Laitetaan tähän jatkoksi sellanen että:
Kaverilla oli e30 323i, siitä jäi kytkinpoljin pohjaan mutta sai aikansa pumppailtua takas ylös. Selvis vika jossakin vaiheessa eli työsylinteristä tuleva tappi joka nojaa irrotushaarukan päähän, missä on pieni kolo sille, niin oli pää luiskahtanu sivuun siitä kolosta. Tämä tappi oli niin vinossa sylinteriin nähden että oli kaivannu itelleen jo koloa sen sylkyn reunaan ja siis jumitti siihen kun polkaisi polkimesta. Työsylinteri irti ja tapista mirgelissä päätä terävämmäksi, romut kiinni ja toimi.
Kaverilla oli e30 323i, siitä jäi kytkinpoljin pohjaan mutta sai aikansa pumppailtua takas ylös. Selvis vika jossakin vaiheessa eli työsylinteristä tuleva tappi joka nojaa irrotushaarukan päähän, missä on pieni kolo sille, niin oli pää luiskahtanu sivuun siitä kolosta. Tämä tappi oli niin vinossa sylinteriin nähden että oli kaivannu itelleen jo koloa sen sylkyn reunaan ja siis jumitti siihen kun polkaisi polkimesta. Työsylinteri irti ja tapista mirgelissä päätä terävämmäksi, romut kiinni ja toimi.
Comment