Originally posted by muggo
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E30 327 mitkä ruiskusuuttimet?
Collapse
X
-
Originally posted by biimer327Originally posted by Wittu_jooNuo 188cc suuttimet on passelit ja paineensäädin ehdottomasti.
Mulla on nyt 2.3bar paineita 185cc suuttimilla ja säädöissä.
Tossa koneessa on sama vika. Ylhäällä ei ole tarpeeks voimaa. Mutta olen melkein varma että toi yläkierroksien tukkosuus johtuu 2.0l kaasuläpästä. ahistaa varmaan vitusti. onhan siinä 8mm eroa 2.5l vakio läppään. Ja yleensä noita tehään 3.5l kaasuläppällä joka on xx mm isompi kun 2.5l läppä?
Tässä nyt olis hankinnassa 2.5l imusarja, 2.5l tai 3.5l kaasuläppä ja jommasta kummasta ilmamäärämittari. Ja motronic
Sais ylhäälle paremmin voimaa
Saattas kiinnostaakkin. mut ostan varmaan suoraan 3.5l läpän. Paljos sen halkasija muuten on? Ja jos vielä varaosanumeron kerrot?- 2006 Mustang cabriolet
- Sleekcraft Enforcer 28'
Comment
-
-
Originally posted by Wittu_jooOriginally posted by biimer327Originally posted by Wittu_jooNuo 188cc suuttimet on passelit ja paineensäädin ehdottomasti.
Mulla on nyt 2.3bar paineita 185cc suuttimilla ja säädöissä.
Tossa koneessa on sama vika. Ylhäällä ei ole tarpeeks voimaa. Mutta olen melkein varma että toi yläkierroksien tukkosuus johtuu 2.0l kaasuläpästä. ahistaa varmaan vitusti. onhan siinä 8mm eroa 2.5l vakio läppään. Ja yleensä noita tehään 3.5l kaasuläppällä joka on xx mm isompi kun 2.5l läppä?
Tässä nyt olis hankinnassa 2.5l imusarja, 2.5l tai 3.5l kaasuläppä ja jommasta kummasta ilmamäärämittari. Ja motronic
Sais ylhäälle paremmin voimaa
Saattas kiinnostaakkin. mut ostan varmaan suoraan 3.5l läpän. Paljos sen halkasija muuten on? Ja jos vielä varaosanumeron kerrot?"Suck my dick!"
-Ron Jeremy
Comment
-
-
Originally posted by Wittu_jooyläkierroksien tukkosuus johtuu 2.0l kaasuläpästä. ahistaa varmaan vitusti. onhan siinä 8mm eroa 2.5l vakio läppään. Ja yleensä noita tehään 3.5l kaasuläppällä joka on xx mm isompi kun 2.5l läppä?
Comment
-
-
Vasta eilen illalla laitettiin suuttimet kiinni. Suuttimet vaati saman paineen toimiakseen kun vanhatkin? (siis pysyäkseen jotenkin rikkaalla korkeilla kierroksilla) Myös kiihdytyksessä huomaa suuren eron, terävyys jotenkin puuttuu? Ja kierrokset nousee laiskasti n. 5000rpm jälkeen. Mikä vikana?
Moottori m20b27, b25 kannella ja b-paineensäädin malpassin kertova.
Comment
-
-
Originally posted by Jasu View PostVasta eilen illalla laitettiin suuttimet kiinni. Suuttimet vaati saman paineen toimiakseen kun vanhatkin? (siis pysyäkseen jotenkin rikkaalla korkeilla kierroksilla) Myös kiihdytyksessä huomaa suuren eron, terävyys jotenkin puuttuu? Ja kierrokset nousee laiskasti n. 5000rpm jälkeen. Mikä vikana?
Moottori m20b27, b25 kannella ja b-paineensäädin malpassin kertova.
Comment
-
Comment