En tiedä tuliko nyt ihan oikeeseen osoitteesen elikkä jarrut päivittää e30:seen ja satulat tulee ns.suutari mallia mut levyt ajattelin ostaa esim brembot tai jotkin vastaavat eteen ja taakse. Nyt vaan ihmetyttää kun yrittänyt etsiä eli linkkejä tai osotteita missä niitä myydään Siis pelkät levyt eteen ja taakse. Satulat tulee muut.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E30 jarrut
Collapse
X
-
E30 jarrut
Myydään kova paketti todella edukkaasti http://www.btcf.fi/forum/showthread....38#post1446138Tags: None
-
-
Originally posted by kosonen79 View PostEn tiedä tuliko nyt ihan oikeeseen osoitteesen elikkä jarrut päivittää e30:seen ja satulat tulee ns.suutari mallia mut levyt ajattelin ostaa esim brembot tai jotkin vastaavat eteen ja taakse. Nyt vaan ihmetyttää kun yrittänyt etsiä eli linkkejä tai osotteita missä niitä myydään Siis pelkät levyt eteen ja taakse. Satulat tulee muut.Aprilia RSV4
Comment
-
-
juu kyllä tarkoitus päivittää myös takajarrut isommiksi, sekä sit seiskasatasen pääjarrusylinteri pitäisi kans löytää.Myydään kova paketti todella edukkaasti http://www.btcf.fi/forum/showthread....38#post1446138
Comment
-
-
www.300mm.de sieltä tuli sit setti hankittua.. vähän arvokkaat mut ainakin pysähtyyMyydään kova paketti todella edukkaasti http://www.btcf.fi/forum/showthread....38#post1446138
Comment
-
-
Originally posted by kosonen79 View Postwww.300mm.de sieltä tuli sit setti hankittua.. vähän arvokkaat mut ainakin pysähtyy
Jos siis otit eteen 312/25 levyt ja taakse 294/19 levyt. Tietysti jos ei ole itsellä mitään mahdollisuutta koneistuksiin edullisesti ja haluaa valmiit palikat, niin sitten.
Hivenen kysyttyjä "Suomi" hintoja tee se itse periaatteella.
-etulevyt audi 150e/pari
-takalevyt e46 328i 75e/pari
-540i takasatulat 90e/pari
-etusatulat saab/bmw 100e/pari
-molempien satuloiden uudet tiivisteet/liut n. 40e
-kaikki jarrupalat n.50e
-satuloiden lasikuulapuhallus n.40e
-maalit satuloihin n. 20e
-koneistukset levyihin ja adapterit satuloille n.200e
Tuleehan tästäkin jo 765eskoa.
Toivottavasti et maksanut sitä lähes 1900euroa vastaavasta paketista, mitä siellä hintalapussa on.Aprilia RSV4
Comment
-
-
Originally posted by jannmann View PostKieltämättä paikan hinnoissa on "ylimääräistä".
Jos siis otit eteen 312/25 levyt ja taakse 294/19 levyt. Tietysti jos ei ole itsellä mitään mahdollisuutta koneistuksiin edullisesti ja haluaa valmiit palikat, niin sitten.
Hivenen kysyttyjä "Suomi" hintoja tee se itse periaatteella.
-etulevyt audi 150e/pari
-takalevyt e46 328i 75e/pari
-540i takasatulat 90e/pari
-etusatulat saab/bmw 100e/pari
-molempien satuloiden uudet tiivisteet/liut n. 40e
-kaikki jarrupalat n.50e
-satuloiden lasikuulapuhallus n.40e
-maalit satuloihin n. 20e
-koneistukset levyihin ja adapterit satuloille n.200e
Tuleehan tästäkin jo 765eskoa.
Toivottavasti et maksanut sitä lähes 1900euroa vastaavasta paketista, mitä siellä hintalapussa on.
Anyhow, ovatko nuo laskemasi hinnat ihan normilevyillä vai rei'tetyillä? Ei sillä että eroa nyt aivan mahdottomasti tulisi mutta esim. E36 M3 jarrulevyt olivat +300€ / sarja (about vastaavaa kokoa) ja nuo satuloiden hinnat hieman epäilyttävät.
Oli miten oli niin äkkiähän tuossa sen +500e säästää jos itse tekisi.- E34 M5 Diamantschwarz restoration project-
ex. 2 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet & Avusblau)
ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
ex. Alpina D10 Touring #33/94
... and many more
Comment
-
-
Originally posted by Jonsku View PostKyllähän noissa hinnoisa on ilmaa, mutta ovat kuitenkin halvin "bolt on BBK" E30:iin tällä hetkellä..
Anyhow, ovatko nuo laskemasi hinnat ihan normilevyillä vai rei'tetyillä? Ei sillä että eroa nyt aivan mahdottomasti tulisi mutta esim. E36 M3 jarrulevyt olivat +300€ / sarja (about vastaavaa kokoa) ja nuo satuloiden hinnat hieman epäilyttävät.
Oli miten oli niin äkkiähän tuossa sen +500e säästää jos itse tekisi.
Tosin menevät myyntiin kun tilalle tulee e36 M3 satulat.
Jarrulevyt löytyy tuohon hintaan Motonetista.
Mistä muuten tiedät, etteivät ole siellä 300mm:ssä koneistaneet reikiä itse "vakio" levyyn?? Miksi pitää olla reiitetty levy? Satunnainen rata-ajo kunnon paloilla (Ferodo 2500), niin kaasupatjaa ei noin kevyessä autossa muodostu Suomen mikkihiiri radoilla. Eikä palat lasitu. Jos taas ajellaan edullisilla katu paloilla, ne nyt lasittuu radalla joka tapauksessa, on reijät levyssä tai ei. Reijät levyissä vaan lisää halkeamien syntymistä.Last edited by jannmann; 15-08-2008, 11:48.Aprilia RSV4
Comment
-
-
Originally posted by jannmann View PostSatuloiden hinnat on katsottu varaosahausta. Tuollaiset takasatulat (540i) ja etusatulat (735i) löytyy tuolla hinnalla itselle ostettuna parasta aikaa kotoakin
Tosin menevät myyntiin kun tilalle tulee e36 M3 satulat.
Jarrulevyt löytyy tuohon hintaan Motonetista.
Mistä muuten tiedät, etteivät ole siellä 300mm:ssä koneistaneet reikiä itse "vakio" levyyn?? Miksi pitää olla reiitetty levy? Satunnainen rata-ajo kunnon paloilla (Ferodo 2500), niin kaasupatjaa ei noin kevyessä autossa muodostu Suomen mikkihiiri radoilla. Eikä palat lasitu. Jos taas ajellaan edullisilla katu paloilla, ne nyt lasittuu radalla joka tapauksessa, on reijät levyssä tai ei. Reijät levyissä vaan lisää halkeamien syntymistä.- E34 M5 Diamantschwarz restoration project-
ex. 2 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet & Avusblau)
ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
ex. Alpina D10 Touring #33/94
... and many more
Comment
-
-
Juu elikkä levyt ja ne sovitepalat tuli tilattuu ja jonkinverran sain tingittyy mut ei mitää merkittäviä summia. Tuossa vaan ratapäivillä höpisin kun kaveri tekee vesi ja laser leikkauksia niin paloistahan saisi todella helposti mallit jos haluaisi niitä työstää. Tiedä nyt sitten kuinka moni olisi kiinnostunut pelkistä sovitepaloista.Myydään kova paketti todella edukkaasti http://www.btcf.fi/forum/showthread....38#post1446138
Comment
-
-
Sitten olis vielä tällänen kysymys mihin toivon pikaista vastausta. Elikkä oletteko vaihtaneet 325 jarrutehostajaan pääsylinteriä? 300mm.de:ssä tota 750 sylttyä tarjoovat eli meneekö se tuohon 325:seen ja onko joku laittanut? Tosiaan kun vähän potkua lisää tarvis noihin jarruihin niin onko tuo vai mikä se järkevin vaihtoehto?Myydään kova paketti todella edukkaasti http://www.btcf.fi/forum/showthread....38#post1446138
Comment
-
-
Omaan ei BMW merkkiseen projektiin tuli hankittua tällaiset hieman isommat jarrut. Adapterit on tehty paikallisessa koneistamossa parhaasta mahdollisesta materiaalista. Ihan halpa konversio ei valitetttavasti ole, pelkkien Ferodo palojen lähtöhinta oli 800€, tosin lopullinen hinta asettui n. 500€ tuntumaan. Etusatulat on GT2 6-mäntäiset ja takana vastaavasti 4-mäntäiset GT3 satulat. Pyöreä adapteri mahdollistaa käsijarrukenkien käyttämisen 996 Turbon levyn kanssa, levyn "offset" kun on erilainen kuin alkuperäisessä levyssä.Adapterit ovat kaverini ja minun suunnittelemat.
Omaan E30 käyttikseen on monen muun osan lisäksi hankittuna 944 Turbon (951) etu ja takasatulat. Etusatulat ovat ne isommat 951S versiot, jotka löytyvät myös 928 S4 mallista. Nuo satulat mahtuvat mittauksieni mukaan juuri ja juuri pienellä modaamisella 15" original BBS vanteen alle. Adaptereiden piirtäminen on työn alla, mutta auton rakentaminen aloitetaan vasta ensi vuoden puolella kun toinen projekti on saatu valmiiksi.
Tällaisia vanteita on tarkoitus käyttää:
Satulat ja adapterit toisen merkkiseen projektiin:
Comment
-
Comment