Kyllä osassa kaupallisia järjestelmiä on vanoksen ohjaus/nokan ohjaus mahdollisuus..can you spell money . Haltecilla kait ja en oo varman autronicilla taitaa myös olla. Varmaan muitakin. 1550e+ sen boksin hinta sitten...tai sit ottaa vanoksen pois toiminnasta ja laitta m50 virinokat sinne..tuskin paljoa häviää loppujen lopuksi. Suorasytkäkin lisää ohjauksen hintaa.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E-36 325 turbo
Collapse
X
-
Turbocharging is nice, but I´d rather be also blown!
-Official BTCF-Sauna Team-
-Official BTCF-Jusauksen allasteam-
-Team BTCF Top Alcohol-
-Team Pimp My Bride-
TBO/SC BMW E30 325i Cabriolet (607hp/739Nm)
R.I.P. 1K MOTORSPORTS
R.I.P.E30 316 m10b20,E21 323i 2.5L e21,316 2.0m10 e30,
526i E28 m-sport,525i 24.V E34,E30 320i Cabriolet, 535i E34, 525i E34, E39 528i -98 Touring jne.
-
-
Originally posted by SuutariKyllä osassa kaupallisia järjestelmiä on vanoksen ohjaus/nokan ohjaus mahdollisuus..can you spell money . Haltecilla kait ja en oo varman autronicilla taitaa myös olla. Varmaan muitakin. 1550e+ sen boksin hinta sitten...tai sit ottaa vanoksen pois toiminnasta ja laitta m50 virinokat sinne..tuskin paljoa häviää loppujen lopuksi. Suorasytkäkin lisää ohjauksen hintaa.
Comment
-
-
Hiemna offtopikkia mutta
Jos joku haluaa aihion turboprojektiin niin toi emännän 325i ei jostain syystä oo vähäpäästöinen...? -91 alkuperäinen suomiauto, 9500E
E70 3.0SD -08
.................................................. ................................
Autoviitala Drift Team, Chevrolet Camaro RS 6.2 LS3 S/C -70
Comment
-
-
Re: e-36 vertailukelpoisuudesta
Originally posted by TONI_VAANhetkinen olinks mä lukevinani että E-36 mallien kohdalla käytettäs muka M-kolmosta :?: :|
jos tuo on totta niih kyllä on katsastusmiehet yhtä saatanan RASISTEJA
ku puhutaan E-30 malleista . :guns:
JA SE OLI MUN MIELI PIJE ASIASTA
Niitä katsastusmiehiä on kanssa joka lähtöön.. kuulin juuri tapauksesta jossa tekniikanvaihto Taunuksesta katsastusmies MIINUSTI 5 prosenttia kun siitä tehtiin cabrio eli siis prosentteja ton katon verran pois. :shock: :shock: :shock:Saab 99 -75 - Mazda 323 -88 - BMW 728 -78 E23 - BMW 316 -88 E30 - Opel Kadett D -87 - BMW 325i -88 E30 - BMW 325i -91 E36 - BMW 540iA -93 E34 - BMW 328i -95 E36 touring - BMW 528iA -96 E39 touring - BMW 735iA -97 E38 - Volvo S60 -01 - BMW 330dA -05 touring
Comment
-
-
[quote="MikkoV"]Hiemna offtopikkia mutta
Jos joku haluaa aihion turboprojektiin niin toi emännän 325i ei jostain syystä oo vähäpäästöinen...? -91 alkuperäinen suomiauto, 9500E
[quote]
Epäilen vahvasti...mut voihan tuo jollain tavalla olla mahollistakin tyyliin se saudeista tuotu yms..Turbocharging is nice, but I´d rather be also blown!
-Official BTCF-Sauna Team-
-Official BTCF-Jusauksen allasteam-
-Team BTCF Top Alcohol-
-Team Pimp My Bride-
TBO/SC BMW E30 325i Cabriolet (607hp/739Nm)
R.I.P. 1K MOTORSPORTS
R.I.P.E30 316 m10b20,E21 323i 2.5L e21,316 2.0m10 e30,
526i E28 m-sport,525i 24.V E34,E30 320i Cabriolet, 535i E34, 525i E34, E39 528i -98 Touring jne.
Comment
-
-
Re: e-36 vertailukelpoisuudesta
Originally posted by MasinolNiitä katsastusmiehiä on kanssa joka lähtöön.. kuulin juuri tapauksesta jossa tekniikanvaihto Taunuksesta katsastusmies MIINUSTI 5 prosenttia kun siitä tehtiin cabrio eli siis prosentteja ton katon verran pois. :shock: :shock: :shock:- 330d E91 LCI - 320d E91 - 330ia M-sport '00 - 325πM coupé '94 - 316i 2.0/4 touring '98 - SLK 230K AMG Designo -
Comment
-
-
Re: e-36 vertailukelpoisuudesta
Originally posted by CalypsocoupeOriginally posted by MasinolNiitä katsastusmiehiä on kanssa joka lähtöön.. kuulin juuri tapauksesta jossa tekniikanvaihto Taunuksesta katsastusmies MIINUSTI 5 prosenttia kun siitä tehtiin cabrio eli siis prosentteja ton katon verran pois. :shock: :shock: :shock:Saab 99 -75 - Mazda 323 -88 - BMW 728 -78 E23 - BMW 316 -88 E30 - Opel Kadett D -87 - BMW 325i -88 E30 - BMW 325i -91 E36 - BMW 540iA -93 E34 - BMW 328i -95 E36 touring - BMW 528iA -96 E39 touring - BMW 735iA -97 E38 - Volvo S60 -01 - BMW 330dA -05 touring
Comment
-
-
Originally posted by Calypsocoupe:shock: Onko avolle ja sedanille samat prosentit korikehikolle?Saab 99 -75 - Mazda 323 -88 - BMW 728 -78 E23 - BMW 316 -88 E30 - Opel Kadett D -87 - BMW 325i -88 E30 - BMW 325i -91 E36 - BMW 540iA -93 E34 - BMW 328i -95 E36 touring - BMW 528iA -96 E39 touring - BMW 735iA -97 E38 - Volvo S60 -01 - BMW 330dA -05 touring
Comment
-
-
Originally posted by bemumiesMyös poisotettujen osien pitäisi vähentää prosentteja, eli jos otat takapenkit pois, merkitään samat prosentin, kuin takapenkin vaihdosta merkittäisiin. Näin ainakin pykälien mukaan...F11 LCI 535xi
Ex.
E36 320i sedan
E36 LCI 328i coupe
E61 LCI 530xi
Comment
-
-
Originally posted by SeneOriginally posted by bemumiesMyös poisotettujen osien pitäisi vähentää prosentteja, eli jos otat takapenkit pois, merkitään samat prosentin, kuin takapenkin vaihdosta merkittäisiin. Näin ainakin pykälien mukaan...
Comment
-
-
Nämä keskustelut menevät aika usein epäselviksi juuri tuolla tavalla, kun ihmiset puhuvat vain muutosprosenteista. Kannattaa tuijottaa jäljellä olevaa osamäärää, ei vaihdettujen/poistettujen osien määrää. Olennaista on se, että jäljellä on (Suomi-autossa) yli 50%. Ihan sama vaihdatko jonkin osan vaikka seitsemään kertaan, ei niitä prosentteja vähennetä joka kerta. Ja tosiaan, samasta syystä, on ihan sama vaihtaako jonkin osan vai poistaako sen. Jos alkuperäinen osa on poissa, prosentteja menee.Ei oo välii, ku ei oo välihousui.
Comment
-
-
Sairas pikku mieleni kehitteli yhden teorian, mutta en kyllä tiedä mahtaisiko toimia. Luulisi, että jos toimisi, niin joku olisi jo käytellyt. No, jaanpa nyt kuitenkin pikku teoriani.
Eli, saksastahan löytyy tüv hyväksyttyjä paketteja noihin, eikö? Ongelmanahan vain oli teho, kun se ei sovi enää suomen lakien sisään. Mahtaisikohan onnistua tehon rajoitus, ei tietenkään seoksia/hengitystä muuttamalla eikä muutakaan, koska silloin tuo tüv hyväksynnän päästötodistus ei olisi voimassa, vaan rajoittamalla kaasun liikettä.
Ellen nyt aivan väärin muista, uusia moottoripyöriä on kuristeltu rajoittamalla kaasun liikettä, koska kaiken muun muuttaminen olisi vaatinut päästötestaukset (siis olettaen ettei ole kys. vehkeeseen maahantuojan kurisatsia). Eli siis lyhyesti jollain osalla pitäisi rajoittaa tuo kaasun liike (tai sähköisen kaasupolkimen tapauksessa ohjelmallisesti mahdollisesti?), jonka jälkeen penkityksellä todettaisiin laskenut teho. Tämän PITÄISI kaiken järjen mukaan mennä läpi, koska mikään päästöihin vaikuttava ei muutu. Vai?325i -08
i3 REx -17
M5 -98 Imolarot
535i -90 N/A project (maatumassa)
Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05
Comment
-
Comment