Joo elikkäs haluisin lisää vääntöä bemuun. Oisko mitään ehdotuksia miten sitä saisi helpoiten/halvalla
E30 325i lisää vääntöä??
Collapse
X
-
Bensaa.Originally posted by Jerezz8No entäs jos nähdään vähän vaivaa ja laitetaan vähän rahaa niin mitäs kaupasta mennään ostamaan
Se etan kampura jolla kone muuttuu 2,7 litraiseksi lienee fiksuin todella vaikuttava muutos, vapaavirtaussuodattimien ja "teho"putkien vaikutuksesta voit etsiä juttua tuolla hakutoiminnolla.
Comment
-
Sierran OHC koneessa on vastaava ilmamääränmittari kuin e30 325:ssa. Sporttiautossa ovat korvanneet sen MAP-anturilla ja Perfect Powerin SMT6:lla. Ainakin tuo Sporttiauton sivuilla oleva dynokäyrä lupailee aika isoa parannusta alakierroksille. http://www.nic.fi/~spo-auto/dynoprints/ecz44-print.gif
Comment
-
-
Pistä MegaSquirt'n'Spark samantien :wink:ex. 3 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet, Avusblau, Diamantschwarz)
ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
ex. Alpina D10 Touring #33/94
... and many more
Comment
-
Kyllähän se mittari toimii lähes pommin varmasti. Se vaan tukkii imuputkea eniten pienillä virtauksilla ihan toimintaperiaatteensa mukaisesti. Ihan samansuuntaisia tuloksia ovat saaneet monet muutkin. Esimerkiksi jenkit ovat kokeilleet lukuisissa e30m3:ssa vastaavaa konversiota ja kaikki kertovat kaasuun vastaavuuden ja alaväännön selkeästä parantumisesta.Originally posted by -TapiJos tuo sporttiauton juttu olisi totta, niin sehän kertoisi että tuo ilmamäärämittari ei toimisi ennen kuin korkailla virtauksilla.. Epäilyttää.. Varsinkin kun sama firma myy tuota RVS-"ihmeainetta"
Mun mielestä RSV:n litkun löytyminen sporttiautosta on pelkkäää plussaa. Osoittaa sitä etteivät sulje silmiään liian vahvoilla ennakkoluuloilla. Viimeistään Fraunhoferin testin pitäisi olla riittävä todiste aineen vaikutuksista jokaiselle epäilijälle.
Comment
Comment