e34 m50b25 motti e30.seen

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pornis SP edition
    replied
    Originally posted by Mörökölli View Post
    Itsellä sama tuska, pitäis auto startata ekan kerran mutta olis kiva jos lämpömittari toimisi viimeistään sitten kun rupean ilmaamaan. Yhden anturin irrotin, juuri sen taaemman ja siihen ei m20 anturi sopinut koska m20 anturin kierre oli m12x1.5 ja tuon m50 vastaava oli m14x1.5 ilmeisesti. Vai sovitanko väärää anturia väärään paikkaan. M20 "alempaa" anturia sovitan M50 koneen "taaempaan" paikkaan. Mites muilla? Miten kuuluu tehdä?
    M50 kannes se toinen reikä on pienempi, varmaan just toi 12 tai sit 10. en vain muista kumpi. käytä se etummainenki irti ni selviää.

    Leave a comment:


  • Mörökölli
    replied
    Originally posted by afafaf View Post
    muistaks oliko se taempi koneen eestä katottuna se lämpötila anturi mikä piti mittarille vaihtaa..oli niin paskasia ja piilossa et en saa selvää kumpi on ruskea ja kumpi sininen..ja tarviiko tehä amp liittimelle mitään ku siin on 2-napaa...pukkaanko vain paikoilleen??
    Itsellä sama tuska, pitäis auto startata ekan kerran mutta olis kiva jos lämpömittari toimisi viimeistään sitten kun rupean ilmaamaan. Yhden anturin irrotin, juuri sen taaemman ja siihen ei m20 anturi sopinut koska m20 anturin kierre oli m12x1.5 ja tuon m50 vastaava oli m14x1.5 ilmeisesti. Vai sovitanko väärää anturia väärään paikkaan. M20 "alempaa" anturia sovitan M50 koneen "taaempaan" paikkaan. Mites muilla? Miten kuuluu tehdä?

    Leave a comment:


  • afafaf
    replied
    Originally posted by jmp2002 View Post
    Kannattaako alkaa tekniikan vaihtoon jos on hommat noin hyvin hallussa..

    Tarttet kaikki apulaitteet, johtosarjan, ecun, riippuen setupista startti, ja jos tulee ilmastointi, niin sitten senkin kompura...
    muistaks oliko se taempi koneen eestä katottuna se lämpötila anturi mikä piti mittarille vaihtaa..oli niin paskasia ja piilossa et en saa selvää kumpi on ruskea ja kumpi sininen..ja tarviiko tehä amp liittimelle mitään ku siin on 2-napaa...pukkaanko vain paikoilleen??

    Leave a comment:


  • afafaf
    replied
    ja multa löytyy korotetut korkeammat koneen tyynyt jos joku tarvii..menee varmaan m50+m20 getragin kans aika mukavasti,itelle liika korkeat..:(zf kans.
    Last edited by afafaf; 05-12-2008, 00:28.

    Leave a comment:


  • afafaf
    replied
    joo jos vähiten haluaa metsästää osia,niin e34 m50 tekniikka (käy öljypohja)johtosarjoineen ja mitä apulaitteista nyt tarviiki..ja jos v.loota zf samasta pelistä niin sitte n.65-70mm moottorityynyjä muuten ottaa loota kattoon...siihen sitte e36 koneen korvat...mut kaikki lukee tuola ku lukee koko ketjun läpi...

    mut m20 loota matalempi (jos käyttää ..suosittelen..)ku m50 zf,---kannattaa huomioida moottorityynyissä,vaikkaki öljypöhjä jää matalalle m50+zf yhdistelmässä,jos ei nosta moottoria vinoon..
    Last edited by afafaf; 05-12-2008, 00:43.

    Leave a comment:


  • Kapanos
    replied
    Originally posted by jmp2002 View Post
    Kannattaako alkaa tekniikan vaihtoon jos on hommat noin hyvin hallussa..

    Tarttet kaikki apulaitteet, johtosarjan, ecun, riippuen setupista startti, ja jos tulee ilmastointi, niin sitten senkin kompura...
    Lähes kaikki muu on hallussa, mutta ei sähköjutut..
    apulaitteet ja ecun tiesinkin jo itse

    Kiitos kumminkin

    Leave a comment:


  • jmp2002
    replied
    Originally posted by Kapanos View Post
    Eli jos joku vois korjata jos menee väärin.. eli pelkän moottorin ohjauksen tarttee`?
    Kannattaako alkaa tekniikan vaihtoon jos on hommat noin hyvin hallussa..

    Tarttet kaikki apulaitteet, johtosarjan, ecun, riippuen setupista startti, ja jos tulee ilmastointi, niin sitten senkin kompura...

    Leave a comment:


  • Kapanos
    replied
    Eli jos joku vois korjata jos menee väärin.. eli pelkän moottorin ohjauksen tarttee`?

    Leave a comment:


  • Soiled
    replied
    Originally posted by Kapanos View Post
    Pitäisi moottoria hankkia ja nyt mietinkin että mitä kaikkea moottoriin liittyvää pitää ostaa samalla? moottorinohjaus? johto sarja?

    apuja?

    Kiitos ja anteeksi
    Tuostahan löytyy heti topikki stickystä http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=140250

    Leave a comment:


  • Jonsku
    replied
    Originally posted by Kapanos View Post
    Pitäisi moottoria hankkia ja nyt mietinkin että mitä kaikkea moottoriin liittyvää pitää ostaa samalla? moottorinohjaus? johto sarja?

    apuja?

    Kiitos ja anteeksi
    Searchilla löytyy, tässäkin threadissa monta linkkiä joista selviää kaikki oleellinen.

    Originally posted by Tojopa View Post
    Onko kukaan selvitellyt miten M50-kone automaatilla istuisi tuohon E30 koppaan? Tuollainen yhdistelmä olisi varmasti ihan mukava kruisailupeli, tosin taitaa useimmat M50 svapit mennä enemmän räppäilykäyttöön..
    Fyysisesti automaagiboksi mahtuu kyllä, ohjausboksinhan se vaatii ja automaatillisen johtosarjan. Eipä siinä mitään kummallisuuksia pitäisi olla.

    Leave a comment:


  • Tojopa
    replied
    Onko kukaan selvitellyt miten M50-kone automaatilla istuisi tuohon E30 koppaan? Tuollainen yhdistelmä olisi varmasti ihan mukava kruisailupeli, tosin taitaa useimmat M50 svapit mennä enemmän räppäilykäyttöön..

    Leave a comment:


  • Kapanos
    replied
    Pitäisi moottoria hankkia ja nyt mietinkin että mitä kaikkea moottoriin liittyvää pitää ostaa samalla? moottorinohjaus? johto sarja?

    apuja?

    Kiitos ja anteeksi

    Leave a comment:


  • Pornis SP edition
    replied
    Originally posted by Mörökölli View Post
    M20 pyörä käy hyvin.


    Onko jollain joku käsitys siitä, mitä kardaania voi käyttää E30+M50+ZF-yhdistelmässä. Helposti löydettävä + edullinen vaihtoehto eli M3 ym. on pois luvusta. Vai alanko kardaaninlaipan vaihtoon...
    e30:n 324td:n ja 327etan kardaanit käy myös. 100% varmuutta ei ole tullut vielä että ovatko myös pituuden puolesta bolt on kamaa. Etaa taitaa olla tehty myös pikku laipalla.

    Leave a comment:


  • Mörökölli
    replied
    M20 pyörä käy hyvin.


    Onko jollain joku käsitys siitä, mitä kardaania voi käyttää E30+M50+ZF-yhdistelmässä. Helposti löydettävä + edullinen vaihtoehto eli M3 ym. on pois luvusta. Vai alanko kardaaninlaipan vaihtoon...

    Leave a comment:


  • Tonton
    replied
    minkäslaisia vauhtipyörä mahdollisuuksia on jos käyttää e34:sta laatikkoa?
    oliko välityksissä jotain parannettavaa? zf:ssä 5 suora??
    mites sen kepin kanssa oli jos käyttää tuota laatikkoa ja siirtäjää?

    joistain muista topikeista muistin lukeneeni näistä mutta en löytänyt, eikä täällä ollut vielä mitään?

    Leave a comment:

Working...
X