Moi,
Useassa topicissa asiaa käsitellään, mutta nyt alkaa keinot loppua kun niistä poimitut neuvot ei apua ole tuonut.
Jäähdytyksen ilmaus ei vain ota onnistuakseen, vedet ei lähde kiertämään. Makustamoon ei tule lämmintä ja kone silti keittää.
- Lämppäri täysillä
- Puhallin täysillä
- Keula jyrkössö ajoluiskassa "pystyssä"
- Vesipumppu on uusi
- Termari viime kesältä
- Uusi syylääri
- Sähköflekti (ei apua kun ei vesi kierrä kunnolla.)
- Alipaineella todettu ettei ole vuotoja
Kone on rakennettu viime talvena uusiksi ja järjestelmä täysin tyhjä tästä syystä. Eilen ilmausta yrittäessä ei onnistunut ja syyksi toivoin, että lämmitysskennolle menevät letku olivat ilmeisesti mennyt väärin päin. Kannesta putki oli tulipellin ylempäänn putkeen.
Tänään vaihdoin alempaan ja moottorin lämpeneminen tuli normaalimmaksi, mutta ei lakkaa kun vesi ei kierrä.
- Tulipellin alempaan putkeen piti laittaa 10mm sisähalkaisijalla oleva kupariputken pätkä, kun putken pää halkaistu ja survottu solmuun edellisten seppien toimesta.
Ensiksi yritin ilmata alipainelaitteella, mutta todella vähän vettä menee sisälle tällä tavalla.
En tiedä paljonko sinne kaatamalla saa vettä menemään, kun puskee ulos täyttökorkista ja syylärin ilmausreijästä.
Juuri ja juuri mahtuu kokeilemaan, lämpärille menevä putki on haalea, kun koneen keulassa kiehuu.
Onko ideoita millä vesi lähtisi kiertämään? Pitääkö keula nostaa nosturilla pystyyn
Termarin taidan heittää kokonaan mäkeen seuraavaksi.
Useassa topicissa asiaa käsitellään, mutta nyt alkaa keinot loppua kun niistä poimitut neuvot ei apua ole tuonut.
Jäähdytyksen ilmaus ei vain ota onnistuakseen, vedet ei lähde kiertämään. Makustamoon ei tule lämmintä ja kone silti keittää.
- Lämppäri täysillä
- Puhallin täysillä
- Keula jyrkössö ajoluiskassa "pystyssä"
- Vesipumppu on uusi
- Termari viime kesältä
- Uusi syylääri
- Sähköflekti (ei apua kun ei vesi kierrä kunnolla.)
- Alipaineella todettu ettei ole vuotoja
Kone on rakennettu viime talvena uusiksi ja järjestelmä täysin tyhjä tästä syystä. Eilen ilmausta yrittäessä ei onnistunut ja syyksi toivoin, että lämmitysskennolle menevät letku olivat ilmeisesti mennyt väärin päin. Kannesta putki oli tulipellin ylempäänn putkeen.
Tänään vaihdoin alempaan ja moottorin lämpeneminen tuli normaalimmaksi, mutta ei lakkaa kun vesi ei kierrä.
- Tulipellin alempaan putkeen piti laittaa 10mm sisähalkaisijalla oleva kupariputken pätkä, kun putken pää halkaistu ja survottu solmuun edellisten seppien toimesta.
Ensiksi yritin ilmata alipainelaitteella, mutta todella vähän vettä menee sisälle tällä tavalla.
En tiedä paljonko sinne kaatamalla saa vettä menemään, kun puskee ulos täyttökorkista ja syylärin ilmausreijästä.
Juuri ja juuri mahtuu kokeilemaan, lämpärille menevä putki on haalea, kun koneen keulassa kiehuu.
Onko ideoita millä vesi lähtisi kiertämään? Pitääkö keula nostaa nosturilla pystyyn
Termarin taidan heittää kokonaan mäkeen seuraavaksi.
Comment