Taitaa olla kahta eri kansakuntaa kun jakaa mielipiteet abs jarrujen pakollisuudesta. Täällä meilläpäin ollaan sitä mieltä ettei tarvitse abs jarruja mun projektiin, tarkka käyttöönotto pv 1.2.1987. Rekisteriotteessa kylläkin lukee abs jarrut saatava lisävarusteena. Painotettiin että ei kaikissa 325 ole abseja, joka kyllä itsellenikin jo selvä.
Miten saan turbon luvat e30:n??
Collapse
X
-
Originally posted by billy View PostTaitaa olla kahta eri kansakuntaa kun jakaa mielipiteet abs jarrujen pakollisuudesta. Täällä meilläpäin ollaan sitä mieltä ettei tarvitse abs jarruja mun projektiin, tarkka käyttöönotto pv 1.2.1987. Rekisteriotteessa kylläkin lukee abs jarrut saatavana lisävarusteena. Painotettiin että ei kaikissa 325 ole abseja, joka kyllä itsellenikin jo selvä.N62 Money Spender Club
Comment
-
-
Originally posted by jr66 View PostEli ? Öö, hetkinen. Is vakiona 136 hv ja ahdettuna tavoite pienempi kuin 325i vai mitä tässä ollaan tekemässä :think
Comment
-
-
Originally posted by M-T2 View PostSori tuo teho tavoite oli hieman väärin sanottu vaan sitä tässä omalle kohdalle pähkäilen, että mitä käytän vertailu kohteena kun on 1,8 ja ei vähäpäästöinen ja ei ole abs jarruja, että tarviiko niitä abseja samalla tavalla kuin 2,5 kun alustahan on muuten sama.Last edited by Skarpa; 15-11-2012, 12:40.
Comment
-
-
Originally posted by billy View PostSelvittelin asiaa nuista abs pakollisuudesta 325 e30 ja toukokuu 1987 abs tuli pakolliseksi jokseenkin oli jo aijemmin lisävarusteena ja tästä mulle faktaa tulossa leimoineen joten kumoaa tuon "saletti" väitteen että 9.1986 lähtien pakollinen.
Comment
-
-
Originally posted by billy View PostSiis sorry joo vakiona 9/86 lähtien abs. eli tuotu myös senkin jälkeen ilman abs jarrujärjestelmää 5/87 muutos, näin itse ymmärrsin.
Comment
-
-
Originally posted by mabo View Postisot tolpat eteen, 325 vakaajat, tuuletetut etulevyt, taka-akseli levyjarruin ja sitten muutoskatsastus... siinähän se sitten olikin. ja tehoja saa olla 170+20%, jos muistan oikein...
E:Katsastusmiehen näkökulmasta siis
Comment
-
-
Originally posted by billy View PostSiis sorry joo vakiona 9/86 lähtien abs. eli tuotu myös senkin jälkeen ilman abs jarrujärjestelmää 5/87 muutos, näin itse ymmärrsin.
Originally posted by jr66 View PostJep, paitsi jos ne absit pitää olla.Siinä kun alat vaihtaa tolpat ja takavetarit/kynkät sekä vedät uudet jarruputket kun vanhoista loppuu pituus kesken, laitat johtosarjat ja boksit ja valot mittaristoon toimimaan, abs-yksikön jne. Ei ole kuitenkaan ihan niks-naks homma. Toki mahdollinen ja jos tietää mitä tekee niin viikonlopun homma. Ei se sattumalta mullakaan ole 85 tuo projektin vuosimalli
Last edited by Harri G; 15-11-2012, 21:23.E39 ja E91
Comment
-
Comment