Originally posted by muggo
E30 327 mitkä ruiskusuuttimet?
Collapse
X
-
-
:juo
Comment
-
:oops:
Comment
-
:oops:
Comment
-
:roll:
Comment
-
Ja saisiko nämä menemään suoraan kiinni vanhoilleOriginally posted by LarryItse laittaisin m50b25 nelireikäiset suuttimet, ovat jotain vähän alle 200cc.
Antavat paremman sumun kuin neulamallin suuttimet.
paikoille E30 325i:sen ruuttaan?
ilman mitään muutoksia?E70 X5 30d
Comment
-
Paineensäätimen tarviit silti. Mut tsägällä vois pelaa vakio paineensäätimellä (2.5bar)Originally posted by pwd83Eli jos laitan 3.5 litrasen suuttimet niin pitäis toimia hyvin? ei saa liikaa ?- 2006 Mustang cabriolet
- Sleekcraft Enforcer 28'
Comment
-
`Originally posted by biimer327Ei kiinnostaisi 2.5 litrasen kaasuläppä?Originally posted by Wittu_jooNuo 188cc suuttimet on passelit ja paineensäädin ehdottomasti.
Mulla on nyt 2.3bar paineita 185cc suuttimilla ja säädöissä.
Tossa koneessa on sama vika. Ylhäällä ei ole tarpeeks voimaa. Mutta olen melkein varma että toi yläkierroksien tukkosuus johtuu 2.0l kaasuläpästä. ahistaa varmaan vitusti. onhan siinä 8mm eroa 2.5l vakio läppään. Ja yleensä noita tehään 3.5l kaasuläppällä joka on xx mm isompi kun 2.5l läppä?
Tässä nyt olis hankinnassa 2.5l imusarja, 2.5l tai 3.5l kaasuläppä ja jommasta kummasta ilmamäärämittari. Ja motronic
Sais ylhäälle paremmin voimaa
Saattas kiinnostaakkin. mut ostan varmaan suoraan 3.5l läpän. Paljos sen halkasija muuten on? Ja jos vielä varaosanumeron kerrot?- 2006 Mustang cabriolet
- Sleekcraft Enforcer 28'
Comment
-
Pitääpä mittailla ja tutkiskella kunhan tallilla käyn,ja se imusarjakin on siihen siis myytävänä,eikä konehuoneessa (ettei tuu lisää väärinkäsityksiä...) :wink:Originally posted by Wittu_joo`Originally posted by biimer327Ei kiinnostaisi 2.5 litrasen kaasuläppä?Originally posted by Wittu_jooNuo 188cc suuttimet on passelit ja paineensäädin ehdottomasti.
Mulla on nyt 2.3bar paineita 185cc suuttimilla ja säädöissä.
Tossa koneessa on sama vika. Ylhäällä ei ole tarpeeks voimaa. Mutta olen melkein varma että toi yläkierroksien tukkosuus johtuu 2.0l kaasuläpästä. ahistaa varmaan vitusti. onhan siinä 8mm eroa 2.5l vakio läppään. Ja yleensä noita tehään 3.5l kaasuläppällä joka on xx mm isompi kun 2.5l läppä?
Tässä nyt olis hankinnassa 2.5l imusarja, 2.5l tai 3.5l kaasuläppä ja jommasta kummasta ilmamäärämittari. Ja motronic
Sais ylhäälle paremmin voimaa
Saattas kiinnostaakkin. mut ostan varmaan suoraan 3.5l läpän. Paljos sen halkasija muuten on? Ja jos vielä varaosanumeron kerrot?"Suck my dick!"
-Ron Jeremy
Comment
-
2L kaasuläppä on 51mm, 2.5L 60mm ja 3,5L on 65mm. M30 kaasuläpän sovittaminen M20 imusarjaan on vaan hieman hankalaa vivuston ja läppärungon muodon puolesta.Originally posted by Wittu_jooyläkierroksien tukkosuus johtuu 2.0l kaasuläpästä. ahistaa varmaan vitusti. onhan siinä 8mm eroa 2.5l vakio läppään. Ja yleensä noita tehään 3.5l kaasuläppällä joka on xx mm isompi kun 2.5l läppä?
Comment
-
Ostin m50b25 suuttimet. Riittääkö noille 2.5b-paineet 2,7 mottiin? Nyt kiinni m20b25 suuttimet ja n.3.5b-paineet.
Comment
-
Vasta eilen illalla laitettiin suuttimet kiinni. Suuttimet vaati saman paineen toimiakseen kun vanhatkin? (siis pysyäkseen jotenkin rikkaalla korkeilla kierroksilla) Myös kiihdytyksessä huomaa suuren eron, terävyys jotenkin puuttuu? Ja kierrokset nousee laiskasti n. 5000rpm jälkeen. Mikä vikana?
Moottori m20b27, b25 kannella ja b-paineensäädin malpassin kertova.
Comment
-
Millä nokalla tuo sun auto ja p-paineet, omassa katiskassa 3.5:thinkOriginally posted by Jasu View PostVasta eilen illalla laitettiin suuttimet kiinni. Suuttimet vaati saman paineen toimiakseen kun vanhatkin? (siis pysyäkseen jotenkin rikkaalla korkeilla kierroksilla) Myös kiihdytyksessä huomaa suuren eron, terävyys jotenkin puuttuu? Ja kierrokset nousee laiskasti n. 5000rpm jälkeen. Mikä vikana?
Moottori m20b27, b25 kannella ja b-paineensäädin malpassin kertova.
Comment
Comment