missäähän mahtaa olla vika kun avaimesta nappia painamalla ei toimi kuskin oven keskuslukitus, kaikki muut toimii vänkärin ovi,takaluukku ja bensaluukku.kun taas avaimesta kääntää lukkoon nii myös kuskin ovikin toimii???
Announcement
Collapse
No announcement yet.
keskuslukitus ongelma!! E36
Collapse
X
-
Lainaan tota sun topiccia. Mulla on semmonen ongelma että keskuslukko ei toimi missään ovessa, kuskin ovesta läyty 3 liittimen päätä jotka ei mee mihinkään.
edellinen omistaja sano että se on releestä kiinni tai hälyyttimestä...ex:E36 320i, E30 318i Touring, E23 735, E34 520 pommi, Crescent. Nykyään Opel vectra
Comment
-
-
Samaan topicciin: mulla keskuslukossa sellanen juttu, että ovet lukkoon laitettaessa kaikki menee kyllä kiinni, mut kahen sekunnin pääst kaikki aukee! Sit ku uudestaan laittaa kiinni ni sitte ne pysyy... Weird? Mikään nuppi ei jää kantamaan eli siitä ei ongelma johdu. Ja auto on 320 E36 ja akku takaluukussa eikä kauko ohjattavaa lukitusta.
Comment
-
-
Originally posted by Aguél View PostSamaan topicciin: mulla keskuslukossa sellanen juttu, että ovet lukkoon laitettaessa kaikki menee kyllä kiinni, mut kahen sekunnin pääst kaikki aukee! Sit ku uudestaan laittaa kiinni ni sitte ne pysyy... Weird? Mikään nuppi ei jää kantamaan eli siitä ei ongelma johdu. Ja auto on 320 E36 ja akku takaluukussa eikä kauko ohjattavaa lukitusta.
Comment
-
-
Kannattaa myös tarkastaa, että kaikki ovikytkimet toimii, omassa E36:ssa on kuskin oven kytkin kulunut niin, että aina ei mene ovet lukkoon ja jos avaimella koittaa lukita niin se avaa lukot samantien.325d -11, 730i -87, 315 -82 | ex. 530i -07, 325d -07, 330d -04, 323Ci -99, 320i -92 Cabrio, 523i -96, 2x 325i -91, 316i -90, 318is -90, 316i -89, 316 -84, 315 -82
Comment
-
-
Originally posted by -Tk- View PostKannattaa myös tarkastaa, että kaikki ovikytkimet toimii, omassa E36:ssa on kuskin oven kytkin kulunut niin, että aina ei mene ovet lukkoon ja jos avaimella koittaa lukita niin se avaa lukot samantien.
Ilmesesti juurikin tuo Tk:n yllä mainitsema vika,koska mulla ainakin on ihan kulunut se kytkin ovesta,mistä näitä kytkimiä sai ja missä hinnoissa?
Comment
-
-
itellä häikkäs keskuslukko samalla tavalla ei menny ekalla lukkoon vaan pomppas samointein auki...eikä konttikaan menny lukkoon ovista vaan pelkästään kontin lukosta...kannattaa kattoo takakontin kanteen menevät johdot siitä luukun saranoitten vierestä...keskuslukkon lisäksi ei toiminu rekkarinvalo ja takakontin sisävalo ja kun avasin sen johtojen päällä olevan suojuksen, löyty sieltä neljä poikkimennyttä johtoa...johdot yhteen ja kaikki rupes pelaammaan...Last edited by Teezi; 04-10-2006, 08:50.
Comment
-
-
Originally posted by Teezi View Postkannattaa kattoo takakontin kanteen menevät johdot siitä luukun saranoitten vierestä...itellä häikkäs keskuslukko, rekkarinvalo ja takakontin sisävalo ja kun avasin sen johtojen päällä olevan suojuksen, löyty sieltä neljä poikkimennyttä johtoa...johdot yhteen ja kaikki rupes pelaammaan...Sähköposti.
IG: janzki_
Comment
-
Comment