memebuy23buy

Miten saan turbon luvat e30:n??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mikko
    Bimmer Enthusiast
    • Nov 2002
    • 1769
    • kotona

    #16
    Originally posted by mabo
    -87 eteenpäin abs. tutkittu juttu mutta yritän nyt saada läpi is:nä ilman abseja, sillä sitä on ollut neliovisena ilman niitä... katellaa kuhan saan itteni käytettyä asemalla
    it could be possible! mutta tuleekohan tässä se ongelma ettei voi käyttää verteilukohtana koska auto ei o ollu maahantuojan myyntivalikoimassa
    Last edited by mikko; 28-12-2004, 06:36.

    Comment

    • nemesis
      Bimmer Fanatic
      • Jul 2003
      • 617
      • kymenlaakso

      #17
      Originally posted by tobbe_83
      eli pitäskö 9/87 325:ssa olla absit? oma 320:n kori m20b25:llä ja mukisematta menny läpi leimasta 3kertaa rumpujarruilla.tosin paperit on 2.0L
      tarvitsee ABS jarrut. Raja on tarkalleen 9/86.
      tuo sinun oma autosi on sarjassa "onnea ja menestystä kun jotain sattuu, voi olla että tulee ongelmia muidenkin kuin vakuutus yhtiön kanssa kolari tilanteessa kun yhtiö ei korvaakkaan"
      E30 kesä-autona

      Comment

      • mabo
        Bimmer Fanatic
        • Oct 2003
        • 499
        • Turku

        #18
        eilen meinas pelihousut revetä kun sanos myllyn katastuksessa, että vinkua vaan paikalle ja tänne teholappujen kanssa!
        Jack once shot himeself 10 times, just to prove 50 cent is a bitch. He proceeded to wrestle and aligator while talking to Chloe about schematics.
        Nyk. E34 525ia
        Ex. E30 320tic

        Comment

        • Jääkarhu
          Bimmer Rookie
          • Dec 2004
          • 130
          • Ylivieska

          #19
          Originally posted by mabo
          eilen meinas pelihousut revetä kun sanos myllyn katastuksessa, että vinkua vaan paikalle ja tänne teholappujen kanssa!
          Mutta minun tietääkseni et voi verrata 320is:sään, koska autoa ei ole koskaan tyyppikatsastettu suomeen. M3 on eri mallisarjaa, eli ainoa vaihtoehto on juuri tuo 325i 170hp+20% eli 204hp. Nämä katsastukset riippuu paljon eri konttoreista, mutta jos mentäs justiin lain mukaan niin tietääkseni se olisi noin.

          Moottori voi (ehkä,ei varmaa tietoa) olla myös m50, mutta tuo 204hp tehoraja ei saa siltikään ylittyä. Jos olen väärässä niin joku korjatkoon.
          Vanhaa se olla pitää..

          E10 2002A-71
          E21 320A-76
          E21 320-76
          E21 320i-76
          E21 320i-77
          E21 318i-80
          E21 318i-82
          E12 520 3.0-80

          Comment

          • Jaska.T
            Bimmer Enthusiast
            • Jan 2004
            • 1517
            • TaNpere

            #20
            Originally posted by Jääkarhu
            Mutta minun tietääkseni et voi verrata 320is:sään, koska autoa ei ole koskaan tyyppikatsastettu suomeen. M3 on eri mallisarjaa, eli ainoa vaihtoehto on juuri tuo 325i 170hp+20% eli 204hp. Nämä katsastukset riippuu paljon eri konttoreista, mutta jos mentäs justiin lain mukaan niin tietääkseni se olisi noin.

            Moottori voi (ehkä,ei varmaa tietoa) olla myös m50, mutta tuo 204hp tehoraja ei saa siltikään ylittyä. Jos olen väärässä niin joku korjatkoon.
            Väärässä olet... lisää juttua aiheesta on http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=20052

            G30 530e Msport
            -------------------------------------------------
            F30 330e Msport
            E60 525d Msport LCI
            E39 530d Touring
            Ex E46 320i coupé
            Ex AC Schnitzer S5 3.0d
            Ex ALPINA B6
            Ex E34 525i Touring
            Ex E36 328i Coupe
            Ex E38 740iA INDIVIDUAL x2
            Ex E39 530d Touring, 530d Sedan, 530d Msport
            Ex E21 315, 315 "ämmäläinen"
            Ex E30 Cabrio, E30 316i, E30 325i, 318i Touring jne...
            Never Drive Faster Than
            Your GuardianAngel Can Fly

            Comment

            • mabo
              Bimmer Fanatic
              • Oct 2003
              • 499
              • Turku

              #21
              Originally posted by Jääkarhu
              Mutta minun tietääkseni et voi verrata 320is:sään, koska autoa ei ole koskaan tyyppikatsastettu suomeen. M3 on eri mallisarjaa, eli ainoa vaihtoehto on juuri tuo 325i 170hp+20% eli 204hp. Nämä katsastukset riippuu paljon eri konttoreista, mutta jos mentäs justiin lain mukaan niin tietääkseni se olisi noin.

              Moottori voi (ehkä,ei varmaa tietoa) olla myös m50, mutta tuo 204hp tehoraja ei saa siltikään ylittyä. Jos olen väärässä niin joku korjatkoon.
              setä siellä ite sano, että 320is on mallisarjan tehokkain...
              Jack once shot himeself 10 times, just to prove 50 cent is a bitch. He proceeded to wrestle and aligator while talking to Chloe about schematics.
              Nyk. E34 525ia
              Ex. E30 320tic

              Comment

              • mukko
                Bimmer Enthusiast
                • Jan 2003
                • 5965
                • Uleåborg

                #22
                Originally posted by Jääkarhu
                Mutta minun tietääkseni et voi verrata 320is:sään, koska autoa ei ole koskaan tyyppikatsastettu suomeen. M3 on eri mallisarjaa, eli ainoa vaihtoehto on juuri tuo 325i 170hp+20% eli 204hp. Nämä katsastukset riippuu paljon eri konttoreista, mutta jos mentäs justiin lain mukaan niin tietääkseni se olisi noin.

                Moottori voi (ehkä,ei varmaa tietoa) olla myös m50, mutta tuo 204hp tehoraja ei saa siltikään ylittyä. Jos olen väärässä niin joku korjatkoon.
                Vertaus iS:ään onnistuu kunhan alusta on 325i:stä + ABS:t löytyy, tehoraja nousee kohisten
                -- Official member of BTCF-Sauna Team --

                Save the World, Fuck The Fuel Economy
                Vitut aerodynamiikasta, kuutiotuumat ratkaisevat!

                Comment

                • Jääkarhu
                  Bimmer Rookie
                  • Dec 2004
                  • 130
                  • Ylivieska

                  #23
                  Joo kävin tutkiin tota, mutta oli nii paljo niitä postauksia että meni vähä ohi...


                  Eli mikä se tilanne nyt sitten on ton e30 kans. Saiko siihen iskeä sitä 3.5 mistä ne jossain vaiheessa puhu.

                  En kyllä huomannut missä olisi sanottu että is kävis tai m3 vertailuksi...voin kyllä olla sokeakin...
                  Vanhaa se olla pitää..

                  E10 2002A-71
                  E21 320A-76
                  E21 320-76
                  E21 320i-76
                  E21 320i-77
                  E21 318i-80
                  E21 318i-82
                  E12 520 3.0-80

                  Comment

                  • ZoMbiE
                    Bimmer Enthusiast
                    • Nov 2003
                    • 2583
                    • Lohja, Virkkala

                    #24
                    Se is käy vertailuun, se on selkee, ja muistaakseni Jacekilla oli työn alla tuo 3,5 litraisen homma...

                    Comment

                    • Kimmo_M
                      Bimmer Fanatic
                      • Apr 2003
                      • 507
                      • Suomi

                      #25
                      Vähän oftopikkia, mutta itellä -87 325i cabriossa ei abseja, eikä edes rek- otteessa mitään mainintaa abseista. On kyllä mahdollisesti ollut absit alunperin.

                      Comment

                      • billy
                        Bimmer Enthusiast
                        • Oct 2012
                        • 1052
                        • Finland

                        #26
                        Oma projektini alkujaan 320i vm-87 nyt muutettu vastaamaan 325i tekniikkaa myöten ja ois tarkoitus muutoskatsastaa vielä ahtimelle. eli tarviiko tähän kokoonpanoon ne hemmetin abs jarrut?

                        Comment

                        • killerbmw
                          BTCF Member
                          • May 2008
                          • 136
                          • Himanka

                          #27
                          Originally posted by billy View Post
                          Oma projektini alkujaan 320i vm-87 nyt muutettu vastaamaan 325i tekniikkaa myöten ja ois tarkoitus muutoskatsastaa vielä ahtimelle. eli tarviiko tähän kokoonpanoon ne hemmetin abs jarrut?
                          Kyllä tarvii...
                          -Fullgas Motorsport- Drift team
                          -Fatboy Racing-

                          E36 M3 turbo 800/950nm
                          E91 320d
                          Muutama tehhään rojekti E30.

                          Comment

                          • Harri G
                            BTCF Member
                            • Jul 2005
                            • 9041
                            • Iisalmi

                            #28
                            Originally posted by billy View Post
                            Oma projektini alkujaan 320i vm-87 nyt muutettu vastaamaan 325i tekniikkaa myöten ja ois tarkoitus muutoskatsastaa vielä ahtimelle. eli tarviiko tähän kokoonpanoon ne hemmetin abs jarrut?
                            "muutettu vastaamaan 325i tekniikkaa myöten" mutta ei varmaan muutoskatsastettu ko. tekniikalle? Muutoin olisit joutunut laittamaan absit jo siinä vaiheessa. Eilen just kahlasin purkuautoja läpi ja kyllä siellä niitä abs kilkkeitä oli kohtuullisesti myynnissä, toki aikamoinen vaiva ja rahareikähän se on.
                            E39 ja E91

                            Comment

                            • billy
                              Bimmer Enthusiast
                              • Oct 2012
                              • 1052
                              • Finland

                              #29
                              Ei ole vielä muutoskatsastettu 325 tekniikalle, tarkoitus olisi ollut keväällä tuo katsastus tehä. Taitaa olla työläs homma tuo perkele:think

                              Comment

                              • M-T2
                                Bimmer Fanatic
                                • Jan 2007
                                • 733
                                • Sawo

                                #30
                                Miten onko mahdollista remmiahtaa 318is vm90 ei ole katalysaattoria eikä myös abseja.?

                                Comment

                                Working...
                                X