Kyllä hivenen hymyilytti kun oli saanut ajettua levyt ja palat sisään ja ensimmäisiä kertoja painoi jarrua kunnolla.
Tuntuma on hyvä ja jos haluaa paniikki jarrutusta, niin abs jarrut saa naputtamaan naurettavan helposti 120 nopeudesta.
Saa nähdä koska noille jarruille tulee saataviksi "kisa paloja" nyt saatavana on vain originaalia palaa.
Olis jarrut pikkuhiljaa vaihtokunnossa ja tarkoitus olisi päivittää ainakin etujarrut alkuun isommiksi. Mietin samalla mahdollisuutta saada jarrupakettia sisäänpäin, koska Brock B1 8,5x17" ET13 vanne ottaa satulaan kiinni. Jarrupaketin jos saisi ns. isompi offsettisella levyllä sisäänpäin, niin ei tarvitsisi käyttää spaceria (8mm), joka taasen tuo mukanaan tilavuus- ja vetelyongelmat.
Olis jarrut pikkuhiljaa vaihtokunnossa ja tarkoitus olisi päivittää ainakin etujarrut alkuun isommiksi. Mietin samalla mahdollisuutta saada jarrupakettia sisäänpäin, koska Brock B1 8,5x17" ET13 vanne ottaa satulaan kiinni. Jarrupaketin jos saisi ns. isompi offsettisella levyllä sisäänpäin, niin ei tarvitsisi käyttää spaceria (8mm), joka taasen tuo mukanaan tilavuus- ja vetelyongelmat.
Onko ajatuksia...
Mittaa nyt ensin miten lähellä vakiolevy on raidetangonpäätä ja alatukivartta.
Sieltä saat levyn maksimi kokonaispaksuuden, sen jälkeen pystyt laskemaan paljonko vanteen ja satulan väliin sellaisella levyllä jäisi tilaa.
Sitten sopivan kokoinen kisalevy kaupasta ja siihen teettämällä sopiva keskiö..
Comment