Originally posted by tobezki

View Post

monta tuntia yritin kiilata,vääntää kääntää ja paukuttaa ei senttiäkään liiku. Olin sitte ottanu sen ropellin pois ja pisti niin vihaksi että otin kiinni siitä alumiinista oikeen alhaalta ja vetäsin täysiä ylöspäin niin vuola !
 monta tuntia yritin kiilata,vääntää kääntää ja paukuttaa ei senttiäkään liiku. Olin sitte ottanu sen ropellin pois ja pisti niin vihaksi että otin kiinni siitä alumiinista oikeen alhaalta ja vetäsin täysiä ylöspäin niin vuola ! Olikohan tossa joku ylempi voima mukana ?:think Noh uus visko paikalleen heittämällä ja testilenkille. Kone lämpimänäkin pystyy pysäyttämään kädellä viskon ? noh lämmöt pysyy mittarin mukaan kurissa mutta kun olin tuossa parkissa tyhjäkäynnillä niin nousi yhden pykälän. Onko tuo ihan normi ?
 Olikohan tossa joku ylempi voima mukana ?:think Noh uus visko paikalleen heittämällä ja testilenkille. Kone lämpimänäkin pystyy pysäyttämään kädellä viskon ? noh lämmöt pysyy mittarin mukaan kurissa mutta kun olin tuossa parkissa tyhjäkäynnillä niin nousi yhden pykälän. Onko tuo ihan normi ?

.
.

Eli mistä tuota pystyisi sitten lähteä hommaamaan..?
 Eli mistä tuota pystyisi sitten lähteä hommaamaan..?

.
.

Olishan tuo vänkä keksintö.
  Olishan tuo vänkä keksintö.

Comment