Originally posted by tero_hml
Announcement
Collapse
No announcement yet.
320i e30 sammuu kaupunkiajossa eikä käynisty heti???
Collapse
X
-
No parikymppiä jos siitä viskosta saa... muuten siitä pulttimutteri kommentistani, on näitä tehty, menee ens hätään tosi hyvin...
Jos sua toi visko kiinnostaa nii pistä privana, ja kato kumman kätinen kierre siinä on, muistaakseni sitä olisi sekä että, vai oliko se sitten läpi pultilla... mulla täs on vasemman, eli väärän kätinen...
Comment
-
-
Originally posted by tero_hmlnyt on ollu viime aikoina sellasta ongelmaa et ku sammuttaa auton ja antaa seista 10min niin saa ainakin puol tuntia oottaa et lähtee uusiks käyntiin! toi varmaan vois johtuu ruiskusta jos vaikkapa tukehtuu?
Comment
-
-
Originally posted by JuubiJokos tarkastit ne ruiskusuuttimet? Tuntuu vuotavat suuttimet olevan melko yleinen vika jo näinkin vanhoissa autoissa.
Comment
-
-
Äskettäin oli juttua täällä foorumilla noiden suuttimien korjauttamisesta. Olikohan jotain 40 euroa / suutin korjauksen hinta ja taisi tulla O-rengas samaan hintaan. Että sekin on yksi vaihtoehto. Käytetyistä suuttimista ei aina tiedä vaikka olisivat yhtä huonot kuin entiset, ellei ole mahdollisuus testata niitä.ex: E39 520i Touring -00 facelift, E36 328i Touring -95, E36 328i Touring -95, E39 523iA -96, E30 325i -89 + muita merkkejä
Comment
-
-
Suuttimet on helppo testata paineilmalla esim. vesiämpärissä. Paineilmaa vain syöttöpuolelta ja 12V räpsien sähkönapoihin tai jos löytyy 12v vaihtovirtamuuntaja niin sillä saa oikein räpsimään suuttimen. Monesti suuttimet pitää aluksi, eli jäävät vuotamaan vasta kun ne on paineenalaisena avattu ja suljettu muutamaan kertaan.
Suutintenpesufirmat vaihtavat ehostuksen yhteydessä suuttimeen O-renkaat ja "suutinkorin" joka on siinä kärjessä.
Comment
-
-
Originally posted by Heguli 31Seuraavaksi kun biili sammuu,niin testaa tuleeko kipinää.Silloin vika on jo puoliksi löydetty.
Kipinä jos löytyy,niin vikaa etsimään bensapuolelta.(voi silti olla sähkövika).
Jännäksi vianhaun teki se, että kipinää tuli koko ajan vian ollessa päälläkin eikä silmämääräisesti poikennut mitenkään normaalista kipinästä."Ei ole sellaista mekaanista ongelmaa, jota raaka voima ja tietämättömyys eivät ratkaise"
-Tuntematon
ex-E30 318i -87
droF Mondeo STW (eka ja vika...)
Comment
-
-
Originally posted by JapiPaitsi jos vika on puolassa niinkuin meikäläisellä aikoinaan. Oireet olivat vähän samanlaiset, tosin ennen hyytymistä alkoi pätkimään. Käyntiin lähti vasta 5-10min "tuuletuksen" jälkeen.
Jännäksi vianhaun teki se, että kipinää tuli koko ajan vian ollessa päälläkin eikä silmämääräisesti poikennut mitenkään normaalista kipinästä.
Comment
-
Comment