Onko lämppärin letkut oikein päin kun noin työläs oli ?
e30 m50b25 ilmaus ongelma
Collapse
X
-
Originally posted by jr66 View PostOnko lämppärin letkut oikein päin kun noin työläs oli ?
Googelia ja kuvia tutkien kannesta tulevan putken paikaksi päättelin tulipellissä olevan alemman lämpäri putken.
Se jäi edellisestä postauksesta, että auto oli vielä kunnollisessa luiskassa.
Comment
-
Lämpöjen kanssa taistellut näihin päiviin saakka. Nyt hommasin e36 m3 jäähdyttimen ja e30 alkuperäisen erilisen paisarin. Vedet meni sisään sen verta sujuvasti, että piti katsoa että vuotaako jostain. Korkki kiinni ja ajamaan, toimii ja ei läpene paikallaan ollessakaan.
Comment
-
Vanha topic, mutta itsellä meni kyllä tuon M20B25 moottorin ilmaus suht helposti.
-Täytin paisarista niin paljon kuin meni hitaasti kaatamalla kylmäänmerkkiin, n. 5-6L tais mennä
-Sitten käymään, lämmöt cabiinistä täysille ja ilmausruuvi auki termostaattikotelosta
-Jäähdytysnestettä lisäilin sitä mukaa mitä paisari tyhjeni, pumppailin alaletkua ym. Kaksi kertaa pysäytin moottorin kun lämmöt rupesi nousemaan
-Moottorin käynnin/pysähdyksen aikana lorottelin järjestelmään n.5-6L lisää nestettä kunnes ilmausruuvista rupesi tulemaan pelkkää nestettä, ruuvi kiinni
-Cabiniin sain tulemaan lämmintä kun kävin pienellä lenkillä ja lenkin aikana lämmöt pysyi hyvin keskellä
-Lopuksi kun moottori oli kylmä varmistin että kylmässä merkissä nesteen pinta paisarissa, hieman jouduin lisäämäänLast edited by b mutteri kasa; 19-07-2023, 08:40.BMW F11 530 dA VOLL
Carbon-schwarz Metallic
BMW E30 325i Sport
Comment
-
Originally posted by b mutteri kasa View PostVanha topic, mutta itsellä meni kyllä tuon M20B25 moottorin ilmaus suht helposti.
-Täytin paisarista niin paljon kuin meni hitaasti kaatamalla kylmäänmerkkiin, n. 5-6L tais mennä
-Sitten käymään, lämmöt cabiinistä täysille ja ilmausruuvi auki termostaattikotelosta
-Jäähdytysnestettä lisäilin sitä mukaa mitä paisari tyhjeni, pumppailin alaletkua ym. Kaksi kertaa pysäytin moottorin kun lämmöt rupesi nousemaan
-Moottorin käynnin/pysähdyksen aikana lorottelin järjestelmään n.5-6L lisää nestettä kunnes ilmausruuvista rupesi tulemaan pelkkää nestettä, ruuvi kiinni
-Cabiniin sain tulemaan lämmintä kun kävin pienellä lenkillä ja lenkin aikana lämmöt pysyi hyvin keskellä
-Lopuksi kun moottori oli kylmä varmistin että kylmässä merkissä nesteen pinta paisarissa, hieman jouduin lisäämään
Comment
-
Comment