Mulla on munissa semmonen tunne, että sun lohkosta löytyy merkintä 323 EK/1 A tai AT. tai jotain tuonnepäin. Nämä on sitten niitä poikkeavia merkintöjä, joista ei löydy tietoja kuin...
Miksikö 23 6E A on Kuningasmoottori?
Tästä aiheesta voisin kirjoittaa niin paljon, että Btcf:n serveriltä loppuisi levytila.
Tyydyn kuitenkin vain toteamaan, että OIKEANkokoisilla kanavilla varustettu 1264200-kansi yhdistettynä OIKEANlaiseen virranjakajaan (006-loppunumerot) ja tuohon jumalaiseen OIKEANlaiseen polttoaineen annostelulaitteeseen (K-Jetronic), saa aikaan sen.
Tiesin, että tiedät. Jotain poikkeavaa siellä lohkossa tosiaan lukee. Täytyy tehdä remontti siihen jossain vaiheessa, vuotaa öljyä jostain.. Osaatkos kertoa muuten oikean öljymäärän koneeseen?
Huomaako tuollaisen kuningasmoottorisen e21:sen ajossa sen, että kone on oikein optimoitu, verrattuna esim. e30 323:seen?
Mulla oli 2004-keväällä E30-323i, jossa oli myös ilmastointi. Koskas olet autos hankkinu ja mistä. Tuskin se sama on, kunhan kysyin. Onko myytävänä?
En kerro vielä jos päätän ostaa boksin itse ja testata onko siitä hyötyä ilman muita muutoksia .
Vinkkinä kuitenkin että se maksaa alle 40euroa.
Auton ostin eilen espoon avk:lta. Varkaat olivat rikkonut virtalukon, sekä varastanut/rikkonut pari pisteosaa. Auto on täysin alkuperäinen, alkuperäiskuntoinen 83 vuoden 323i. Tuontiauto, joten tästä syystä lähes täysin ruosteeton.
Varusteita nyt ei hirveästi löydy mutta ainakin ilmastointi ja ohjaustehostin.
Auto tulee mahdollisesti myöhemmin myyntiin kunhan olen ensin hommannut puuttuvat / hajotetut osat sekä katsastanut auton. Autossa on muuten aito m3:sen mittaristo.
Kysytään nyt sitten samantien tämäkin. Minkä mallin mittaristot toimii tuossa autossa? 320i:n? Toimiiko muiden?
En kerro vielä jos päätän ostaa boksin itse ja testata onko siitä hyötyä ilman muita muutoksia .
Vinkkinä kuitenkin että se maksaa alle 40euroa.
Auton ostin eilen espoon avk:lta. Varkaat olivat rikkonut virtalukon, sekä varastanut/rikkonut pari pisteosaa. Auto on täysin alkuperäinen, alkuperäiskuntoinen 83 vuoden 323i. Tuontiauto, joten tästä syystä lähes täysin ruosteeton.
Auto tulee mahdollisesti myöhemmin myyntiin kunhan olen ensin hommannut puuttuvat / hajotetut osat sekä katsastanut auton. Autossa on muuten aito m3:sen mittaristo.
Kysytään nyt sitten samantien tämäkin. Minkä mallin mittaristot toimii tuossa autossa? 320i:n? Toimiiko muiden?
Toimiiko se kulutusmittarin paikalla oleva mittari? Oliko se öljynpaine vai lämpö...?
Kai siinä toimii kaikki mittarit, neloskoneisen kierrolukumittari voi tietty näyttää metsiin, mutta ainakin e28:ssa se on helposti korjattava ongelma.
Auto on täysin alkuperäinen, alkuperäiskuntoinen 83 vuoden 323i. Tuontiauto, joten tästä syystä lähes täysin ruosteeton.
Jaa, tämäpä mielenkiintoista. Myös tuo minulla ollut auto oli muutto/tuontiauto ja siinäkin oli ilmastointi, sekä ohjaustehostin.
.
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Liityiskö tuo kierrosluku heitto sylinterien määrästä (4/6).
Eikös tuolta mittariston takaa valittu, mikä moottori sitä singnaalia antaa...
-Jani
Luultavasti, mutta haluan autoon alkuperäistä vastaavan mittariston.
Onko jollain nyt tietoa mitkä mittaristot toimivat autossa.
Toimiiko motronicilla olevan 320i:n tai 325i:n mittaristo?
Vai pitääkö mittaristo olla 320i / 323i l-jetronicista?
eli e30 bmw kori 87 kone vissiin 84 imusarjan mukaan, lohkossa ei ole numeroita (rälläköity) saa selvää 323 ek/1. että minkä tehonen kone olisi kyseessä olisiko jollakin tietoa ??
eli e30 bmw kori 87 kone vissiin 84 imusarjan mukaan, lohkossa ei ole numeroita (rälläköity) saa selvää 323 ek/1. että minkä tehonen kone olisi kyseessä olisiko jollakin tietoa ??
Mahdotonta sanoa varmaks, voi olla vaikka mitä vaihdeltu.
Boksin ja virranjakajan numerosta selviäis onko ne alunperin 139- vai 150hv mallista.
Comment