Announcement

Collapse
No announcement yet.

E30 327 mitkä ruiskusuuttimet?

Collapse
X
Collapse
+ More Options
Posts
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Jasu
    Bimmer Enthusiast
    • Dec 2002
    • 2110
    • Tampere / Isojoki

    #46
    Originally posted by jii.veivo View Post
    Millä nokalla tuo sun auto ja p-paineet, omassa katiskassa 3.5:think
    Nokka on katittoman 325:sen. Alipaineella karvan yli 3bar ja ilman vähän yli 4bar. En ymmärrä miksi paineita piti hieman nostaa vaikka suutin on isompi?
    Volvo S80 V8
    Mercedes C250d
    M: Ishihara-Johnson crank scraper M20B25

    Comment

    • jii.veivo
      Bimmer Fanatic
      • Oct 2005
      • 564
      • Haapavesi

      #47
      Originally posted by Jasu View Post
      Nokka on katittoman 325:sen. Alipaineella karvan yli 3bar ja ilman vähän yli 4bar. En ymmärrä miksi paineita piti hieman nostaa vaikka suutin on isompi?
      Mitkä puristukset, kaasuläppä ja imusarja?, ettei vaan ahdista ylhäällä:think
      Ja onko jako VARMASTI oikein
      e38 750ial
      Husaberg 650 fs -05
      http://www.btcf.fi/forum/showthread....51#post2483951

      Comment

      • jii.veivo
        Bimmer Fanatic
        • Oct 2005
        • 564
        • Haapavesi

        #48
        Oho tuplat
        e38 750ial
        Husaberg 650 fs -05
        http://www.btcf.fi/forum/showthread....51#post2483951

        Comment

        • Jasu
          Bimmer Enthusiast
          • Dec 2002
          • 2110
          • Tampere / Isojoki

          #49
          Originally posted by jii.veivo View Post
          Mitkä puristukset, kaasuläppä ja imusarja?, ettei vaan ahdista ylhäällä:think
          Ja onko jako VARMASTI oikein
          Ei ahdista. Jako oikein. Puristuksista ei tietoa, luultavasti alle 9:n. (ei siis tietoa, Puukka aikoinaan kasannut alakerran etan männillä) 2.5 imusarja ja läppä + 3.5 imm. Mutta... auto siis toimi 715:llä suuttimilla "pirteämmin".
          Volvo S80 V8
          Mercedes C250d
          M: Ishihara-Johnson crank scraper M20B25

          Comment

          • jii.veivo
            Bimmer Fanatic
            • Oct 2005
            • 564
            • Haapavesi

            #50
            Originally posted by Jasu View Post
            Ei ahdista. Jako oikein. Puristuksista ei tietoa, luultavasti alle 9:n. (ei siis tietoa, Puukka aikoinaan kasannut alakerran etan männillä) 2.5 imusarja ja läppä + 3.5 imm. Mutta... auto siis toimi 715:llä suuttimilla "pirteämmin".
            Jaa-a itse kokeilisin nostaa paineita lisää:think niin ja voithan kokeilla löysätä imm jousta pari naksua
            e38 750ial
            Husaberg 650 fs -05
            http://www.btcf.fi/forum/showthread....51#post2483951

            Comment

            • Jasu
              Bimmer Enthusiast
              • Dec 2002
              • 2110
              • Tampere / Isojoki

              #51
              Kokeiltu lisätä paineita -> ei auta. Enkä muutenkaan ymmärrä noita kovia paineita, koska suuttimet ovat isommat kuin ennen. Mittaria säädelty eilen illalla urakalla.
              Volvo S80 V8
              Mercedes C250d
              M: Ishihara-Johnson crank scraper M20B25

              Comment

              • jii.veivo
                Bimmer Fanatic
                • Oct 2005
                • 564
                • Haapavesi

                #52
                Originally posted by Jasu View Post
                Kokeiltu lisätä paineita -> ei auta. Enkä muutenkaan ymmärrä noita kovia paineita, koska suuttimet ovat isommat kuin ennen. Mittaria säädelty eilen illalla urakalla.
                Aika kaukaa haettua, mutta kaverilla huononi opelista vedot huomattavasti ennen kuin kampiakselin asennon tunnistin hajosi lopullisesti.
                e38 750ial
                Husaberg 650 fs -05
                http://www.btcf.fi/forum/showthread....51#post2483951

                Comment

                • Jasu
                  Bimmer Enthusiast
                  • Dec 2002
                  • 2110
                  • Tampere / Isojoki

                  #53
                  Pitää muuten paikkansa. Kesällä vaihdoin kyseisen anturin ja on ehjä.
                  Volvo S80 V8
                  Mercedes C250d
                  M: Ishihara-Johnson crank scraper M20B25

                  Comment

                  • Jasu
                    Bimmer Enthusiast
                    • Dec 2002
                    • 2110
                    • Tampere / Isojoki

                    #54
                    Yksi vika löydetty tänään. Bensapumppu vuotaa prässäyksestä. Uusi tilaukseen ja testataan uudestaan sitten.
                    Volvo S80 V8
                    Mercedes C250d
                    M: Ishihara-Johnson crank scraper M20B25

                    Comment

                    • Jasu
                      Bimmer Enthusiast
                      • Dec 2002
                      • 2110
                      • Tampere / Isojoki

                      #55
                      No niin, pumppu vaihdettu. Nyt vetää rajoittimelle asti nätisti. Mutta mutta... kun ajelee tasaista 80km/h tai yli, niin menee pirun laihalle. Vasta kaasu pohjassa menee rikkaalle (kun kärjet kiinni). Paineita nostettu, läppää löysätty yms. -> mikään ei vaikuta. Onko ideoita?
                      Volvo S80 V8
                      Mercedes C250d
                      M: Ishihara-Johnson crank scraper M20B25

                      Comment

                      • vpernu
                        Bimmer Fanatic
                        • Oct 2003
                        • 522
                        • Kouvola

                        #56
                        niin ne kaikki autot taitaa käydä laihalla pintakaasul ajelles..ainaki vakio m10b18 ja turbotettu samanlain kävi laihal itellää..

                        Comment

                        Working...
                        😀
                        🥰
                        🤢
                        😎
                        😡
                        👍
                        👎