Originally posted by Dualfun
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
								
									View Post
								
							
						
					
				
				
			
		M52B25 öljynkulutus
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Ei aina. Omassa loppu öljyn kulutus venttiilivarrenkumien vaihdolla. Se toki pöllyytti sinistä rohkeasti kylmä startissa.
 
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Ei oo näihin N52-koneisiin tullu vielä testattua, mutta neljästä tai viidestä N46-koneesta vaihdettu venavarren kumit, ja järjetön(pahimmassa joku 0.8l/1000km) öljynkulutus loppunu samantien. Se on kuitenkin männänrengasjumppaan verrattuna halvempi testata. ReWoN Motors - BMW-huollot ja korjaukset, alumiinivanteiden korjaushitsaukset, pakosarjat, ahtoputket, alumiini- ja rst-hitsaukset ja sorvaukset ReWoN Motors - BMW-huollot ja korjaukset, alumiinivanteiden korjaushitsaukset, pakosarjat, ahtoputket, alumiini- ja rst-hitsaukset ja sorvaukset
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 N52? Taitaa muut puhua M52:staOriginally posted by O-Peksi View PostEi oo näihin N52-koneisiin tullu vielä testattua, mutta neljästä tai viidestä N46-koneesta vaihdettu venavarren kumit, ja järjetön(pahimmassa joku 0.8l/1000km) öljynkulutus loppunu samantien. Se on kuitenkin männänrengasjumppaan verrattuna halvempi testata.  
 
 Missäs tämän purkin pitäisi olla kiinni, ja missä asennossa? Kuten kuvassa? En löytänyt luontevaa paikkaa ilmusarjan alta kopeloimalla. Vaihdatin nimittäin viime kesänä kesäautoon startin, ja nyt huomasin, että remppaeskoilta on jäänyt tämä kiinnittämättä kokonaan ... hölskyy imusarjan alla vapaanaOriginally posted by MikkoJII View PostOkei hyvä tietää.
 
 Tuossa ihan sattumalta huomasin, kun konehuoneeseen kurkkasin, että linkistä löytyvästä pöntöstä on ainakin alaosan liitin murentunut juuresta ja täten rikki.
 
 http://www.realoem.com/bmw/enUS/show...diagId=16_1034
 
 Mikä tämä on ja mitä se tekee? :think Nyt: Nyt:
 BMW X3 xDrive30e (g01)
 BMW 335i (e90)
 BMW 323iC (e36)
 BMW 850i (e31)
 BMW 320i (e30)
 Golf GTE
 ex: bemareita katkeamattomana jonona vuodesta ’95 mallisarjoista r50, r53, e30, e34, e36, e46, e61, e90, f07, g30 ja pari tusinaa väärän merkkistä 
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Kiitos!Originally posted by juha77 View PostNoilla paikkeilla, suodatinkotelo tosta kuvasta puuttuu.Nyt:
 BMW X3 xDrive30e (g01)
 BMW 335i (e90)
 BMW 323iC (e36)
 BMW 850i (e31)
 BMW 320i (e30)
 Golf GTE
 ex: bemareita katkeamattomana jonona vuodesta ’95 mallisarjoista r50, r53, e30, e34, e36, e46, e61, e90, f07, g30 ja pari tusinaa väärän merkkistä 
 Comment
Comment