Joo eli 217 pitäis tehtaan mukaan kulkea. Ei savuta, ei kärytä. Päästöt katsastuksessa helvetin hyvät. Autossa katti. Mittariin 200 tasan. Johtuuko katista vai onko jotain vialla?
1436 voittoa 1628 päivässä. 4,5 vuodessa voitto joka ikinen päivä, vaikka ei olisi ollut kilpailupäiväkään. Revi siitä. Siihen asti kun E34 tekee saman, E30 on kuningas.
Joo eli 217 pitäis tehtaan mukaan kulkea. Ei savuta, ei kärytä. Päästöt katsastuksessa helvetin hyvät. Autossa katti. Mittariin 200 tasan. Johtuuko katista vai onko jotain vialla?
Paljos on kiesi ajettu? Jos on paljon rullattu ni ettei olis ikä tehny tehtävänsä ja puristukset ym. sen verran kulahtaneet että ei enää jaksa sitten ihan kaikkea kelata?
Vaan eihän niitä huippuja täällä Suomessa tarvitakkaan
Jos huiput noin paljon mietittää, kannattaa mennä ajamaan peli penkissä.
Jos vaikka sen avulla löytyisi siihen syy. Konit karanneet laitumelle..?
60-80 e sijoituksella se selviää helposti.
10 puuttuvaa konia pudottaa huippuja jo helposti noin paljon.
Jos huiput noin paljon mietittää, kannattaa mennä ajamaan peli penkissä.
Jos vaikka sen avulla löytyisi siihen syy. Konit karanneet laitumelle..?
60-80 e sijoituksella se selviää helposti.
10 puuttuvaa konia pudottaa huippuja jo helposti noin paljon.
Juujuu... Mietin vaan että mahtaako katti tehdä noin paljon huipuille? Tai paljon katti tiputtaa tehoja tälläsessä?
Ei oo tietoa kilometreistä, kun on joskus vaihdettu mailimittari kilometrilliseen. Kunnon puolesta voisin arvata ~250tkm
Paljos se teoriassa kulkee enempi jos maksimi kierrokset onkii 7200rpm ?
Ei se kyllä yhtään enempää kulje teoriassakiaan, ellei jaksa edes siihen rajoittimeen saakka vetää.
Muutenkin vähän kyseenalaista lähteä hakemaan kulkuja kierrosrajoittimen poistolla, paukahtaa varmasti. Mutta eihän se pohtiminen tietysti teoriatasolla mitään maksa. Millaiset välitykset 325:n voimansiirrossa muuten on?
Vuonna papu, opiskelukaverillani oli vm.87 325i ja se kulki mittariin 235km/h, eli veikkaan että se 15km/h mittarivirhe on hyvinkin totta.
Oma e30 M3 kulkee mittariin suljetulla alueella 255-260 ja dynon mukaan todellista on sillon se n.240
Myöskin e36 328i dynossa 260 mittarissa, oli 240 todellista.
Eli aika optimistiset mittarit on.
Heittoa pyöreästi se 8%
Huiput riippuu tietysti myös siitä että rengastus joku ylileveä ja onko ruuvattu joku perhanan lumikola spoileriksi
Last edited by jannmann; 17-02-2008, 18:08.
Reason: typo
Veikkaan että tossa se mittarivirhe ja ikä tekee suurimman... mikäs rengastus sulla on? kyl tollast kolmekaksfemmaa saa (huomatkaa kokemuksen syvä rintaääni) polkee ihan hyvin et se oikeeta menee vakiona sen 210
Veikkaan että tossa se mittarivirhe ja ikä tekee suurimman... mikäs rengastus sulla on? kyl tollast kolmekaksfemmaa saa (huomatkaa kokemuksen syvä rintaääni) polkee ihan hyvin et se oikeeta menee vakiona sen 210
Jep, 200 ottaa kyl suht helposti, mut siitä tuonne 230km/h mittarinopeuteen saakin sitte jo vinguttaa hetken, vaikkei tietysti sekään saavuttamaton ole, tulee punaraja ja rajotin vastaan siinä main .
Kannattaahan tuo kokeilla jollain esim. gps:llä tai navigaattorilla joka näyttää nopeuden niin saa tietää oikeen nopeuden ja kattoo paljonko oikeen huiput on.
Veikkaan että tossa se mittarivirhe ja ikä tekee suurimman... mikäs rengastus sulla on? kyl tollast kolmekaksfemmaa saa (huomatkaa kokemuksen syvä rintaääni) polkee ihan hyvin et se oikeeta menee vakiona sen 210
Meinaatko että mittari on yht äkkiä ruvennut näyttämään liian vähän?
Comment