No entäs jos nähdään vähän vaivaa ja laitetaan vähän rahaa niin mitäs kaupasta mennään ostamaan
Bensaa.
Se etan kampura jolla kone muuttuu 2,7 litraiseksi lienee fiksuin todella vaikuttava muutos, vapaavirtaussuodattimien ja "teho"putkien vaikutuksesta voit etsiä juttua tuolla hakutoiminnolla.
Sierran OHC koneessa on vastaava ilmamääränmittari kuin e30 325:ssa. Sporttiautossa ovat korvanneet sen MAP-anturilla ja Perfect Powerin SMT6:lla. Ainakin tuo Sporttiauton sivuilla oleva dynokäyrä lupailee aika isoa parannusta alakierroksille. http://www.nic.fi/~spo-auto/dynoprints/ecz44-print.gif
Kuulostas hyvältä jos sais vaihettuu MAPpiin ton läppähässäkän,mut Esson baarilla tytöt ja pojat haukkuivat ton SMT-6:sen huonoks...
Vai oliko vain alkuvaikeuksia...
Tosiaan smt6:stä on ollut huonoja kokemuksia joissakin asennuksissa, se ei olekkaan kyennyt kaikkeen siihen mitä on luvattu. Vaan voihan olla että tuo laatikko toimii tässä kyseisessä käyttökohteessa ilman ongelmia.
Jos tuo sporttiauton juttu olisi totta, niin sehän kertoisi että tuo ilmamäärämittari ei toimisi ennen kuin korkailla virtauksilla.. Epäilyttää.. Varsinkin kun sama firma myy tuota RVS-"ihmeainetta"
Jos tuo sporttiauton juttu olisi totta, niin sehän kertoisi että tuo ilmamäärämittari ei toimisi ennen kuin korkailla virtauksilla.. Epäilyttää.. Varsinkin kun sama firma myy tuota RVS-"ihmeainetta"
Kyllähän se mittari toimii lähes pommin varmasti. Se vaan tukkii imuputkea eniten pienillä virtauksilla ihan toimintaperiaatteensa mukaisesti. Ihan samansuuntaisia tuloksia ovat saaneet monet muutkin. Esimerkiksi jenkit ovat kokeilleet lukuisissa e30m3:ssa vastaavaa konversiota ja kaikki kertovat kaasuun vastaavuuden ja alaväännön selkeästä parantumisesta.
Mun mielestä RSV:n litkun löytyminen sporttiautosta on pelkkäää plussaa. Osoittaa sitä etteivät sulje silmiään liian vahvoilla ennakkoluuloilla. Viimeistään Fraunhoferin testin pitäisi olla riittävä todiste aineen vaikutuksista jokaiselle epäilijälle.
Comment