Announcement

Collapse
No announcement yet.

M52B25 öljynkulutus

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • zener
    Moderator
    • Oct 2004
    • 14408
    • Oulu

    #16
    Originally posted by Dualfun View Post
    Kyllä se näissä koneissa menee alakerrasta sinne sylinteriin, männänrenkaat jumittaa. Mittaa puristukset ettei joku pytty ole selkeä syypää.
    Ei aina. Omassa loppu öljyn kulutus venttiilivarrenkumien vaihdolla. Se toki pöllyytti sinistä rohkeasti kylmä startissa.
    E65 730dA '04 klick
    F10 520dA '11 klick
    E34 520iA '91 klick

    Instagram


    "E65 Pre-facelift, eli Chris Banglen mahtipontinen muotokieli on parhaimmillaan eikä kriitikoiden laimentama."

    Comment

    • O-Peksi
      Bimmer Enthusiast
      • Sep 2007
      • 2775
      • Joensuu

      #17
      Ei oo näihin N52-koneisiin tullu vielä testattua, mutta neljästä tai viidestä N46-koneesta vaihdettu venavarren kumit, ja järjetön(pahimmassa joku 0.8l/1000km) öljynkulutus loppunu samantien. Se on kuitenkin männänrengasjumppaan verrattuna halvempi testata.
      ReWoN Motors - BMW-huollot ja korjaukset, alumiinivanteiden korjaushitsaukset, pakosarjat, ahtoputket, alumiini- ja rst-hitsaukset ja sorvaukset

      Comment

      • bmw323it
        BTCF Member
        • Mar 2008
        • 1824
        • N/A

        #18
        Originally posted by O-Peksi View Post
        Ei oo näihin N52-koneisiin tullu vielä testattua, mutta neljästä tai viidestä N46-koneesta vaihdettu venavarren kumit, ja järjetön(pahimmassa joku 0.8l/1000km) öljynkulutus loppunu samantien. Se on kuitenkin männänrengasjumppaan verrattuna halvempi testata.
        N52? Taitaa muut puhua M52:sta

        Originally posted by MikkoJII View Post
        Okei hyvä tietää.

        Tuossa ihan sattumalta huomasin, kun konehuoneeseen kurkkasin, että linkistä löytyvästä pöntöstä on ainakin alaosan liitin murentunut juuresta ja täten rikki.



        Mikä tämä on ja mitä se tekee? :think
        Missäs tämän purkin pitäisi olla kiinni, ja missä asennossa? Kuten kuvassa? En löytänyt luontevaa paikkaa ilmusarjan alta kopeloimalla. Vaihdatin nimittäin viime kesänä kesäautoon startin, ja nyt huomasin, että remppaeskoilta on jäänyt tämä kiinnittämättä kokonaan ... hölskyy imusarjan alla vapaana
        Nyt:
        BMW 530e (g30)
        BMW 335i (e90)
        BMW 323iC (e36)
        BMW 850i (e31)
        Golf GTE
        ex: bemareita katkeamattomana jonona vuodesta ’95 mallisarjoista r50, r53, e30, e34, e36, e46, e61, e90, f07, g30 ja pari tusinaa väärän merkkistä

        Comment

        • juha77
          BTCF Member
          • Apr 2003
          • 749
          • Vaasa

          #19
          Noilla paikkeilla, suodatinkotelo tosta kuvasta puuttuu.
          Last edited by juha77; 10-03-2020, 20:20.
          e90 330ia
          E36 328i touring
          Ex:
          e46 330i touring facelift
          e46 318ci facelift
          e36 320i cab M-Sport
          e36 325i coupe
          e30 318i

          Comment

          • bmw323it
            BTCF Member
            • Mar 2008
            • 1824
            • N/A

            #20
            Originally posted by juha77 View Post
            Noilla paikkeilla, suodatinkotelo tosta kuvasta puuttuu.
            Kiitos!
            Nyt:
            BMW 530e (g30)
            BMW 335i (e90)
            BMW 323iC (e36)
            BMW 850i (e31)
            Golf GTE
            ex: bemareita katkeamattomana jonona vuodesta ’95 mallisarjoista r50, r53, e30, e34, e36, e46, e61, e90, f07, g30 ja pari tusinaa väärän merkkistä

            Comment

            Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎