itse suosittelisin 320i baieria jos vaan perse kestää sit maksaa löböt siihen...
koneessa ihan riittävästi vääntöä ja tehoa ainakin noin ensi bemariin...eikä sit kummiskaa liikaa nii ei karkaa lapasesta nii helposti...ainoo vika vaan tosiaan se et löböö menee tehoihin nähden aikalailla runsaasti...ja kuulemani mukaan toi 320:sen kansi ois lujempi kuin mitä noissa isommissa kutosissa..(onko näin:think )
ainakin mitä itellä oli tommonen ja mittarissa reilut 300tkm nii nätisti kävi kone ja päästöt kohillaan eikä muutenkaan mitään ongelmaa...
ja jos ei tietoo millon jakoremmi vaihettu niin suoraan vaan vaihtoon kun auton ostat nii ei tuu sit mitää ikäviä ylläreitä...
koneessa ihan riittävästi vääntöä ja tehoa ainakin noin ensi bemariin...eikä sit kummiskaa liikaa nii ei karkaa lapasesta nii helposti...ainoo vika vaan tosiaan se et löböö menee tehoihin nähden aikalailla runsaasti...ja kuulemani mukaan toi 320:sen kansi ois lujempi kuin mitä noissa isommissa kutosissa..(onko näin:think )
ainakin mitä itellä oli tommonen ja mittarissa reilut 300tkm nii nätisti kävi kone ja päästöt kohillaan eikä muutenkaan mitään ongelmaa...
ja jos ei tietoo millon jakoremmi vaihettu niin suoraan vaan vaihtoon kun auton ostat nii ei tuu sit mitää ikäviä ylläreitä...
Comment