no ei kyllä... ja nakkaa ne kumityynyt väärinpäin paikalle, niin saa helposti ne sinne että ei jää jännitystä... ja kannattaa laittaa koroketta, niin ei mene heti se ö-pohja... j
os oot tulossa roissa käy, niin ota yhteyttä niin saa tulla kattomaan mallia ja kuulemaan niksejä, jos kiinnostaa...
joo kiinnostas kyl,katon jos liikun sielä päin,oishan se mukava nähä miten se sinne istuu.. joo se -60mm alustalla öljypohja on varmaan aika alhaalla..
hyvä ku viittit vaivautua.. ei ne kauas mene tosta korkeudesta nuo e34 525 tyynyt
no ei kyllä... ja nakkaa ne kumityynyt väärinpäin paikalle, niin saa helposti ne sinne että ei jää jännitystä... ja kannattaa laittaa koroketta, niin ei mene heti se ö-pohja... j
os oot tulossa roissa käy, niin ota yhteyttä niin saa tulla kattomaan mallia ja kuulemaan niksejä, jos kiinnostaa...
Omassa e30 m50 viritelmässä tällähetkellä paikallaan e34 525 kumityynyt ja ainakin tähän asti on toiminut, mut jää hieman jännitykselle ulospäin... Kone tulee just sopivalle korkeudelle eikä tarvinnu mitään korokepaloja.
Kardaanina käytin 325 kardaania johon vaihdoin zf.laatikon perään sopivan laipan ja mitan tarkistin samalla sopivaksi...
aloin itekki miettimään ku pyörittelin käsissä e34 525 kumityynyjä,ja ne kyl näytti aika korkeilta,kokeilenpa itekki niillä ekaks...
Omassa e30 m50 viritelmässä tällähetkellä paikallaan e34 525 kumityynyt ja ainakin tähän asti on toiminut, mut jää hieman jännitykselle ulospäin... Kone tulee just sopivalle korkeudelle eikä tarvinnu mitään korokepaloja.
Kardaanina käytin 325 kardaania johon vaihdoin zf.laatikon perään sopivan laipan ja mitan tarkistin samalla sopivaksi...
no alkaahan tämä selvitä... no m20b20 vauhtipyörä+pultit..(kevein)m20 startti, jos jostain löytys nämä hilut..,sitte siihen m20 kytkin paketti,ja ilmeisesti paketti ohuempi ku kaksoismassa,eli joutuu modaamaan haarukkaa lähemmäs konetta..tai korkeampaa painelaakeria..ymmärsinkö oikein?
kyllä tarttee... tai sitten käyttää m20 tarkotettua laatikkoa joka tulee vähän vinoon... ja mihin käyttöön kone tulee?? vakio,viri vapari vai tbo?? itsellä on sasch -618 asetelma ja orkkis levy, mutta jos vakio kone niin kyllä kai se 325i omakin menee??
no alkaahan tämä selvitä... no m20b20 vauhtipyörä+pultit..(kevein)m20 startti, jos jostain löytys nämä hilut..,sitte siihen m20 kytkin paketti,ja ilmeisesti paketti ohuempi ku kaksoismassa,eli joutuu modaamaan haarukkaa lähemmäs konetta..tai korkeampaa painelaakeria..ymmärsinkö oikein?
Kyllä KL-Varaosat sulle myy ne tukikumit, ei muuta kuin paikan päälle/puhelin käteen, nettisivuilla listattu vain murto-osa valikoimasta. Kannattaa varmuudeks soittaa myös merkkiliikkeeseen, toimitukset toimii nopeammin ja joskus on halvemmat hinnatkin.
E34 typ188 perästä en ole varma, mutta ainakin E28 --> E30 typ188 perän vaihdossa on takakannen lisäksi vaihdettava vetarin tumpit.
-koneen tukikumit ilmeisesti e28 535.sta,mutta mistä nuita saa tilata,kl-varaosia selailin,niin sieltä ei ainakaan löytyny..ja minkälaiset korokkeet piti laittaa kumityynyihin?10-20mm,vai?ja kummallekki puolen?
KYSYMYS 3
-perä menee vissin e34.sta e30.seen takakannen vaihdolla,mites sitte kardaani seki olis e34.sta mutta touringista,onko liian pitkä?saako tarpeeksi kasaan sitä?
ja jos jollain olis suomennettu versio nuista johtojen väreistä,ku ei oikein tuo saksa taitu...(e30.de)
-Koneen kumityynyt original-osana tai KL:stä, tai Merteilista. E28 535 ja E28 M5 eri tyynyt, M5 jäykempi. Spacereita riippuen imusarjasta ja jarrutehostimesta.
-E34 pikkuperä menee takakannen vaihdolla E30:iin. Voit käyttää vanhaa 325 kardaania, perässä sama laippa ja laatikon peräpää tulee about samalle kohdalle kuin M20 kanssa.
-Kytkiksiä jne kannattaa katsella www.r3vlimited.com , "24V DOHC swaps", siellä on kaikki tieto mitä tulet tarvitsemaan (in english).
Leave a comment: