215/45¤17" on itseasiassa hieman korkeampi,kuin esimerkiksi omassa E36 M3:ssa käytettävä vakiorengastus 235/40¤17".Riippuu mihin vertaa,mutta ei minun mielestäni mitenkään alikokoinen.Mutta sopii varmasti pyörimään ongelmitta noilla 35-45 ET-mitoilla.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Miten mahtuu pyörimään 225/45/17 renkaat E36
Collapse
X
-
Originally posted by Heguli 31 View Post215/45¤17" on itseasiassa hieman korkeampi,kuin esimerkiksi omassa E36 M3:ssa käytettävä vakiorengastus 235/40¤17".Riippuu mihin vertaa,mutta ei minun mielestäni mitenkään alikokoinen.Mutta sopii varmasti pyörimään ongelmitta noilla 35-45 ET-mitoilla.BMW-ALPINA E46 B3 3.3 #527
Comment
-
-
Originally posted by nut View PostOnko tuo siis eturenkaana tuo 235/40R17 orggiskoko M3ssa? Mitkäs tuossa sitten takana ovat vakiona?
Tuohon voisi sitten lisätä eri variaatiot vaihtoehtorenkaina,joita itsekkin omassani käytän.Last edited by Heguli 31; 16-03-2007, 10:47.
Comment
-
-
Vaihdoin iiässään keserenkaat illalla.
235/45-17 ET 41 mahtuu nätistä eteen mutta se ei ollu yllätys. Autossa on varusteena tehtaalta jonkinlainen rajoitin sille kuinka paljon renkaat voi kääntyä eli ei ota kiinni edes ratti reunassa.
Se että 265/40-17 ET 41 ei mahdu taakse ei myöskään ollut yllätys... Isoissa montuissa ottaa kiinni lokasuojan ulkoreunaan, muuten en saanut hankaamaan vaikka testimielessä ajoin pari mutkaa reilulla nopeudella.
Renkaat tuli vanteiden mukana saksasta joten tyhmyyttäni en sentään noin isoja nakkeja ostanut
Auto näyttää kyllä julmalta tuolla rengastuksella, lokasuojat täyttyy juuri sopivasti. Tuskin viitsin edes kokeilla jaksaako 140 konia vinguttaa rengasta :-P
No speakers - No bodykits - NO BULLSHIT
Kesäautoprojekti: 2002 BMW E46 M3 Coupe Phoenixgelb
Hinausautoprojekti: 2000 BMW E39 530D Touring Orientblau
Käyttöautoprojekti: 1997 BMW E36 318i Touring Hellrot blogi
Rata-autoprojekti: 1994 BMW E36 318is Class II Sedan Alaskablau blogi
Entisöintiprojekti: 1994 BMW E36 318is Class II Sedan | Alaskablau blogi
Comment
-
-
Originally posted by Jochen View PostVaihdoin iiässään keserenkaat illalla.
235/45-17 ET 41 mahtuu nätistä eteen mutta se ei ollu yllätys. Autossa on varusteena tehtaalta jonkinlainen rajoitin sille kuinka paljon renkaat voi kääntyä eli ei ota kiinni edes ratti reunassa.
Se että 265/40-17 ET 41 ei mahdu taakse ei myöskään ollut yllätys... Isoissa montuissa ottaa kiinni lokasuojan ulkoreunaan, muuten en saanut hankaamaan vaikka testimielessä ajoin pari mutkaa reilulla nopeudella.
Renkaat tuli vanteiden mukana saksasta joten tyhmyyttäni en sentään noin isoja nakkeja ostanut
Auto näyttää kyllä julmalta tuolla rengastuksella, lokasuojat täyttyy juuri sopivasti. Tuskin viitsin edes kokeilla jaksaako 140 konia vinguttaa rengasta :-PEihän me Etelä-Pohjalaiset ihan täydellisiä olla. Meiltä puuttuu heikkoudet.
Vanha Uuden liiton mies...
Comment
-
-
ja edelleen kun ilmoittakaa kaaresta napaan niin saa oikean kuvan ,kun eroavaisuuksia on madalluksissa...
itse sovitan 8x17" et35 225/45-17" ja luulen että kumit menee uusiksi
taakse sopii ,mutta edestä en usko edessä kaaresta napaan 300mm
seuraavaksi sitten 205-215/40-17" riittääkö muuten kantavuus......
edit: autona e36 tuurinki -97G30 530e Sedan
E30 325i Cabriolet
Comment
-
-
Torstaina kävin hakemassa itselleni e36 325:n ja pelkillä talvinakeilla ja nyt tarvis tietoa kun ressaa että minkä kokoiset vanteet/renkaat olisivat jämptit tuonne. m-alustasarja ja muistaakseni myyjä sanoi että madallus on 25... eli huomenna olisin menossa vannekaupoille kunhan tietäisin millaset sinne mahtuu pyöriin. täälä se varmaan lukee monessakin paikkaa mut ei taho saada selvää kunnolla. sori olen vielä amatööri näissä jutuissa, jos joku kellä on kokemusta/tietoa voisi sanoa hyviä vinkkejä. kiitos
EDIT: esim tuollaisi olen kattonut kuin 19x8 ET 40 jos nuo mahtuisivat niin millaisilla kumeilla?Last edited by fullsons; 09-04-2007, 19:56.
Comment
-
Comment