Originally posted by Make H.
View Post
Vaihdekeppihän riippuu ihan siitä mikä laatikko on. Jos käyttää ZF-laatikkoa niin totta vie pitää olla jonkin verran materiaalia pallon ja alakiinnikkeen välissä, kuten E34 kepissä luonnollisesti on. Minullakin oli ZF-laatikon kanssa E34 keppi ja se toimi ihan ok. Jos taas on Getrag 260 niin E30 normikeppi käy. Ja jos haluaa edukkaan "short shifterin" G260 kanssa niin laittaa E34 kepin tai sitten katkoo E30 kepin ja hitsaa 20mm lisää tavaraa pallon ja alakiinnikkeen väliin. Tekee kunnoon viisteet vaan että saa kunnolla hitsiliitosta aikaan ja muistaa välillä jäähdytellä ettei alakiinnikkeestä tule kumit sulana ulos. Toki tämä ei ole välttämättä se paikka johon harjoittelee ensimmäistä kertaa hitsaamista.
Ja tosiaan kysymykset/vastaukset tuonne --> http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=155768
Itsekin olen näistä katsonut mallia. En vaan muistanut tuollaisen topikin olemassaoloa enää
Leave a comment: