Originally posted by Dualfun
View Post
M52B25 öljynkulutus
Collapse
X
-
-
Ei oo näihin N52-koneisiin tullu vielä testattua, mutta neljästä tai viidestä N46-koneesta vaihdettu venavarren kumit, ja järjetön(pahimmassa joku 0.8l/1000km) öljynkulutus loppunu samantien. Se on kuitenkin männänrengasjumppaan verrattuna halvempi testata.ReWoN Motors - BMW-huollot ja korjaukset, alumiinivanteiden korjaushitsaukset, pakosarjat, ahtoputket, alumiini- ja rst-hitsaukset ja sorvaukset
Comment
-
Originally posted by O-Peksi View PostEi oo näihin N52-koneisiin tullu vielä testattua, mutta neljästä tai viidestä N46-koneesta vaihdettu venavarren kumit, ja järjetön(pahimmassa joku 0.8l/1000km) öljynkulutus loppunu samantien. Se on kuitenkin männänrengasjumppaan verrattuna halvempi testata.
Originally posted by MikkoJII View PostOkei hyvä tietää.
Tuossa ihan sattumalta huomasin, kun konehuoneeseen kurkkasin, että linkistä löytyvästä pöntöstä on ainakin alaosan liitin murentunut juuresta ja täten rikki.
http://www.realoem.com/bmw/enUS/show...diagId=16_1034
Mikä tämä on ja mitä se tekee? :thinkNyt:
BMW X3 xDrive30e (g01)
BMW 335i (e90)
BMW 323iC (e36)
BMW 850i (e31)
BMW 320i (e30)
Golf GTE
ex: bemareita katkeamattomana jonona vuodesta ’95 mallisarjoista r50, r53, e30, e34, e36, e46, e61, e90, f07, g30 ja pari tusinaa väärän merkkistä
Comment
-
Originally posted by juha77 View PostNoilla paikkeilla, suodatinkotelo tosta kuvasta puuttuu.Nyt:
BMW X3 xDrive30e (g01)
BMW 335i (e90)
BMW 323iC (e36)
BMW 850i (e31)
BMW 320i (e30)
Golf GTE
ex: bemareita katkeamattomana jonona vuodesta ’95 mallisarjoista r50, r53, e30, e34, e36, e46, e61, e90, f07, g30 ja pari tusinaa väärän merkkistä
Comment
Comment