Originally posted by -Dobermann-
E30 327/207 hv kiihtyvyys?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
niin kyllähän valmistaja ilmoittaa tolle takaveto mallille ton 6.5s 0-100km/h mutta mitä on fjoorttimiesten juttuja kuunnellu ni harva tohon aikaan kuitenkaan pystyy...4wd mallille ilmoitettu 6.9s joka kuulostaa paljon järkevämmälle ja myös on helppo saada kiihtymään noihin aikoihin ku ei ole pitovaikeuksia
-
piti juuri kirjottaa et on aika paljon kiinni kuskista toi homma...Originally posted by nullzwei0-100 km/h ->
a) perävälitys/lukollinen
b) renkaat
c) lämpötila
d) pito
e) kuski
f) vaihdelaatikko/välitykset
g) moottorin luonne
h) kytkin
i) jne jne
parilla sadalla hepalla pääsee noin seitsemän sekunnin molemmin puolin(E30)
Comment
-
alusta millä kiihdytetään...Originally posted by nullzwei0-100 km/h ->
a) perävälitys/lukollinen
b) renkaat
c) lämpötila
d) pito
e) kuski
f) vaihdelaatikko/välitykset
g) moottorin luonne
h) kytkin
i) jne jne
parilla sadalla hepalla pääsee noin seitsemän sekunnin molemmin puolin(E30)
Comment
-
No ei ole. Tehtaan arvot on mitattu jonkin standardin mukaan. Eroa syntyy lähinnä erillaisista mittausjärjestelyistä. Eli paljonko on ylimääräistä painoa mukana ja niin edelleen. Joskus harvoin saattaa olla jotain markkinointiosaston määräämiä tarkoituksellisia heittoja, mutta mistään teoreettisen laskentavan virheestä tuskin on koskaan kyse.Originally posted by hanzu12Eikös tehtaan antamat kiihtyvyys arvot oo teoreettisia. Eli käytäntö on aivan eri juttu.
Comment
-
Taasko on oltu pullo kourassa selaamassa foorumia?Originally posted by nullzweii) jne jne
Minähän KIRJOITIN!
Niin ja tuolla joku puhui 215 koneelt ois 180 renkaal, eilen ainakin oli juurikin 215 koneel ,niin 171 hp takarenkaal... Ei omassa..
Comment
-
ei noin paljoa
Onko tosta vehkeestä näyttää dynopapereita? Olihan gti makasiinissakin joku mersu jossa oli 170 pyöriltä ja 250 koneesta.. Että mihin se 80 heppaa katoo siellä? Mitä noita vehkeitä on penkattu paikallisessa autohuolossa niin akselitehoon saa panna joku 30-35heppaa lisää.. Niin sanoi penkittäjä/mittaaja
ja kuinka tarkka tuo penkki sit on? Onhan niissäkin kuulemma 10hepan eroja..
Onko tossa vehkeessä isompia venttiileitä ees?ex talviautot vuodesta 2003 alkaen.
325e 2,7 e30
318i e30
535ia e34
m5 e34
525 e34
316i e30
524td e28 = Ei savua ilman tulta
Viimesin bemari 316i e36
Ei enään Bemaria!
Ja kyllä helpottaa.
Comment
-
Originally posted by M5 talviautonaOnko tosta vehkeestä näyttää dynopapereita? Olihan gti makasiinissakin joku mersu jossa oli 170 pyöriltä ja 250 koneesta.. Että mihin se 80 heppaa katoo siellä? Mitä noita vehkeitä on penkattu paikallisessa autohuolossa niin akselitehoon saa panna joku 30-35heppaa lisää.. Niin sanoi penkittäjä/mittaaja
ja kuinka tarkka tuo penkki sit on? Onhan niissäkin kuulemma 10hepan eroja..
Onko tossa vehkeessä isompia venttiileitä ees?
NO EIKU MITTASIN KUULE AUTOTOHTORIN JARRU DYNAMOSSA!!!
KAIKKI EI VÄLTÄMÄT OO YHTÄ HEVOS MIEHIÄ KUN TEILLÄ PÄIN!
Comment
-
Mutta paperit tuo luonnollisesti pientä pohjaa jutuilleOriginally posted by Minel87NO EIKU MITTASIN KUULE AUTOTOHTORIN JARRU DYNAMOSSA!!!
KAIKKI EI VÄLTÄMÄT OO YHTÄ HEVOS MIEHIÄ KUN TEILLÄ PÄIN!

Ettei jää ihan essonpaari -tasolle.
-- Official member of BTCF-Sauna Team --
Save the World, Fuck The Fuel EconomyVitut aerodynamiikasta, kuutiotuumat ratkaisevat!
Comment
Comment