Originally posted by Mörökölli
View Post
e34 m50b25 motti e30.seen
Collapse
X
-
M50 kannes se toinen reikä on pienempi, varmaan just toi 12 tai sit 10. en vain muista kumpi. käytä se etummainenki irti ni selviää.
-
Itsellä sama tuska, pitäis auto startata ekan kerran mutta olis kiva jos lämpömittari toimisi viimeistään sitten kun rupean ilmaamaan. Yhden anturin irrotin, juuri sen taaemman ja siihen ei m20 anturi sopinut koska m20 anturin kierre oli m12x1.5 ja tuon m50 vastaava oli m14x1.5 ilmeisesti. Vai sovitanko väärää anturia väärään paikkaan. M20 "alempaa" anturia sovitan M50 koneen "taaempaan" paikkaan. Mites muilla? Miten kuuluu tehdä?Originally posted by afafaf View Postmuistaks oliko se taempi koneen eestä katottuna se lämpötila anturi mikä piti mittarille vaihtaa..oli niin paskasia ja piilossa et en saa selvää kumpi on ruskea ja kumpi sininen..ja tarviiko tehä amp liittimelle mitään ku siin on 2-napaa...pukkaanko vain paikoilleen??
Leave a comment:
-
muistaks oliko se taempi koneen eestä katottuna se lämpötila anturi mikä piti mittarille vaihtaa..oli niin paskasia ja piilossa et en saa selvää kumpi on ruskea ja kumpi sininen..ja tarviiko tehä amp liittimelle mitään ku siin on 2-napaa...pukkaanko vain paikoilleen??Originally posted by jmp2002 View PostKannattaako alkaa tekniikan vaihtoon jos on hommat noin hyvin hallussa..
Tarttet kaikki apulaitteet, johtosarjan, ecun, riippuen setupista startti, ja jos tulee ilmastointi, niin sitten senkin kompura...
Leave a comment:
-
joo jos vähiten haluaa metsästää osia,niin e34 m50 tekniikka (käy öljypohja)johtosarjoineen ja mitä apulaitteista nyt tarviiki..ja jos v.loota zf samasta pelistä niin sitte n.65-70mm moottorityynyjä muuten ottaa loota kattoon...siihen sitte e36 koneen korvat...mut kaikki lukee tuola ku lukee koko ketjun läpi...
mut m20 loota matalempi (jos käyttää ..suosittelen..)ku m50 zf,---kannattaa huomioida moottorityynyissä,vaikkaki öljypöhjä jää matalalle m50+zf yhdistelmässä,jos ei nosta moottoria vinoon..Last edited by afafaf; 05-12-2008, 01:43.
Leave a comment:
-
Lähes kaikki muu on hallussa, mutta ei sähköjutut..Originally posted by jmp2002 View PostKannattaako alkaa tekniikan vaihtoon jos on hommat noin hyvin hallussa..
Tarttet kaikki apulaitteet, johtosarjan, ecun, riippuen setupista startti, ja jos tulee ilmastointi, niin sitten senkin kompura...
apulaitteet ja ecun tiesinkin jo itse
Kiitos kumminkin
Leave a comment:
-
Kannattaako alkaa tekniikan vaihtoon jos on hommat noin hyvin hallussa..Originally posted by Kapanos View PostEli jos joku vois korjata jos menee väärin.. eli pelkän moottorin ohjauksen tarttee`?
Tarttet kaikki apulaitteet, johtosarjan, ecun, riippuen setupista startti, ja jos tulee ilmastointi, niin sitten senkin kompura...
Leave a comment:
-
Eli jos joku vois korjata jos menee väärin.. eli pelkän moottorin ohjauksen tarttee`?
Leave a comment:
-
Tuostahan löytyy heti topikki stickystä http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=140250Originally posted by Kapanos View PostPitäisi moottoria hankkia ja nyt mietinkin että mitä kaikkea moottoriin liittyvää pitää ostaa samalla? moottorinohjaus? johto sarja?
apuja?
Kiitos ja anteeksi
Leave a comment:
-
Searchilla löytyy, tässäkin threadissa monta linkkiä joista selviää kaikki oleellinen.Originally posted by Kapanos View PostPitäisi moottoria hankkia ja nyt mietinkin että mitä kaikkea moottoriin liittyvää pitää ostaa samalla? moottorinohjaus? johto sarja?
apuja?
Kiitos ja anteeksi
Fyysisesti automaagiboksi mahtuu kyllä, ohjausboksinhan se vaatii ja automaatillisen johtosarjan. Eipä siinä mitään kummallisuuksia pitäisi olla.Originally posted by Tojopa View PostOnko kukaan selvitellyt miten M50-kone automaatilla istuisi tuohon E30 koppaan? Tuollainen yhdistelmä olisi varmasti ihan mukava kruisailupeli, tosin taitaa useimmat M50 svapit mennä enemmän räppäilykäyttöön..
Leave a comment:
-
Onko kukaan selvitellyt miten M50-kone automaatilla istuisi tuohon E30 koppaan? Tuollainen yhdistelmä olisi varmasti ihan mukava kruisailupeli, tosin taitaa useimmat M50 svapit mennä enemmän räppäilykäyttöön..
Leave a comment:
-
Pitäisi moottoria hankkia ja nyt mietinkin että mitä kaikkea moottoriin liittyvää pitää ostaa samalla? moottorinohjaus? johto sarja?
apuja?
Kiitos ja anteeksi
Leave a comment:
-
e30:n 324td:n ja 327etan kardaanit käy myös. 100% varmuutta ei ole tullut vielä että ovatko myös pituuden puolesta bolt on kamaa. Etaa taitaa olla tehty myös pikku laipalla.Originally posted by Mörökölli View PostM20 pyörä käy hyvin.
Onko jollain joku käsitys siitä, mitä kardaania voi käyttää E30+M50+ZF-yhdistelmässä. Helposti löydettävä + edullinen vaihtoehto eli M3 ym. on pois luvusta. Vai alanko kardaaninlaipan vaihtoon...
Leave a comment:
-
M20 pyörä käy hyvin.
Onko jollain joku käsitys siitä, mitä kardaania voi käyttää E30+M50+ZF-yhdistelmässä. Helposti löydettävä + edullinen vaihtoehto eli M3 ym. on pois luvusta. Vai alanko kardaaninlaipan vaihtoon...
Leave a comment:
-
minkäslaisia vauhtipyörä mahdollisuuksia on jos käyttää e34:sta laatikkoa?
oliko välityksissä jotain parannettavaa? zf:ssä 5 suora??
mites sen kepin kanssa oli jos käyttää tuota laatikkoa ja siirtäjää?
joistain muista topikeista muistin lukeneeni näistä mutta en löytänyt, eikä täällä ollut vielä mitään?
Leave a comment:
Leave a comment: