Enpä ole kyllä aatellut tuota viskoa ollenkaan... Eikös sen kylmänä pitäs pyöri ihan vapaasti jos nyt käy kädellä pyörittelemässä?
e30 moottori lämpenee tosi huonostii?
Collapse
X
-
Kyllä juu. Mutta tuskin jää pyörimään kuten ruletti varsinkaan näin kylmällä eikä kesälläkään kun siellä on jähmeät silikonit sisällä. Moottorin kylmäkäynnistyksessä sen pitäis pystyä pysäyttämään kädellä , ole sitten varovainen jos koitat!!Originally posted by zener View PostEnpä ole kyllä aatellut tuota viskoa ollenkaan... Eikös sen kylmänä pitäs pyöri ihan vapaasti jos nyt käy kädellä pyörittelemässä?
Comment
-
Joo, täytyy kalevaa tunkee mieluummin väliin, kun kättä.
EDIT: flekti kyllä pysähtyy, kun lehden pistää väliin.
EDIT2: Niin ja kyllä kai tuo mittari ainakin toimii, koska ajon jälkeen, kun sammuttaa auton ja antaa 5minuuttia olla, niin lämmöt nousee siihen puoleen väliin. Laskee toki heti, kun käyntiin lyö.Last edited by zener; 29-11-2007, 18:34.
Comment
-
Taiteilin eilen vielä pahvia keulalle, ja ei minkään näköstä vaikutusta lämpeemiseen. No okei, ehkä vähän nopeammin lämpenee siihen mihin lämpenee, mutta puoleenväliin ei mittari nouse millään. Kai se vaan on paska lämpeneen tuo M20B25.
Molemmat vitoset on kyllä lämmenny, vaikka pakkasta oli -30. Taitaa tuo E30 olla aika kylmä tommosilla pakkasilla.
Comment
-
No kyllä uskon, että mittari toimii, kun jälkilämpenee siihen puoleenväliin kun reissun jälkeen sammuttaa auton ja odottelee esim. 5min. Lämmöt tosin tippuu heti kun lähtee ajamaan. 88 asteinen termari on ollut suurin mitä on tarjottu ja seki olis ilmeisesti pitänyt tilata suoraan maahantuojalta?!
Comment
-
Kaikki omat E30:set on ollut erittäin talvilämpimiä autoja ja mittarit nousseet puoliväliin asti. On kone sitten ollut M10,M40 tai M20b20/25. Älkää ostako niitä termostaatteja muualta kun bmw tiskiltä ne tarvikemallin termarit on oikeasti paskoja! ja huuhtelee+vaihtaa kunnon nesteet sisälle koko järjestelmään+ilmaa hyvin niin on kumma jos ei lämpene. Ps.myös kovemmilla pakkasilla tarkenee.Originally posted by zener View PostTaiteilin eilen vielä pahvia keulalle, ja ei minkään näköstä vaikutusta lämpeemiseen. No okei, ehkä vähän nopeammin lämpenee siihen mihin lämpenee, mutta puoleenväliin ei mittari nouse millään. Kai se vaan on paska lämpeneen tuo M20B25.
Molemmat vitoset on kyllä lämmenny, vaikka pakkasta oli -30. Taitaa tuo E30 olla aika kylmä tommosilla pakkasilla.
E30 ja E46 ///M
Comment
Auto siis E34 520i, huolellinen ilmaus on avain kaikkeen lämpöön liittyvään!
Comment