Originally posted by reddewil
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e36 325ym lukkoperä?
Collapse
X
-
...tai kuten näyttää yleensä olevan, niin päinvastoin. Eli jostain syystä näihin on vaihdeltu niiden harvojenkin lukkomurikoiden tilalle tavallisia. Joko levyjen loppumisen myötä tai siksi kun kiesillä on vetäisty talviliukkaalla baanalla puolen kilometrin rännissä pyöriminen kaitanvaihdon seurauksena...?
Comment
-
-
Tuntuu tosiaan olevan harvinaisia näissä noi lukot. Siitä syystä en voi kuin ihmetellä, miksi se omastani, muuten melko karvalakista löytyy. Löytyy varustelistalta, ja nätisti pyörii toinenkin rengas kun pyörät ilmassa pyörittää.
Ehkäpä se nahkapöksy on pelännyt ostaessaan jäävänsä sillä joskus jumiin. En tiedä, mutta en valita.
Comment
-
-
Voisin tähän keskusteluun todeta että nimenomaan nää muovikoupejen kuskit luulee lähes kaikki että lukko on kenen kanssa on tullu haasteltua jossain kylillä.
Sittenku oon heittäny että ainoastaan ämmäläisissä ja nytten uutena tietona ix:ssäki on vakiona lukko ainoastaan on tullu sellasia niinkö O_o ilmeitä.
Tosiaan täytyy sanoa jos joku kovasti väittää eikä ole faktaa niin tota nurmikko/asfaltti testiä käy kokeilee..
Comment
-
-
Originally posted by RoclaNo siis ei ne mitään kananhampaita ole vaikka hemin tekstistä sen käsityksen saattaa saadakkin,.
Tedän tämän aivan satavarmasti koska sen verran vaikea oikeita lukkomurikoita on maailmalta 325:n koppaan löytää. Toisaalta minäkin olen ostanut varmasti parikymmentä lukollista murikkaa ja autoa jossa lukko "varmasti" on ollut, mutta pikkuisen kaiveltaessa totuus on kuitenkin toinen. Lisäksi kun 325:n normimurikka alkaa vedellä tasauspyörästön osalta viimeisiään(tai siellä on väärät öljyt), niin sehän käyttäytyy noissa asfalttivedoissa(tai yleensä niin että molempien takapyörien alla on sama alusta) ihan kuin lukollinen kun pienet tasauspyörän rattaiden akselit hirttää/leikkaa kiinni rasituksessa. Ainoastaan perä ylös ja toisen renkaan pyöritys sekä tuo asfaltti/nurmikkotesti paljastaa onko alla lukko vai ei.
Aika harvoin sitä kumia asfalttiin e36:lla piirtyy jos/kun toisen pyörän alla on nurmikko...siis LÄHES yhtä harvoin kuin kanoilta niitä hampaita löytyy.
Comment
-
-
Originally posted by HemiEi ne nyt tosiaan ihan kanan hampaiden harvinaisuusluokassa ole, mutta HUOMATTAVASTI harvinaisempia kuin yleisesti kuvitellaan/luullaan.
Tedän tämän aivan satavarmasti koska sen verran vaikea oikeita lukkomurikoita on maailmalta 325:n koppaan löytää. Toisaalta minäkin olen ostanut varmasti parikymmentä lukollista murikkaa ja autoa jossa lukko "varmasti" on ollut, mutta pikkuisen kaiveltaessa totuus on kuitenkin toinen. Lisäksi kun 325:n normimurikka alkaa vedellä tasauspyörästön osalta viimeisiään(tai siellä on väärät öljyt), niin sehän käyttäytyy noissa asfalttivedoissa(tai yleensä niin että molempien takapyörien alla on sama alusta) ihan kuin lukollinen kun pienet tasauspyörän rattaiden akselit hirttää/leikkaa kiinni rasituksessa. Ainoastaan perä ylös ja toisen renkaan pyöritys sekä tuo asfaltti/nurmikkotesti paljastaa onko alla lukko vai ei.
Aika harvoin sitä kumia asfalttiin e36:lla piirtyy jos/kun toisen pyörän alla on nurmikko...siis LÄHES yhtä harvoin kuin kanoilta niitä hampaita löytyy.
Onko se oikeesti niin vaikeaa itse tarkistaa että onko lukkoa, vai onko se vaan mukava olettaa että on kun kerran jäi kahta rantua?Olli.
Comment
-
-
Eikös näissä lukkoperissä ole isompi öljytilavuuskin kun tavallisissa? Ainakin oman e36:n perä imee muistaakseni ~puoli litraa enemmän öljyä kun normaalisti.e46 325ci cabrio m-sport2
Ex: e46 320da touring -04
e36 325i m50b28 - No turbo shit, just shit.
e39 528ia -96
e34 525i -92
e30 320i touring -88
e36 328i coupe -97
e36 325i -91
Comment
-
-
no ei se öljytilavuus sitä kerro onko lukko, "pikkuperässä" jotain reilu litra ölppää, "isoperässä" (325 ja 325tds?) 1.7L öljyä.
Lukollinen aina isoperä kylläkin, eli suurempi öljymäärä kuin pikkuperässä (320, neloskoneet).Last edited by Risto113; 29-06-2006, 19:19.
Comment
-
-
Pitääkö nyt mikään lukko paitsi kemppi jos ajetaan toinen pyörä asfaltille ja toinen nurmelle ja siitä tempastaan?!?? Tai sitte kaikki lukot joita sattunu alle on jotai 750000 kilsaa ajettuja ja neki ympyrää ettei oo varmaan mitään levyjä jälellä.. Oma lukko kyllä riveää joskus tavan luisuttelussakin ja siellä kyllä 100 prosentin varmuudella se lukko on.-ex- e30 325iM vm-90 (RUSINA)
-ex- e36 325 käyttis-coupe-vessa
Comment
-
-
mitkäs perät nyt lasketaan lukoiksi jos pitäisi nurmikko/asvalttitestissä toimia? jos on 25% lukko niin pitäisikö tällöin muka molempien pyörien sutia vaikka toisella puolella on liukas nurmikko? jos sutii niin mikä järki sitten on esim. 60% lukossa?
ja kertokaas vielä tyhmälle mitä kaikkia eri lukkoperiä tohon 325 e36:sen taakse oikein saa? ja onko tuo tds:än isoperä aina lukko vai onko siihenkin se erikseen?Impreza WRX STI Vers.IV -99
ex: e36 325i cabrio -94
ex: e34 520i -88
ex: e30 316 -86
ex: e34 M5 -89
ex: e36 325i -91
ex: e36 320i -92
Comment
-
Comment