Announcement

Collapse
No announcement yet.

E30 327 mitkä ruiskusuuttimet?

Collapse
X
Collapse
+ More Options
Posts
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • m-power
    Bimmer Fanatic
    • Feb 2003
    • 731
    • TAMPERE

    #31
    Originally posted by muggo
    Originally posted by m-power
    Originally posted by biimer327
    Ai nii,oha miulkii 2.5 litrasen imusarjakin,eli imusarja+kaasuläppä M20B25:sta
    siis täh??? mitä hourit??? mä tarvin ne syyttimet en tietoja sun katiskasta :lol:
    Osta kaupasta äläkä täällä itke?
    sitä saa mitä tilaa

    http://www.btcf.fi/showcar.php?id=420

    R.I.P. 327i
    R.I.P. 535i
    audi a6 2.7 t

    Comment

    • m-power
      Bimmer Fanatic
      • Feb 2003
      • 731
      • TAMPERE

      #32
      :juo
      sitä saa mitä tilaa

      http://www.btcf.fi/showcar.php?id=420

      R.I.P. 327i
      R.I.P. 535i
      audi a6 2.7 t

      Comment

      • m-power
        Bimmer Fanatic
        • Feb 2003
        • 731
        • TAMPERE

        #33
        :oops:
        sitä saa mitä tilaa

        http://www.btcf.fi/showcar.php?id=420

        R.I.P. 327i
        R.I.P. 535i
        audi a6 2.7 t

        Comment

        • m-power
          Bimmer Fanatic
          • Feb 2003
          • 731
          • TAMPERE

          #34
          :oops:
          sitä saa mitä tilaa

          http://www.btcf.fi/showcar.php?id=420

          R.I.P. 327i
          R.I.P. 535i
          audi a6 2.7 t

          Comment

          • m-power
            Bimmer Fanatic
            • Feb 2003
            • 731
            • TAMPERE

            #35
            :roll:
            sitä saa mitä tilaa

            http://www.btcf.fi/showcar.php?id=420

            R.I.P. 327i
            R.I.P. 535i
            audi a6 2.7 t

            Comment

            • BmwPunisher
              Bimmer Enthusiast
              • Jul 2003
              • 7629
              • Lemu

              #36
              Originally posted by Larry
              Itse laittaisin m50b25 nelireikäiset suuttimet, ovat jotain vähän alle 200cc.
              Antavat paremman sumun kuin neulamallin suuttimet.
              Ja saisiko nämä menemään suoraan kiinni vanhoille
              paikoille E30 325i:sen ruuttaan?
              ilman mitään muutoksia?
              E70 X5 30d

              Comment

              • pwd83
                Bimmer Enthusiast
                • Jan 2004
                • 1004
                • Espoo

                #37
                Eli jos laitan 3.5 litrasen suuttimet niin pitäis toimia hyvin? ei saa liikaa ?

                Comment

                • wj
                  Bimmer Enthusiast
                  • Sep 2003
                  • 3253
                  • Järvenpää

                  #38
                  Originally posted by pwd83
                  Eli jos laitan 3.5 litrasen suuttimet niin pitäis toimia hyvin? ei saa liikaa ?
                  Paineensäätimen tarviit silti. Mut tsägällä vois pelaa vakio paineensäätimellä (2.5bar)
                  - 2006 Mustang cabriolet
                  - Sleekcraft Enforcer 28'

                  Comment

                  • wj
                    Bimmer Enthusiast
                    • Sep 2003
                    • 3253
                    • Järvenpää

                    #39
                    Originally posted by biimer327
                    Originally posted by Wittu_joo
                    Nuo 188cc suuttimet on passelit ja paineensäädin ehdottomasti.
                    Mulla on nyt 2.3bar paineita 185cc suuttimilla ja säädöissä.

                    Tossa koneessa on sama vika. Ylhäällä ei ole tarpeeks voimaa. Mutta olen melkein varma että toi yläkierroksien tukkosuus johtuu 2.0l kaasuläpästä. ahistaa varmaan vitusti. onhan siinä 8mm eroa 2.5l vakio läppään. Ja yleensä noita tehään 3.5l kaasuläppällä joka on xx mm isompi kun 2.5l läppä?

                    Tässä nyt olis hankinnassa 2.5l imusarja, 2.5l tai 3.5l kaasuläppä ja jommasta kummasta ilmamäärämittari. Ja motronic
                    Sais ylhäälle paremmin voimaa
                    Ei kiinnostaisi 2.5 litrasen kaasuläppä?
                    `
                    Saattas kiinnostaakkin. mut ostan varmaan suoraan 3.5l läpän. Paljos sen halkasija muuten on? Ja jos vielä varaosanumeron kerrot?
                    - 2006 Mustang cabriolet
                    - Sleekcraft Enforcer 28'

                    Comment

                    • biimer327
                      Bimmer Enthusiast
                      • Dec 2003
                      • 1928
                      • Eastside

                      #40
                      Originally posted by Wittu_joo
                      Originally posted by biimer327
                      Originally posted by Wittu_joo
                      Nuo 188cc suuttimet on passelit ja paineensäädin ehdottomasti.
                      Mulla on nyt 2.3bar paineita 185cc suuttimilla ja säädöissä.

                      Tossa koneessa on sama vika. Ylhäällä ei ole tarpeeks voimaa. Mutta olen melkein varma että toi yläkierroksien tukkosuus johtuu 2.0l kaasuläpästä. ahistaa varmaan vitusti. onhan siinä 8mm eroa 2.5l vakio läppään. Ja yleensä noita tehään 3.5l kaasuläppällä joka on xx mm isompi kun 2.5l läppä?

                      Tässä nyt olis hankinnassa 2.5l imusarja, 2.5l tai 3.5l kaasuläppä ja jommasta kummasta ilmamäärämittari. Ja motronic
                      Sais ylhäälle paremmin voimaa
                      Ei kiinnostaisi 2.5 litrasen kaasuläppä?
                      `
                      Saattas kiinnostaakkin. mut ostan varmaan suoraan 3.5l läpän. Paljos sen halkasija muuten on? Ja jos vielä varaosanumeron kerrot?
                      Pitääpä mittailla ja tutkiskella kunhan tallilla käyn,ja se imusarjakin on siihen siis myytävänä,eikä konehuoneessa (ettei tuu lisää väärinkäsityksiä...) :wink:
                      "Suck my dick!"
                      -Ron Jeremy

                      Comment

                      • mukko
                        Bimmer Enthusiast
                        • Jan 2003
                        • 5965
                        • Uleåborg

                        #41
                        ............
                        Last edited by mukko; 30-10-2007, 16:27.
                        -- Official member of BTCF-Sauna Team --

                        Save the World, Fuck The Fuel Economy
                        Vitut aerodynamiikasta, kuutiotuumat ratkaisevat!

                        Comment

                        • Jacek
                          Bimmer Fanatic
                          • Nov 2004
                          • 552
                          • Helsinki

                          #42
                          Originally posted by Wittu_joo
                          yläkierroksien tukkosuus johtuu 2.0l kaasuläpästä. ahistaa varmaan vitusti. onhan siinä 8mm eroa 2.5l vakio läppään. Ja yleensä noita tehään 3.5l kaasuläppällä joka on xx mm isompi kun 2.5l läppä?
                          2L kaasuläppä on 51mm, 2.5L 60mm ja 3,5L on 65mm. M30 kaasuläpän sovittaminen M20 imusarjaan on vaan hieman hankalaa vivuston ja läppärungon muodon puolesta.
                          (M3 + M3) - M5 = M1 ?

                          Osia myytävänä

                          http://www.btcf.fi/foorumi/viewtopic.php?t=35796

                          Comment

                          • Jasu
                            Bimmer Enthusiast
                            • Dec 2002
                            • 2110
                            • Tampere / Isojoki

                            #43
                            Ostin m50b25 suuttimet. Riittääkö noille 2.5b-paineet 2,7 mottiin? Nyt kiinni m20b25 suuttimet ja n.3.5b-paineet.
                            Volvo S80 V8
                            Mercedes C250d
                            M: Ishihara-Johnson crank scraper M20B25

                            Comment

                            • Jasu
                              Bimmer Enthusiast
                              • Dec 2002
                              • 2110
                              • Tampere / Isojoki

                              #44
                              Vasta eilen illalla laitettiin suuttimet kiinni. Suuttimet vaati saman paineen toimiakseen kun vanhatkin? (siis pysyäkseen jotenkin rikkaalla korkeilla kierroksilla) Myös kiihdytyksessä huomaa suuren eron, terävyys jotenkin puuttuu? Ja kierrokset nousee laiskasti n. 5000rpm jälkeen. Mikä vikana?

                              Moottori m20b27, b25 kannella ja b-paineensäädin malpassin kertova.
                              Volvo S80 V8
                              Mercedes C250d
                              M: Ishihara-Johnson crank scraper M20B25

                              Comment

                              • jii.veivo
                                Bimmer Fanatic
                                • Oct 2005
                                • 564
                                • Haapavesi

                                #45
                                Originally posted by Jasu View Post
                                Vasta eilen illalla laitettiin suuttimet kiinni. Suuttimet vaati saman paineen toimiakseen kun vanhatkin? (siis pysyäkseen jotenkin rikkaalla korkeilla kierroksilla) Myös kiihdytyksessä huomaa suuren eron, terävyys jotenkin puuttuu? Ja kierrokset nousee laiskasti n. 5000rpm jälkeen. Mikä vikana?

                                Moottori m20b27, b25 kannella ja b-paineensäädin malpassin kertova.
                                Millä nokalla tuo sun auto ja p-paineet, omassa katiskassa 3.5:think
                                Last edited by jii.veivo; 08-09-2007, 10:55. Reason: lisää
                                e38 750ial
                                Husaberg 650 fs -05
                                http://www.btcf.fi/forum/showthread....51#post2483951

                                Comment

                                Working...
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎