Onko lämppärin letkut oikein päin kun noin työläs oli ?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e30 m50b25 ilmaus ongelma
Collapse
X
-
Originally posted by jr66 View PostOnko lämppärin letkut oikein päin kun noin työläs oli ?
Googelia ja kuvia tutkien kannesta tulevan putken paikaksi päättelin tulipellissä olevan alemman lämpäri putken.
Se jäi edellisestä postauksesta, että auto oli vielä kunnollisessa luiskassa.
Comment
-
-
Vanha topic, mutta itsellä meni kyllä tuon M20B25 moottorin ilmaus suht helposti.
-Täytin paisarista niin paljon kuin meni hitaasti kaatamalla kylmäänmerkkiin, n. 5-6L tais mennä
-Sitten käymään, lämmöt cabiinistä täysille ja ilmausruuvi auki termostaattikotelosta
-Jäähdytysnestettä lisäilin sitä mukaa mitä paisari tyhjeni, pumppailin alaletkua ym. Kaksi kertaa pysäytin moottorin kun lämmöt rupesi nousemaan
-Moottorin käynnin/pysähdyksen aikana lorottelin järjestelmään n.5-6L lisää nestettä kunnes ilmausruuvista rupesi tulemaan pelkkää nestettä, ruuvi kiinni
-Cabiniin sain tulemaan lämmintä kun kävin pienellä lenkillä ja lenkin aikana lämmöt pysyi hyvin keskellä
-Lopuksi kun moottori oli kylmä varmistin että kylmässä merkissä nesteen pinta paisarissa, hieman jouduin lisäämäänLast edited by b mutteri kasa; 19-07-2023, 09:40.BMW F11 530 dA VOLL
Carbon-schwarz Metallic
BMW E30 325i Sport
Comment
-
-
Originally posted by b mutteri kasa View PostVanha topic, mutta itsellä meni kyllä tuon M20B25 moottorin ilmaus suht helposti.
-Täytin paisarista niin paljon kuin meni hitaasti kaatamalla kylmäänmerkkiin, n. 5-6L tais mennä
-Sitten käymään, lämmöt cabiinistä täysille ja ilmausruuvi auki termostaattikotelosta
-Jäähdytysnestettä lisäilin sitä mukaa mitä paisari tyhjeni, pumppailin alaletkua ym. Kaksi kertaa pysäytin moottorin kun lämmöt rupesi nousemaan
-Moottorin käynnin/pysähdyksen aikana lorottelin järjestelmään n.5-6L lisää nestettä kunnes ilmausruuvista rupesi tulemaan pelkkää nestettä, ruuvi kiinni
-Cabiniin sain tulemaan lämmintä kun kävin pienellä lenkillä ja lenkin aikana lämmöt pysyi hyvin keskellä
-Lopuksi kun moottori oli kylmä varmistin että kylmässä merkissä nesteen pinta paisarissa, hieman jouduin lisäämään
Comment
-
Comment