e34 m50b25 motti e30.seen
Collapse
X
-
E30/m50
E34 johto sarja e30 johtoasemaan olisko kellään kytkentä kaaviota?
Leave a comment:
-
Originally posted by Harri G View PostHei mites jos käyttää ZF-laatikkoa, onko mahdoton laittaa m20b20 vauhtipyörä? Mulla kun tuosta vanhasta tekniikasta (l-jet) joutaisi käyttöön. Osaako joku sanoo tarkalleen mitä tarvii tehdä, tarviiko käyttää M20 kytkintä?
Leave a comment:
-
Kiitos vastauksista. Eli M20:n kytkimen se kuitenkin vaatii? Onko b20 kytkin hyvinkin heikompi ja tuleeko l-jetin kanssa ongelmia? Saapi nähdä tuleeko (vielä) laitettua kun on noita rahareikiä pirusti, oishan se toisaalta hyvä niin ei heti tartteis aukaista uudelleen.
Leave a comment:
-
En muista olenko laittanut, mutta tämä patentti maksoi hitsauslisäaineen ja lamellilaikan verran, eikä tarvinnut muokata kuin yksi osa:
orggis:
modattu:
Saa juuri oikean mittaisen ja toimii.
Leave a comment:
-
Originally posted by ^Tonix^ View PostKuinkas paljon korotit sitä painelaakeria? Helpompi muittenkin tehdä samalla tavalla jos on toimiva ratkaisu.
en muista enää mittoja mut tuossa se sorvattu uusi messinkinen vs. vanha muovinenLast edited by afafaf; 09-05-2012, 19:40.
Leave a comment:
-
Originally posted by afafaf View Posteihän siinä mitään erikoista pukkaa paikoilleen..mulla on omassa zf,ja m20b20 vauhtis+m20b25 kytkinpaketti..
sorvasin itelle sinne haarukan alle korkeamman palikan,ku m20 vauhtis kompinaatio on matalampi,ja kytkimestäki tuli hyvä,toimiin niinku pitääki
Leave a comment:
-
Originally posted by afafaf View Postsorvasin itelle sinne haarukan alle korkeamman palikan,ku m20 vauhtis kompinaatio on matalampi,ja kytkimestäki tuli hyvä,toimiin niinku pitääki
Leave a comment:
-
Originally posted by Harri G View PostHei mites jos käyttää ZF-laatikkoa, onko mahdoton laittaa m20b20 vauhtipyörä? Mulla kun tuosta vanhasta tekniikasta joutaisi käyttöön. Osaako joku sanoo tarkalleen mitä tarvii tehdä, tarviiko käyttää M20 kytkintä?
sorvasin itelle sinne haarukan alle korkeamman palikan,ku m20 vauhtis kompinaatio on matalampi,ja kytkimestäki tuli hyvä,toimiin niinku pitääki
Leave a comment:
Leave a comment: