Olisko kenelläkään vinkkejä, miten ton perämurikan puslan saa uusittua? Vanha lähti kyllä pois suht vähällä tappelulla, mutta uusi ei suostu menemään mitenkään koloonsa
Olisko kenelläkään vinkkejä, miten ton perämurikan puslan saa uusittua? Vanha lähti kyllä pois suht vähällä tappelulla, mutta uusi ei suostu menemään mitenkään koloonsa
Viilapenkissä olen yhden laittanut. Reikä puhtaaksi ja vaikka silikonirasvaa väliin. Prässissä varmaan kivuttomimmin menee paikalleen.
2015 VW Crafter 1984 BMW 316 2009 Kawasaki Ninja 250RRR petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Mä rikoin 2kpl niitä korvakkeita kun en tajunnu mitata puslaa. Pusla lensi siinä vitutuksessa hyvin nopeasti jorpakkoon kun toinenkin kappale hajosi.
BMW 318i 4d e30 -88 MuseoRek BMW 330d touring e46 -05 Ford Cortina Mk2 1600 -70 ex: BMW e46, 3x e34, 2x e30, e28, useita e30 varaosa-autoja ja muun merkkisiä autoja
Mikäs tossa kinnerissäni voisi olla kun muuten tyhjäkäynnillä normaalitkäyntikierrokset mutta jonku aikaa kun ajelee noin tunti vaikkapa putkeen, niin yhtäkkiä tyhjäkäyntikierrokset ovat koventuneet. :think
En sitten tiedä että heittääkö automaattiryyppyä kesken ajon päälle vai mitä tekee. Hyvin toimii kummiski lähtee käyntii kylmänä ja lämpimänä normaalisti ei tarvi sahailla tai muutakaan. Ja moottorina siis m40b16.
Huomasin tossa eilen hieman puhaltimen temppuilevan. Eli nopeudet toimii ok mutta esim ennen ku oli 1/2 asennossa ja avas kojelaudan suuttimet,
niin niistä tuli aika voimalla kylmää ilmaa. Nyt eilen huomasin et vaikka oli 2/3 niin ei niistä enää tullutkaa kylmää ja se mitä tuli ni oli sellane lehmän henkäys eli tuntuu et jotai tulee mutta ei niiku ennen..
Joku surina kojelaudan sisältä kuuluu vaikka asennon laittaa nollalle mutta en tiedä liittyykö tähän?
Mutta niin, oliko mulla vikaa aikasemmin vai nyt? Ja missä päin..:think
Sopivasti puhaltimeen liittyen, eikö tosiaan motonetistä saa uutta puhaltimen moottoria -91 e30:iin:think Ihan vaan oisin kattellu että mitä maksaa ku joutaisi vaihtoon jo kun vikisee ja välillä jökkäsee.
Morjens! Olis vähän kysymyksiä koskien uutta hankintaa, -86 e30 316
Hakua koitin pikasesti, mutten oikein tahtonut löytää vastauksia, vaikka varmasti ennenkin kyselty, ehkä en vaan osaa. Kuitenkin, asiaan.
Mittariviat taitavat olla tyyppivikoja, mulla ei toimi bensamittari, missä vika todennäköisimmin on?
Onko näitä saanut koskaan minkäänlaisella lukolla varustettuna? Esim viskolukko kiinnostais, missä hinnoissa moiset liikkuvat?
Onko kukaan laittanut esim. Nissan 200sx s13 penkkejä + kiskoja tälläiseen? Olisivat tosi halvat ja kuitenkin paremmat, kuin vakiopenkit ja mulla on vielä hanttarinpuolen penkki rikki.
Luin myös, että venttiilikoneiston viat ovat tyyppivikoja, tuo meikän rassi säksättää hieman, johtuukohan toi kylmästä vai onkohan jotain vikoja odotettavissa? Pitänee kyllä kurkata venttiilikopan alle kunhan tässä kerkiää.
Morjens! Olis vähän kysymyksiä koskien uutta hankintaa, -86 e30 316
Hakua koitin pikasesti, mutten oikein tahtonut löytää vastauksia, vaikka varmasti ennenkin kyselty, ehkä en vaan osaa. Kuitenkin, asiaan.
Mittariviat taitavat olla tyyppivikoja, mulla ei toimi bensamittari, missä vika todennäköisimmin on?
Onko näitä saanut koskaan minkäänlaisella lukolla varustettuna? Esim viskolukko kiinnostais, missä hinnoissa moiset liikkuvat?
Onko kukaan laittanut esim. Nissan 200sx s13 penkkejä + kiskoja tälläiseen? Olisivat tosi halvat ja kuitenkin paremmat, kuin vakiopenkit ja mulla on vielä hanttarinpuolen penkki rikki.
Luin myös, että venttiilikoneiston viat ovat tyyppivikoja, tuo meikän rassi säksättää hieman, johtuukohan toi kylmästä vai onkohan jotain vikoja odotettavissa? Pitänee kyllä kurkata venttiilikopan alle kunhan tässä kerkiää.
Kiitos jo etukäteen mahdollisista vastauksista
-Vikaa voi olla mittarissa, anturissa, johdossa tai liittimessä, liitin löytyy takapenkin alla olevan kannen avaamalla.
-25% kitkalukkoa on saanut lisävarusteena. Viskolukkoa on käytetty vaan 325iX mallissa.
-En tiiä onko kukaan laittanut, laita sinä.
-Nokka ja keinuvivut kuluvat ja aiheuttavat säksätystä. Kannattaa kuitenkin kokeilla säätää venttiilivälykset ensin.
Miten saan sopimaan m20b20 mootorin Bmw 318 e30 vakio koneen tilalle vakio on 1.8i jonka mootorin malia en muisat kuminku haluaisin asentaa ton m20b20 koneen miten sähköt oikeen passaa ja vaihteisato ?
Miten saan sopimaan m20b20 mootorin Bmw 318 e30 vakio koneen tilalle vakio on 1.8i jonka mootorin malia en muisat kuminku haluaisin asentaa ton m20b20 koneen miten sähköt oikeen passaa ja vaihteisato ?
Istut tietokoneen ääressä ehtoon pari ja lueskelet tätä foorumia niin saat vastaukset kysymyksiisi.
Comment