Mitä eroa Motronicin bokseilla 0 261 200 381 ja 0 261 200 152?:think
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E30 Kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by juxo View PostMitä eroa Motronicin bokseilla 0 261 200 381 ja 0 261 200 152?:think
M20B20 0 261 200 381 Bosch Motronic M1.3
Semmosta... noin karkeesti
Boxit ei ainakaan käy johtosarjoiltaan suoraan ristiin.
1.1 vanhempi malli, 1.3 uudempi
1.1 liittimiä kahdessa rivissä 35 ja 1.3 taas sitten kolmessa rivissä 55.
1.3 on lämmitettävä lambda ja muistaakseni 1.1 ei. Eroja löytyy vielä iso nippu lisää.
Eroavaisuudet voi joku vielä vahvistaa ja tarkentaa jos löytyy tarvetta.Last edited by JTMD; 16-01-2010, 03:03.-10 e93 325i
-04 e46 320i
-92 e31 850i 6speed
-92 e30 325 cab
-93 e36 M3
-91 e36 325
Comment
-
-
Joo kun vähän ollut sekavaa ton 320 kanssa kun siihen oli kuulemma entisen omistajan toimesta joskus vaihdettu kone ja noita sähköjä on sovellettu... tyyppikilvessä on kone merkitty 20 6e e ja koneessa 20 6k a, mutta katsastuskonttorin kone näytti tyyppi tiedoissa että tuo kone mikä on nyt kiinni niin olisi alkuperäinen:think Mennyt vähän sekavaks tuo ja nyt ei enään lähde käyntiin, vaikuttais kyllä sähkövialta kun bensaakin saa. Voi kylläkin olla puolasta vaikka toisellakin puolalla kokeiltiin mikä takakontin uumenista löyty(tosin ei ollu eilen aikaa ottaa tulppia pois ja katsoa tuleeko kipinää), virran jakajan kansi kyllä näytti ihan käypäkuntoselta, mutta sitten rupes mietityttämään nuo sähkösovellukset mitä entinen omistaja on tuohon koneen vaihdon yhteydessä tehnyt (muunmuassa kaikki jodot jotka tulevat motronicin liittimeen eivät ole kiinni)G05 X5 45e Msport
E70 X5 35d
E36 Compact VR6T
E60 M5 VR6T
E92 VR6T Build
Comment
-
-
Originally posted by juxo View PostJoo kun vähän ollut sekavaa ton 320 kanssa kun siihen oli kuulemma entisen omistajan toimesta joskus vaihdettu kone ja noita sähköjä on sovellettu... tyyppikilvessä on kone merkitty 20 6e e ja koneessa 20 6k a, mutta katsastuskonttorin kone näytti tyyppi tiedoissa että tuo kone mikä on nyt kiinni niin olisi alkuperäinen:think Mennyt vähän sekavaks tuo ja nyt ei enään lähde käyntiin, vaikuttais kyllä sähkövialta kun bensaakin saa. Voi kylläkin olla puolasta vaikka toisellakin puolalla kokeiltiin mikä takakontin uumenista löyty(tosin ei ollu eilen aikaa ottaa tulppia pois ja katsoa tuleeko kipinää), virran jakajan kansi kyllä näytti ihan käypäkuntoselta, mutta sitten rupes mietityttämään nuo sähkösovellukset mitä entinen omistaja on tuohon koneen vaihdon yhteydessä tehnyt (muunmuassa kaikki jodot jotka tulevat motronicin liittimeen eivät ole kiinni)
Alkujaan katiton versio ja nykyinen kone on matalampipuristeinen kattikone.E30 ja E46 ///M
Comment
-
-
Osaako kukaan sanoa minkälaista syyläria tohon E30 316 m10b18 kaasarikoneeseen voi tunkea? Vanha on tullut tiensä päähän, ja pitäisi uusi hommata, niin jos ei vakio syyläri nyt kävele vastaan, ja sattuisi löytymään joku esim. e28:n tai e36:n syyläri vastaan niin käykö esim. ne vai muuttuuko tilavuudet yms. niin radikaalisti ettei kannata?
Ja semmosta vielä, että onko tossa vakiona semmonen syyläri missä ei ole paisaria, vaan ns. paisuntaletku josta räkii sitte ulos jos on räkiäkseen?
Comment
-
-
kukahan osaisi kertoa mitenkä on helpoin vaihtaa mittaristoon akut:think
E34 M50 Turbo Drifteri
MB Sprinter 313CDI vetojuhta
ex:e39 525TDS, e91 320D, e39 535iA, e36 320i, e36 318i, e36 316i, e46 328i, e36 316i, e39 523i, e36 320i, e36 316i, e34 518i, e39 530D, e34 525TDS, e34 530iA, e30 316i, e39 520i, e34 525iA e34 520i, e34 518i, e34 525tds, e34 525TdA, e30 320i, e34 520i ,e34 520i, e30 318i, e28 518, e34 525iA, e30 320i, e30 316i, e36 316i, e34 520i
Comment
-
-
Originally posted by Mikko_Lilli View Postkukahan osaisi kertoa mitenkä on helpoin vaihtaa mittaristoon akut:think
Eihän tuossa paljoa vaihtoehtoja ole, kolvi käteen, vanhat irti ja uudet paikalleen. Haluttaessa tinaa piirilevylle piuhat, vetää piuhat mittariston ulkopuolelle ja laittaa akut koteloon.
Comment
-
-
Joo eli asentelin tossa äsken tota 6 nappista obc:ta. Keltanen liitin mittarin taa ja ite obc:n liitin kiinni. Näyttöön sytty valo, kun vaihto polttimon.
Ongelmana on että mitä tahansa painaa niin näyttöön ei tule sitä mitä pitäisi. Eli esim jos painan A-temp niin obc:ssa vilkkuu vaan 0:00 koko ajan..
Autossa oli ennen digikello, mutta ei se varmaan vaikuta asiaan juuri mitenkään kun kuitenki toi obc johtosarja tossa nyt on.e39 535i
e28 520
e30 x5
e36 x5
e34 x3
e61 525d
Comment
-
-
Originally posted by danitshka View PostOsaako kukaan sanoa minkälaista syyläria tohon E30 316 m10b18 kaasarikoneeseen voi tunkea? Vanha on tullut tiensä päähän, ja pitäisi uusi hommata, niin jos ei vakio syyläri nyt kävele vastaan, ja sattuisi löytymään joku esim. e28:n tai e36:n syyläri vastaan niin käykö esim. ne vai muuttuuko tilavuudet yms. niin radikaalisti ettei kannata?
Ja semmosta vielä, että onko tossa vakiona semmonen syyläri missä ei ole paisaria, vaan ns. paisuntaletku josta räkii sitte ulos jos on räkiäkseen?E30 ja E46 ///M
Comment
-
-
Originally posted by muuris View PostEi ne vaihdu ainakaan forumille kirjoittelemalla
Eihän tuossa paljoa vaihtoehtoja ole, kolvi käteen, vanhat irti ja uudet paikalleen. Haluttaessa tinaa piirilevylle piuhat, vetää piuhat mittariston ulkopuolelle ja laittaa akut koteloon.
E34 M50 Turbo Drifteri
MB Sprinter 313CDI vetojuhta
ex:e39 525TDS, e91 320D, e39 535iA, e36 320i, e36 318i, e36 316i, e46 328i, e36 316i, e39 523i, e36 320i, e36 316i, e34 518i, e39 530D, e34 525TDS, e34 530iA, e30 316i, e39 520i, e34 525iA e34 520i, e34 518i, e34 525tds, e34 525TdA, e30 320i, e34 520i ,e34 520i, e30 318i, e28 518, e34 525iA, e30 320i, e30 316i, e36 316i, e34 520i
Comment
-
-
Originally posted by Kapanos View Postmillä ne mittariston akut on kiinni niissä "pinneissä" vaikka kuinka lämmittää niin ei irtoa ilman väkivaltaa..
Sellaisia akkuja myydään missä on valmiiksi nuo "pinnit"
Comment
-
-
Missä vois olla vika, kun röpeltää/pätkii 2000-3000 rpm kohalla? Ongelmaa ei oo kylmällä koneella, mutta kun lämpee niin rupee röpöttämään/pätkimään. Kun kaasun painaa pohjaan, niin röpeltää jonkun aikaa, ja lähtee pikkuhiljaa kiihtymään.e30 m20b27 stroker & e34 525i
Entiset: e46 318i, e30 320i cabrio, e30 316 "rustyshark"'e30 316i-89, e36 316i-91, e30 316-87, e30 325i-88, e30 316-88 "rustyshark", e30 m10b20 tic-84, e30 316-87, e34 525i M-tech-91,
e30 320i-86, e30 318i-88
Comment
-
-
Originally posted by jesper.e View PostMissä vois olla vika, kun röpeltää/pätkii 2000-3000 rpm kohalla? Ongelmaa ei oo kylmällä koneella, mutta kun lämpee niin rupee röpöttämään/pätkimään. Kun kaasun painaa pohjaan, niin röpeltää jonkun aikaa, ja lähtee pikkuhiljaa kiihtymään.
Comment
-
Comment