e34 m50b25 motti e30.seen

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Kape30
    replied
    Originally posted by Janzki View Post
    Jouduitko lyhentämään kardaania vai menikö sellaisenaan?
    Eikö noissa kutvosissa (M20) kaikissa ole sama kardaani?
    Hieman joutu kardaania lyhentään, et mahtuu paikalleen...

    Leave a comment:


  • Janzki
    replied
    Originally posted by Kape30 View Post
    Kardaanina käytin 325 kardaania johon vaihdoin zf.laatikon perään sopivan laipan ja mitan tarkistin samalla sopivaksi...
    Jouduitko lyhentämään kardaania vai menikö sellaisenaan?
    Eikö noissa kutvosissa (M20) kaikissa ole sama kardaani?

    Leave a comment:


  • afafaf
    replied
    Originally posted by jmp2002 View Post
    no ei kyllä... ja nakkaa ne kumityynyt väärinpäin paikalle, niin saa helposti ne sinne että ei jää jännitystä... ja kannattaa laittaa koroketta, niin ei mene heti se ö-pohja... j
    os oot tulossa roissa käy, niin ota yhteyttä niin saa tulla kattomaan mallia ja kuulemaan niksejä, jos kiinnostaa...
    joo kiinnostas kyl,katon jos liikun sielä päin,oishan se mukava nähä miten se sinne istuu.. joo se -60mm alustalla öljypohja on varmaan aika alhaalla..

    Leave a comment:


  • jmp2002
    replied
    Originally posted by afafaf View Post
    hyvä ku viittit vaivautua.. ei ne kauas mene tosta korkeudesta nuo e34 525 tyynyt
    no ei kyllä... ja nakkaa ne kumityynyt väärinpäin paikalle, niin saa helposti ne sinne että ei jää jännitystä... ja kannattaa laittaa koroketta, niin ei mene heti se ö-pohja... j
    os oot tulossa roissa käy, niin ota yhteyttä niin saa tulla kattomaan mallia ja kuulemaan niksejä, jos kiinnostaa...

    Leave a comment:


  • Jonsku
    replied
    Originally posted by muuris View Post
    E34 typ188 perästä en ole varma, mutta ainakin E28 --> E30 typ188 perän vaihdossa on takakannen lisäksi vaihdettava vetarin tumpit.
    Itse vaihdoin juuri viime viikolla E34 525tds:n perän cabriooni, eikä tarvinnut vaihtaa kuin takakansi :think

    Leave a comment:


  • afafaf
    replied
    Originally posted by jmp2002 View Post
    65mm on e28 m535i kumityynyt...
    hyvä ku viittit vaivautua.. ei ne kauas mene tosta korkeudesta nuo e34 525 tyynyt

    Leave a comment:


  • jmp2002
    replied
    65mm on e28 m535i kumityynyt...

    Leave a comment:


  • Kape30
    replied
    Kannataa testailla... Korkeampia ei ainakaan enään voi laitaa, kun nyt jo laatikko tunnelinkatossa kiinni. Just menee pikkusormi välistä...

    Leave a comment:


  • afafaf
    replied
    Originally posted by Kape30 View Post
    Omassa e30 m50 viritelmässä tällähetkellä paikallaan e34 525 kumityynyt ja ainakin tähän asti on toiminut, mut jää hieman jännitykselle ulospäin... Kone tulee just sopivalle korkeudelle eikä tarvinnu mitään korokepaloja.

    Kardaanina käytin 325 kardaania johon vaihdoin zf.laatikon perään sopivan laipan ja mitan tarkistin samalla sopivaksi...

    aloin itekki miettimään ku pyörittelin käsissä e34 525 kumityynyjä,ja ne kyl näytti aika korkeilta,kokeilenpa itekki niillä ekaks...

    Leave a comment:


  • Kape30
    replied
    Kumityynyt.

    Omassa e30 m50 viritelmässä tällähetkellä paikallaan e34 525 kumityynyt ja ainakin tähän asti on toiminut, mut jää hieman jännitykselle ulospäin... Kone tulee just sopivalle korkeudelle eikä tarvinnu mitään korokepaloja.

    Kardaanina käytin 325 kardaania johon vaihdoin zf.laatikon perään sopivan laipan ja mitan tarkistin samalla sopivaksi...

    Leave a comment:


  • afafaf
    replied
    jos jollain pyöriin nurkissa e28 535 kumityyny,voisko joku mitata sen korkeuden niistä?

    Leave a comment:


  • jmp2002
    replied
    Originally posted by afafaf View Post
    no alkaahan tämä selvitä... no m20b20 vauhtipyörä+pultit..(kevein)m20 startti, jos jostain löytys nämä hilut..,sitte siihen m20 kytkin paketti,ja ilmeisesti paketti ohuempi ku kaksoismassa,eli joutuu modaamaan haarukkaa lähemmäs konetta..tai korkeampaa painelaakeria..ymmärsinkö oikein?
    kyllä tarttee... tai sitten käyttää m20 tarkotettua laatikkoa joka tulee vähän vinoon... ja mihin käyttöön kone tulee?? vakio,viri vapari vai tbo?? itsellä on sasch -618 asetelma ja orkkis levy, mutta jos vakio kone niin kyllä kai se 325i omakin menee??

    Leave a comment:


  • afafaf
    replied
    no alkaahan tämä selvitä... no m20b20 vauhtipyörä+pultit..(kevein)m20 startti, jos jostain löytys nämä hilut..,sitte siihen m20 kytkin paketti,ja ilmeisesti paketti ohuempi ku kaksoismassa,eli joutuu modaamaan haarukkaa lähemmäs konetta..tai korkeampaa painelaakeria..ymmärsinkö oikein?

    Leave a comment:


  • muuris
    replied
    Kyllä KL-Varaosat sulle myy ne tukikumit, ei muuta kuin paikan päälle/puhelin käteen, nettisivuilla listattu vain murto-osa valikoimasta. Kannattaa varmuudeks soittaa myös merkkiliikkeeseen, toimitukset toimii nopeammin ja joskus on halvemmat hinnatkin.

    E34 typ188 perästä en ole varma, mutta ainakin E28 --> E30 typ188 perän vaihdossa on takakannen lisäksi vaihdettava vetarin tumpit.

    Leave a comment:


  • Jonsku
    replied
    Originally posted by afafaf View Post
    KYSYMYS 2

    -koneen tukikumit ilmeisesti e28 535.sta,mutta mistä nuita saa tilata,kl-varaosia selailin,niin sieltä ei ainakaan löytyny..ja minkälaiset korokkeet piti laittaa kumityynyihin?10-20mm,vai?ja kummallekki puolen?

    KYSYMYS 3

    -perä menee vissin e34.sta e30.seen takakannen vaihdolla,mites sitte kardaani seki olis e34.sta mutta touringista,onko liian pitkä?saako tarpeeksi kasaan sitä?
    ja jos jollain olis suomennettu versio nuista johtojen väreistä,ku ei oikein tuo saksa taitu...(e30.de)
    -Koneen kumityynyt original-osana tai KL:stä, tai Merteilista. E28 535 ja E28 M5 eri tyynyt, M5 jäykempi. Spacereita riippuen imusarjasta ja jarrutehostimesta.

    -E34 pikkuperä menee takakannen vaihdolla E30:iin. Voit käyttää vanhaa 325 kardaania, perässä sama laippa ja laatikon peräpää tulee about samalle kohdalle kuin M20 kanssa.

    -Kytkiksiä jne kannattaa katsella www.r3vlimited.com , "24V DOHC swaps", siellä on kaikki tieto mitä tulet tarvitsemaan (in english).

    Leave a comment:

Working...
X