Originally posted by jii.veivo
View Post
E30 327 mitkä ruiskusuuttimet?
Collapse
X
-
-
Originally posted by Jasu View PostNokka on katittoman 325:sen. Alipaineella karvan yli 3bar ja ilman vähän yli 4bar. En ymmärrä miksi paineita piti hieman nostaa vaikka suutin on isompi?
Ja onko jako VARMASTI oikein
Comment
-
Comment
-
Originally posted by jii.veivo View PostMitkä puristukset, kaasuläppä ja imusarja?, ettei vaan ahdista ylhäällä:think
Ja onko jako VARMASTI oikein
Comment
-
Originally posted by Jasu View PostEi ahdista. Jako oikein. Puristuksista ei tietoa, luultavasti alle 9:n. (ei siis tietoa, Puukka aikoinaan kasannut alakerran etan männillä) 2.5 imusarja ja läppä + 3.5 imm. Mutta... auto siis toimi 715:llä suuttimilla "pirteämmin".
Comment
-
Kokeiltu lisätä paineita -> ei auta. Enkä muutenkaan ymmärrä noita kovia paineita, koska suuttimet ovat isommat kuin ennen. Mittaria säädelty eilen illalla urakalla.
Comment
-
Originally posted by Jasu View PostKokeiltu lisätä paineita -> ei auta. Enkä muutenkaan ymmärrä noita kovia paineita, koska suuttimet ovat isommat kuin ennen. Mittaria säädelty eilen illalla urakalla.
Comment
-
Pitää muuten paikkansa. Kesällä vaihdoin kyseisen anturin ja on ehjä.
Comment
-
Yksi vika löydetty tänään. Bensapumppu vuotaa prässäyksestä. Uusi tilaukseen ja testataan uudestaan sitten.
Comment
-
No niin, pumppu vaihdettu. Nyt vetää rajoittimelle asti nätisti. Mutta mutta... kun ajelee tasaista 80km/h tai yli, niin menee pirun laihalle. Vasta kaasu pohjassa menee rikkaalle (kun kärjet kiinni). Paineita nostettu, läppää löysätty yms. -> mikään ei vaikuta. Onko ideoita?
Comment
Comment