Näin, nyt se sitten napsahti minunkin kohdalleni. Etukardaani pyörii melko kevyesti tyhjää hirmuisella rutinalla, eli boorithan sieltä varmaan on sileänä. Kirvoitti melkoisen värikästä kieltä kun tämä tapahtui! Auto kuitenkin liikkui vielä omin voimin (kilometrin verran + trailerin päälle) eli ilmeisesti visko on ehjä ja pitävä.
Nyt sitten rempataan. Kardaanien pultit on jo irti (olivat aavistuksen verran tiukassa) ja vaihteiston ja jakolaatikon välinen kumikin on miltei irrotettu. Seuraavaksi sitten itse jakolaatikkoa irrottamaan.
Takakiinnikettä jo sen verran löysäilin että kyllähän se alaspäin lähtee tulemaan. Jossain vanhassa topikissa kuitenkin puhuttiin että joku öljypohjan edessä oleva kumityyny pitää irrottaa että paketti kääntyy tarpeeksi ja ylempiin pultteihin pääsee käsiksi. Onko tosiaan näin ja mitä ihmeen kumityynyä sillä tarkoitetaan? Kovasti katselin mutta öljypohjan edessä ei näkynyt mitään.. Öljypohjan oikealla puolella on moottorin tukikumi, sekö pitää irrottaa?
*miettii hiljaa itsekseen miksei niiden boorien rasvaaminen muka ollut niin tärkeää että sille olisi aikaa löytynyt*
Nyt sitten rempataan. Kardaanien pultit on jo irti (olivat aavistuksen verran tiukassa) ja vaihteiston ja jakolaatikon välinen kumikin on miltei irrotettu. Seuraavaksi sitten itse jakolaatikkoa irrottamaan.
Takakiinnikettä jo sen verran löysäilin että kyllähän se alaspäin lähtee tulemaan. Jossain vanhassa topikissa kuitenkin puhuttiin että joku öljypohjan edessä oleva kumityyny pitää irrottaa että paketti kääntyy tarpeeksi ja ylempiin pultteihin pääsee käsiksi. Onko tosiaan näin ja mitä ihmeen kumityynyä sillä tarkoitetaan? Kovasti katselin mutta öljypohjan edessä ei näkynyt mitään.. Öljypohjan oikealla puolella on moottorin tukikumi, sekö pitää irrottaa?
*miettii hiljaa itsekseen miksei niiden boorien rasvaaminen muka ollut niin tärkeää että sille olisi aikaa löytynyt*
Comment