Se jaon tsekkaaminen on about 15min homma, joten kannattaa varmaan aloittaa sillä?
+1 Purkaa siinä sitten jakajan kannen ja pyörijän pois todetakseen, että hihnapyörän pultti on poikki. M40 rakenne on sellainen, että niin kauan kuin nokkapyörä pyörii -> kipinää tulee. Nokkapyörä taas on kartiolla nokka-akselissa, kansi ei pyöri mikäli tuo pultti on poikki. Tämä on helppo ja halpa ainakin varmistaa, toivottavasti arvaukseni on väärä http://mail.btcf.fi/forum/showthread.php?t=184426
"Hauskaahan" tässä on se että kipinähän tulppiin tulee kyllä, mutta auto on muuten ihan hengetön
Kuinkahan monta hammasta voi jako hypätä ilman että rupeaa kilisemään koneessa, ainakin kahden hampaan hyppäyksestä on ollut puhetta ilman täystuhoa:think
"Hauskaahan" tässä on se että kipinähän tulppiin tulee kyllä, mutta auto on muuten ihan hengetön
Kaverin 740 Volvossa oli vastaavanlainen ongelma ja syyllinen löytyi startista, puolan jännite tippui startatessa liian alas eikä antanu kunnon kipinää.
Starttia kolkuttelemalla alkoi taas toimia, tosin vaihdettiin jälkeenpäin toinen startti siihen...
Kaverin 740 Volvossa oli vastaavanlainen ongelma ja syyllinen löytyi startista, puolan jännite tippui startatessa liian alas eikä antanu kunnon kipinää.
Starttia kolkuttelemalla alkoi taas toimia, tosin vaihdettiin jälkeenpäin toinen startti siihen...
Comment