenkäs ??

        kunhan nyt saisitte sen ees käyntiin 8)

        Comment

        • jvakeva
          Bimmer Enthusiast
          • Sep 2003
          • 2433
          • Kouvola

          Originally posted by Jubu
          Originally posted by jvakeva
          nonnii, nyt on auto AMR-motorsportsilla laitettavana..

          harkittiin tossanoin, että DTA voisi tulla kysymykseen,,,
          maksaa, mutta pitäis saaha lähemmäs 200hp ulos, vakio padasta, kun katit on poistettu..

          hmm ... mitenkäs mitenkäs ??

          kunhan nyt saisitte sen ees käyntiin 8)
          sittenhän se samalla käynnistyisi.. huommena lisätietoa, tuleeko DTA vai ei.. saako neuvoteltua hinnat kohilleen... :roll:
          B10 V8 # 108
          saab r560 8X4

          Maansiirto ja kiviainestoimitukset Kymenlaakson alueella.

          Comment

          • 327 2*t+ic
            Bimmer Fanatic
            • Jan 2004
            • 209

            Jos laitat DTA:n, niin sitten P8PRO malli. Pystyy ohjata kutosen suorasyttyä, sun koneessahan on puola per tulppa.

            Comment

            • Jubu
              Bimmer Fanatic
              • Jul 2002
              • 937
              • Kuusankoski

              Originally posted by 327 2*t+ic
              Jos laitat DTA:n, niin sitten P8PRO malli. Pystyy ohjata kutosen suorasyttyä, sun koneessahan on puola per tulppa.
              valinnanvaraa ei taida ollan paljoakaan tässätapauksessa tuon DTA:n suhteen , kun se laite on jo ruopalla asennusta odottamassa... mikä malli sitten lie ... jollei asianomaiset kaupasta tai muualta meinaa toista alkaa hankkimaan ...

              Comment

              • jvakeva
                Bimmer Enthusiast
                • Sep 2003
                • 2433
                • Kouvola

                Originally posted by Jubu
                Originally posted by 327 2*t+ic
                Jos laitat DTA:n, niin sitten P8PRO malli. Pystyy ohjata kutosen suorasyttyä, sun koneessahan on puola per tulppa.
                valinnanvaraa ei taida ollan paljoakaan tässätapauksessa tuon DTA:n suhteen , kun se laite on jo ruopalla asennusta odottamassa... mikä malli sitten lie ... jollei asianomaiset kaupasta tai muualta meinaa toista alkaa hankkimaan ...
                eikä se ole edes mun ongelma.. jos ruoppa ei tiedä mitä tekee, niin sitte ton koneen voi survoa kakkareikään.. lupas soittaa huommena muukkoselle ja kysyä hintaa boxille.. jos vaikka saisi sopivasti.. 8)
                pitää vissiin laittaa takalasiin teksti "Powered by AMR motorsport"..
                B10 V8 # 108
                saab r560 8X4

                Maansiirto ja kiviainestoimitukset Kymenlaakson alueella.

                Comment

                • Hemi
                  Bimmer Enthusiast
                  • Apr 2004
                  • 18880
                  • Pirkanmaa

                  Ei muuten ole täälläkään suunnalla tapahtunut edistystä. Bemari on aika hyvin piilottanut ajonestosysteeminsä speksit. Eli ei oikeastaan saa mitään tietoa tikullakaan kaivamalla. Eli ei edes siitä miten ja mihin kaikkeen ajonesto softansa sekoittaa Saksanpojat väittävät että muutenkin ongelmaksi tulee tosiaan tuo vanos ja muuttuvapituuksinen imusarja. Ihmettelivät että joku edes kokeilee em.juttua ilman uutta/ohjelmoitavaa ruiskujärjestelmää. Sen verran huhua on ollut että tuolla 120hv:n poltetulla kotiinkutsuohjelmalla voisi systeemin jopa herättää? Vanokset ja imusarjat voi sitten unohtaa?

                  Comment

                  • jvakeva
                    Bimmer Enthusiast
                    • Sep 2003
                    • 2433
                    • Kouvola

                    en tiiä tosta vanoksesta ja imusarjasta.. kyllä ruoppa ainakin sanoi, että sais toimimaan dta:nkin kanssa.. tosin siinä "aleenin autossa" se on vielä katkaisimella.. no, tänään selviää kuitenkin aika paljon..

                    on ne saksanpojat ja aika kivaa porukkaa, kun köyhän yrittää saaha romujaan pelaamaan, niin apua ei löydy.. pirun pikkuhitlerit!!
                    B10 V8 # 108
                    saab r560 8X4

                    Maansiirto ja kiviainestoimitukset Kymenlaakson alueella.

                    Comment

                    • NHB
                      Bimmer Enthusiast
                      • Apr 2003
                      • 1120

                      On siihen ihan hyvä syykin miksei käyttöohjekirjassa kerrota sitä, miten ajonesto ohitetaan. Samankaltaisia köyhiä alkaisi varmaan löytymään itä-euroopasta melkoisesti jos kysyttäessä neuvottaisiin kikkakolmonen, jolla estot ohitettaisiin.

                      Comment

                      • Hemi
                        Bimmer Enthusiast
                        • Apr 2004
                        • 18880
                        • Pirkanmaa

                        Näinhän se juuri on. Sen tiedän aivan satavarmasti että itse ajonestoa ja sen ohjaamaa softaa ei saa kukaan heräämään ilman tehdasproseuuria=latausta. Yhtään rekisteröityä tapausta tästä ei euroopassa ole vuoden 2000 jälkeen ollut(siis näistä itäeuroopan VAG:ien huhuista huolimatta). Tietenkin jos näin olisi ollutkin, olisi sen tiedon salaaminen autonvalmistajalta miljardiluokan intressi. Pelkän koneen herättäminen voisi olla vielä ehkä mahdollisuuksien rajoissa mikäli ajoneston toiminnasta saisi jotain jostain irti.

                        Comment

                        • jvakeva
                          Bimmer Enthusiast
                          • Sep 2003
                          • 2433
                          • Kouvola

                          tottahan sekin on.. on se ruoppa soittannu jollekin bemarin huotopäällikölle tai vastaavalle, ja sanoi, että kyllä sen saisi toimimaan, mutta ei ole välttämättä enää taloudellisesti järkevää.. ei se dta, niin kallis kuitenkaan ole..
                          B10 V8 # 108
                          saab r560 8X4

                          Maansiirto ja kiviainestoimitukset Kymenlaakson alueella.

                          Comment

                          • Hemi
                            Bimmer Enthusiast
                            • Apr 2004
                            • 18880
                            • Pirkanmaa

                            Mutta jos DTA tulee halvimmillaankin kuutoskoneeseen yli 10000mummoa ja lisäksi säätö/sovitustyöt päälle, voidaan tietenkin kysyä onko se enään järkevää. Tulee vaan hevosvoimalle aika paljon hintaa ja siltikin käytettävyys/taloudellisuus voi olla vähän niin ja näin. Tokihan tuo DTA kannattaa sitten jos lähdetään rakentamaan ja hakemaan maksimaalista tehoa mutta sittenhän moottorikin pitäisi olla jo lähdössä isompi tai puhallin kyljessä. Ei kuitenkaan olla kaukana tilanteesta jossa voisi pudottaa mutkalla varustetun M3 tekniikan konehuoneeseen ja on tilaa "peuhata".

                            Comment

                            • ahiltune
                              Bimmer Fanatic
                              • May 2003
                              • 747
                              • Åbo

                              Jos se on kiinni ajonestolaitteesta niin, voi tällasella tehdä jotain?

                              No one can be told what "rm -rf /" does - you have to see it for yourself.

                              Comment

                              • jvakeva
                                Bimmer Enthusiast
                                • Sep 2003
                                • 2433
                                • Kouvola

                                ..joo, mutta eihän se raha siinä hukkaan mene.. ja voihan sen boxin laittaa vaikka lasivitriiniin, jos auto vähän lipeää..

                                itseasiassa se boxi on jo tilattu.. sai niin sopivasti.. ja penkitystä ei välttämättä tarvita, voi käyttää kuulemma sport2000 autojen ohjelmia..
                                mut sitten jos ei toimi, niin penkkiin..

                                onhan se tietysti isoraha vanhaan paskaan, mutta.. harrastushan se on sekin.. :lol:

                                EDIT: Vittu, kun on pää kipiä.. mut laika & the cosmonauts oli pirun hyvä!! :P
                                B10 V8 # 108
                                saab r560 8X4

                                Maansiirto ja kiviainestoimitukset Kymenlaakson alueella.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎