Originally posted by Spindre
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
								
									View Post
								
							
						
					
				
				
			
		E36 alustan erot 9/91->5/92 ja 6/92 ->1/95
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Ei tarvi kuin 2 sivua katsoa taaksepäin, niin on juttua tuosta vakaasta ja osista mitä tarvii.
 
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Do dii!! Ja tyhmien kysely jatkukoon.. Uudemman mallin laakerit, mulle tuli iskarien ja jousien kanssa. Nuo koiranluuthan saa nyt varmasti motonetistä suoraan kunhan vain hakee, mutta entä tuo vakaaja? Käykö tuohon suoraan uudemman mallin vakaaja? Ku luin jostai että se olisi liian lyhyt tuohon, kun tuo vanha taas liian pitkä.. :think Argh! Eli helpommin sanottuna mistäköhän saisin tähän hätään tohon passelin vakaajan?Nykyinen E39 540ia Glasiegrun Shadowline. KOLAROITUNA MYYNNISSÄ
 ex- 325ia E36 taxi
 Ex- E39 523ia toukka ''tumma KOKO auto''
 Ex- iso kasa kaikenlaisia kulkineita joita jotkut kutsuvat autoiksi.
 Ex- Aprilia RSV1000R Factory -08
 Ex-Sukisuki Gsxr-1100w -95
 Ex- Ktm Lc-4 660
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Originally posted by Spindre View PostDo dii!! Ja tyhmien kysely jatkukoon.. Uudemman mallin laakerit, mulle tuli iskarien ja jousien kanssa. Nuo koiranluuthan saa nyt varmasti motonetistä suoraan kunhan vain hakee, mutta entä tuo vakaaja? Käykö tuohon suoraan uudemman mallin vakaaja? Ku luin jostai että se olisi liian lyhyt tuohon, kun tuo vanha taas liian pitkä.. :think Argh! Eli helpommin sanottuna mistäköhän saisin tähän hätään tohon passelin vakaajan?
 rälläköit sitä vanhaa vakaajaa hiukan... pätkä pois ja uudelle kohtaa paikka pultille.
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Kiitos Bemulle taas Pitänee kai yrittää rälläkkää sille näyttää:think Onko tietoa et minkälainen siivu siit pitää raapasta? Sori ku kyselen koko ajan, ,rupeen vaan tuollaiseen hommaan ensimmäistä kertaa, ja auto pitäis saada kerralla ajoon, ku sitä ei voi jättää tonne hallille seisomaan. (porukka tulee maanantaina töihin.. Elikkäs vielä rautalangasta vääntämällä, nyt kun mulla on noi uudemmat laakerit noissa uusissa iskareissa kiinni ni mulle riittää sitte varmasti vain vakaajan muokkaus ja seuraavat osat? Pitänee kai yrittää rälläkkää sille näyttää:think Onko tietoa et minkälainen siivu siit pitää raapasta? Sori ku kyselen koko ajan, ,rupeen vaan tuollaiseen hommaan ensimmäistä kertaa, ja auto pitäis saada kerralla ajoon, ku sitä ei voi jättää tonne hallille seisomaan. (porukka tulee maanantaina töihin.. Elikkäs vielä rautalangasta vääntämällä, nyt kun mulla on noi uudemmat laakerit noissa uusissa iskareissa kiinni ni mulle riittää sitte varmasti vain vakaajan muokkaus ja seuraavat osat?
 07 STABILIZER LINK 2kpl 10/1991 31351091764
 08 SWING SUPPORT BRACKET 2kpl from 10/1991 31351127263
 09 FLAT WASHER A10,5X22 2kpl from 10/1991 31111114348
 10 HEX BOLT M8X45 2kpl from 10/1991 07119912506
 11 SELF-LOCKING HEX NUT M8 2kpl from 10/1991 07129922716
 12 SELF-LOCKING HEX NUT M10 4kpl up to 05/1997 07129964672
 
 kiitos!Last edited by Spindre; 05-05-2012, 02:58.Nykyinen E39 540ia Glasiegrun Shadowline. KOLAROITUNA MYYNNISSÄ
 ex- 325ia E36 taxi
 Ex- E39 523ia toukka ''tumma KOKO auto''
 Ex- iso kasa kaikenlaisia kulkineita joita jotkut kutsuvat autoiksi.
 Ex- Aprilia RSV1000R Factory -08
 Ex-Sukisuki Gsxr-1100w -95
 Ex- Ktm Lc-4 660
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Katotaanhan nyt, vaikka olis tohon autoon noi yllä olevat muutokset tehty:think Katoin vaan ku kävin Lambdan ja katin vaihdossa että alla on sachsin iskarit. Eli ei vakiot. En vaan kumipäänä sillon kattonu miten noi koiranluun kiinnitykset oli Ois aika helmi juttu jos olis jo duunailtu valmiiks=)
							
						Nykyinen E39 540ia Glasiegrun Shadowline. KOLAROITUNA MYYNNISSÄ Ois aika helmi juttu jos olis jo duunailtu valmiiks=)
							
						Nykyinen E39 540ia Glasiegrun Shadowline. KOLAROITUNA MYYNNISSÄ
 ex- 325ia E36 taxi
 Ex- E39 523ia toukka ''tumma KOKO auto''
 Ex- iso kasa kaikenlaisia kulkineita joita jotkut kutsuvat autoiksi.
 Ex- Aprilia RSV1000R Factory -08
 Ex-Sukisuki Gsxr-1100w -95
 Ex- Ktm Lc-4 660
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	 isoR isoR
 No jos vakaajan kiinnityksessä on ongelmia, niin temmo rälläkällä poikki ja ohenna pää samoin kuin on alunperin, ks, alkuperäinen pää. Ei ole kova homma.Originally posted by Spindre View PostKatotaanhan nyt, vaikka olis tohon autoon noi yllä olevat muutokset tehty:think Katoin vaan ku kävin Lambdan ja katin vaihdossa että alla on sachsin iskarit. Eli ei vakiot. En vaan kumipäänä sillon kattonu miten noi koiranluun kiinnitykset oli Ois aika helmi juttu jos olis jo duunailtu valmiiks=) Ois aika helmi juttu jos olis jo duunailtu valmiiks=)
 
 NÄIN EI SAA TEHDÄ!
 
 Mutta teet kumminki, ei sitä kukaan huomaa kun teet sen oikeen...
 
 Voin olla väärässäkin...
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Huh! Kerrankin oli tänään mulla tuuri matkassa Olin motonetissä ostamassa osia tuohon keulaan, koiranluita ja niiden kiinnikkeitä yms... Noh noita uudemman mallin kiinnikkeitähän siel ei ollu, rupesin sitte manailee siinä kovaan ääneen ketutustani että nyt jää sitte alusta laittamatta. No siinä takana oleva mies kuuli jupinani ja totesi että sillä on tallilla e36 325 koko keula yhtenä palana.. Ei ollut vaan varma että onko siitä otettu jotain ja että minkä vuotisesta autosta se on että onko sama ku mulla vai sitte sitä uudempaa.. No eihän se auttanut kun lähtä kaverin imussa ajelemaan kohti hallia tutkailemaan keulaa josko siitä olisi jotain hyötyä. Päästiin paikalle niin meinasin päästää ilopissin punttiin kun huomasin että keulassa on kaikki osat kiinni eli iskarit, laakerit, jouset, koiranluut, kallistuksenvakaaja, alatukivarret, ''etukelkka'', jarrut siis kaikki ja siis vielä uudempaa mallia.. Olin motonetissä ostamassa osia tuohon keulaan, koiranluita ja niiden kiinnikkeitä yms... Noh noita uudemman mallin kiinnikkeitähän siel ei ollu, rupesin sitte manailee siinä kovaan ääneen ketutustani että nyt jää sitte alusta laittamatta. No siinä takana oleva mies kuuli jupinani ja totesi että sillä on tallilla e36 325 koko keula yhtenä palana.. Ei ollut vaan varma että onko siitä otettu jotain ja että minkä vuotisesta autosta se on että onko sama ku mulla vai sitte sitä uudempaa.. No eihän se auttanut kun lähtä kaverin imussa ajelemaan kohti hallia tutkailemaan keulaa josko siitä olisi jotain hyötyä. Päästiin paikalle niin meinasin päästää ilopissin punttiin kun huomasin että keulassa on kaikki osat kiinni eli iskarit, laakerit, jouset, koiranluut, kallistuksenvakaaja, alatukivarret, ''etukelkka'', jarrut siis kaikki ja siis vielä uudempaa mallia.. Ajettelin että nään unta kun ukko sano et oli heittämässä sitä romulavalle ja ei halua siitä rahaa.. Damn Ajettelin että nään unta kun ukko sano et oli heittämässä sitä romulavalle ja ei halua siitä rahaa.. Damn No enhän mä sitä koko osa kasaa kehdannu ilmasiks ottaa, vaan sattu löytymään lompsasta 5e käteistä ni annoin kaverille kahvirahan ja lupasin tarjota paukun jos törmätään.. Ei muuta kun keula pikasesti kolmeen osaan---->oman auton konttiin ja halille hommiin. Kaikki olikin sitte yhtä juhlaa vakaaja oli oikean mittanen sain koiranluut kiinni nätisti ilman vakaajan muokkausta jne... Nyt on alusta keulan osalta valmis No enhän mä sitä koko osa kasaa kehdannu ilmasiks ottaa, vaan sattu löytymään lompsasta 5e käteistä ni annoin kaverille kahvirahan ja lupasin tarjota paukun jos törmätään.. Ei muuta kun keula pikasesti kolmeen osaan---->oman auton konttiin ja halille hommiin. Kaikki olikin sitte yhtä juhlaa vakaaja oli oikean mittanen sain koiranluut kiinni nätisti ilman vakaajan muokkausta jne... Nyt on alusta keulan osalta valmis Pitänee vissii ruveta lottoamaan vähän useammin, jos kerran tollanen tuuri on että kaupan jonossa joku haluaa antaa tarvitsemas osat ilmasiks, ja just viel sellaset mitä en ois mistään v-lopun aikana saanut.. Pitänee vissii ruveta lottoamaan vähän useammin, jos kerran tollanen tuuri on että kaupan jonossa joku haluaa antaa tarvitsemas osat ilmasiks, ja just viel sellaset mitä en ois mistään v-lopun aikana saanut.. Nykyinen E39 540ia Glasiegrun Shadowline. KOLAROITUNA MYYNNISSÄ Nykyinen E39 540ia Glasiegrun Shadowline. KOLAROITUNA MYYNNISSÄ
 ex- 325ia E36 taxi
 Ex- E39 523ia toukka ''tumma KOKO auto''
 Ex- iso kasa kaikenlaisia kulkineita joita jotkut kutsuvat autoiksi.
 Ex- Aprilia RSV1000R Factory -08
 Ex-Sukisuki Gsxr-1100w -95
 Ex- Ktm Lc-4 660
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Yksinkertainen kysymys: Voinko laittaa e36 320i -91 sedanin etutolpat+takajouset ja iskarit -96 vuoden 318i touringiin? Onko näissä mitä eroja? Edessä siis KW variant 2 tolpat. Takana m-sport jouset+kw iskarit.Nyk:E46 320i Touring Black Sapphire
 E91 320i Alpinweiss III
 
 EX: E36 318is Coupe Alpinweiss II 
 E21 315i Hennarot (projekti/kesäauto) 
 E36 320i Taxi Schwarz joku?
 E36 318i Touring Hellrot
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Onko tuohon -91 tehty nuo uudemman mallin muutokset? Vakaajantangot, laakerit jne... En tiedä onko noita kw.n iskareita ees saatavilla tohon -91 malliin mut jos on ja muutoksia ei ole tehty niin silloin ei passaa ainakaan kylmiltään.. Jäykkyyksistä ja muista en osaa sanoa mitään.. Nykyinen E39 540ia Glasiegrun Shadowline. KOLAROITUNA MYYNNISSÄ Nykyinen E39 540ia Glasiegrun Shadowline. KOLAROITUNA MYYNNISSÄ
 ex- 325ia E36 taxi
 Ex- E39 523ia toukka ''tumma KOKO auto''
 Ex- iso kasa kaikenlaisia kulkineita joita jotkut kutsuvat autoiksi.
 Ex- Aprilia RSV1000R Factory -08
 Ex-Sukisuki Gsxr-1100w -95
 Ex- Ktm Lc-4 660
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 
 Ostin samanlaiset etujouset ku tossa kuvassa, mutta ne ei sopinu tohon iskarin yläpäähän kun on näköjää vanhempaa mallia... Pitää näköjään ostaa noi uudemma mallin yläpäät? Mites sitten vakioiskarit tykkää ku laittaa eri jouset?
 Comment
 
	
Comment