Noitahan on saatavilla 2 eri mallia 51mm tolppaan, 46mm yhtä.
Jos on 51mm tolppa niin tilaa se sarja missä lukee welding, siinä katkaistaan suurin osa vanhasta tolpasta ja hitsataan uusi tilalle. Siinä on juurikin säätö niinkuin noissa muissa "normaaleissa" automalleissa mihin saa D2 bolt-on tolppaa eli korkeus ja jousen esijännitys säädetään erikseen.
Itsellä 45mm tolpat. Mutta ei siis paha homma hitsata varmaan, eiköhän se metallimieheltä luonnistu kuitenkin
E30 316 M42TBO -87 BMW 1502 Turbo -77
''It's a bit laggy, but comes on like a shower of shit.''
Laita vielä taulun ja nostimen väliin muovikalvo suojaksi. On myös olemassa osoittimen kohottajia. Eli 2 kpl n. 100 mm pituisia teräspuikkoja, joissa toinen pää on ohennettu ja taivutettu loivaan J-muotoon. Niillä kun kampeaa, niin hyvin lähtee.
Sain nyt jakohihnan paikalleen tuohon m40 koneeseen.
Toimii kyl muuten hyvin ,mutta ulisee/vikisee kun kierrättää hieman yli tyhjäkäynnin, siitä kun vielä nostaa niin loppuu:think Kaikki rullat ja kiristimet laitettu myös ja kalavaakalla kiristetty 2kg. Nokkaan tein itse lukitsimen.
Samaan syssyyn vaihoin hyd.nostimet, vesipumpun ja termarin. Naputuskin kyllä katosi koneesta jonkun verran, ei kyllä kokonaan. Turhaan taisin nekin vaihtaa sitten, ei voi mitään
Sain nyt jakohihnan paikalleen tuohon m40 koneeseen.
Toimii kyl muuten hyvin ,mutta ulisee/vikisee kun kierrättää hieman yli tyhjäkäynnin, siitä kun vielä nostaa niin loppuu:think Kaikki rullat ja kiristimet laitettu myös ja kalavaakalla kiristetty 2kg. Nokkaan tein itse lukitsimen.
Samaan syssyyn vaihoin hyd.nostimet, vesipumpun ja termarin. Naputuskin kyllä katosi koneesta jonkun verran, ei kyllä kokonaan. Turhaan taisin nekin vaihtaa sitten, ei voi mitään
Mutta mikähän tuon vikisevän äänen voisi tehä?
Ja on varmistettu, että mikään ei hankaa jakohihnaan?
Ensimmäisenä kannattaa kokeilla poistaa apulaitteiden hihnat ja vesipumppu on tietysti pelistä pois kokeilun ajan. Sen jälkeen helpompi alkaa karsimaan vikakohteita, mikäli nämä ei sitä aiheuta.
Ja on varmistettu, että mikään ei hankaa jakohihnaan?
Ensimmäisenä kannattaa kokeilla poistaa apulaitteiden hihnat ja vesipumppu on tietysti pelistä pois kokeilun ajan. Sen jälkeen helpompi alkaa karsimaan vikakohteita, mikäli nämä ei sitä aiheuta.
Mahdollisesti rullat?
Ei pitäs hangata mikään. Kokeilin konetta käyttää vähän ennen koppien laittoa paikalleen, en kyllä silloin nostellut noita kierroksia:think Totesin vain, että näyttää toimivan. Laitoin sitten kaikki kiinni ja laitoin koneen käymään ja ilmasin, sitten kaasuttelin niin ääni esiinty siinä 1500rpm paikkeilla
Noh täytyy huomenna kokeilla noita apulaite hihnoja irrootella
Ei pitäs hangata mikään. Kokeilin konetta käyttää vähän ennen koppien laittoa paikalleen, en kyllä silloin nostellut noita kierroksia:think Totesin vain, että näyttää toimivan. Laitoin sitten kaikki kiinni ja laitoin koneen käymään ja ilmasin, sitten kaasuttelin niin ääni esiinty siinä 1500rpm paikkeilla
Noh täytyy huomenna kokeilla noita apulaite hihnoja irrootella
Edit: Kaikki rullat kyllä vaihhoin
Ostitko motonetista?
Samanlainen ongelma tuli Nc:llä vastaan kun vaihtoi M40:iin jakohihnan. Kiristin rullista se ääni tuli. Kävi hakemassa fixusesta toiset (eri merkkiset) ni jo alko toimimaan.
Taitaa saada uuden avaimen raakana, mut joudut teettämään vanhan avaimen mukaan kolot. Mahdollisesti myös valmistenumerolla saa ihan kolotetun avaimen tilattua. Kysymäl selvii...
Taitaa saada uuden avaimen raakana, mut joudut teettämään vanhan avaimen mukaan kolot. Mahdollisesti myös valmistenumerolla saa ihan kolotetun avaimen tilattua. Kysymäl selvii...
Valmista siis hakisin. Alkaa olee aika nähty toi avain. Teetin kopion mut ei pystyny lukkoseppä tekee koneel uutta ku oli nii kulunu.
Otin kyl varmuude vuoks tarkan kopion siitä kuluneesta et pääsis vähä pitemmä aja autoo
Ja toho sun vikaa kommenttii, NIII, MITÄHÄ MÄ TÄÄL TEEN
Comment