Meinaatko että mittari on yht äkkiä ruvennut näyttämään liian vähän?
Täs on nyt niin monen äijän mittarit samas Topicis että ei tiiä enää minne vastailee.. mut eikai ne yhtä aikaa rupee väärin näyttää... Muutakun jos on vaihtanu 14" pyörist 20" tai toisin päin ni siin mittaris voip joku heitto olla...
Jep, 200 ottaa kyl suht helposti, mut siitä tuonne 230km/h mittarinopeuteen saakin sitte jo vinguttaa hetken, vaikkei tietysti sekään saavuttamaton ole, tulee punaraja ja rajotin vastaan siinä main .
Kannattaahan tuo kokeilla jollain esim. gps:llä tai navigaattorilla joka näyttää nopeuden niin saa tietää oikeen nopeuden ja kattoo paljonko oikeen huiput on.
Eikös tosimiehet kokeile noi huiput ihan oikeeseen tutkaan
Täs on nyt niin monen äijän mittarit samas Topicis että ei tiiä enää minne vastailee.. mut eikai ne yhtä aikaa rupee väärin näyttää... Muutakun jos on vaihtanu 14" pyörist 20" tai toisin päin ni siin mittaris voip joku heitto olla...
Eikös tässä ole vielä ihan kysy topiicin aloittajan tapauksesta?
Aika harvinaista , että mittari rupeaisi näyttämään alakanttiin. Saa kasvattaa rengaskokoa todella miehekkäästi jotta saa mittarin näyttämään sen -20km/h
Alkuperäinen rengaskoko 205/55-15 on 607mm halkaisijaltaan ja autossa oleva on 215/40-17 joka taas 604mm.
Eli autossa on hivenen alkuperäistä "tiuhempi" välitys.Kun leveyskin on käytännössä 1:1 en usko että rengastus vaikuttaa asiaan mitenkään.
Eikös tässä ole vielä ihan kysy topiicin aloittajan tapauksesta?
Aika harvinaista , että mittari rupeaisi näyttämään alakanttiin. Saa kasvattaa rengaskokoa todella miehekkäästi jotta saa mittarin näyttämään sen -20km/h
Alkuperäinen rengaskoko 205/55-15 on 607mm halkaisijaltaan ja autossa oleva on 215/40-17 joka taas 604mm.
Eli autossa on hivenen alkuperäistä "tiuhempi" välitys.Kun leveyskin on käytännössä 1:1 en usko että rengastus vaikuttaa asiaan mitenkään.
Täytyykii noi venttiilit säädellä täs joku päivä. Jarruja en oo vielä kerenny aukasee, täytyy herkistellä kaikki samalla ku vaihtaa uudet etulaakerit ja madallusjouset. Kattien kunnosta ei ole tietoa, mut päästöt ainakii oli tosi hyvät katsastuksessa. Kone ei tunnu väljältä, ei savuta yhtään.
Täytyykii noi venttiilit säädellä täs joku päivä. Jarruja en oo vielä kerenny aukasee, täytyy herkistellä kaikki samalla ku vaihtaa uudet etulaakerit ja madallusjouset. Kattien kunnosta ei ole tietoa, mut päästöt ainakii oli tosi hyvät katsastuksessa. Kone ei tunnu väljältä, ei savuta yhtään.
Onko auto vähäpäästöinen? Jos ei ole, niin laita kattien tilalle suorat putket... Katit voi olla tukossa eikä se välttämättä vaikuta päästöihin. Ettei tuossa olis samat päästö rajat kun ilman katteja?
osta multa se harmaan katiskan mylly, niin saattaa jo mennä 202km/h mittarin mukaa pitääkö se 5 vaihteella korinaa vedättäessä?
Nykyiset.
Bmw e34 m5 touring -94. Bmw e30 325i 24v touring -93. Bmw e34 525ix 4d sedan -93. Bmw e30 335i -85 (ratapommi projekti).
Entiset.
Bmw e30 325i -88. Bmw e34 535i -88. Bmw e30 325i -87. Bmw e30 327i -85. Bmw e30 318i -84. Bmw e21 315 -81. Bmw e12 528i -78. Bmw e28 525i -84.
Itellä WRC takaspoikka ja eipä se nyt mitenkään ihmeellisesti kulkua hidasta, voi tietysti rueta ottaa vähä vastaan 200km/h jälkeen, mutta ohan ainaki takarenkailla pitoa kauheen downforcen ansiosta. Ja punaraja tulee vastaan ennen ku veto loppuu.
Omalla vastaavalla ajettiin joskus rajottimeen saakka vitosella ja nopeusmittari näytti sillon 240. Ei se helposti sinne asti menny mutta pikkuhiljaa kyllä. Ja se oli siis aivan vakio ja katillinen. Koneessa sillon kilometrejä muistaakseni ainakin 250tkm.
Saab 99 -75 - Mazda 323 -88 - BMW 728 -78 E23 - BMW 316 -88 E30 - Opel Kadett D -87 - BMW 325i -88 E30 - BMW 325i -91 E36 - BMW 540iA -93 E34 - BMW 328i -95 E36 touring - BMW 528iA -96 E39 touring - BMW 735iA -97 E38 - Volvo S60 -01 - BMW 330dA -05 touring
Comment