Announcement

Collapse
No announcement yet.

E 36 ovenkahva

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Tanza
    Bimmer Rookie
    • Sep 2004
    • 86
    • Tampere

    #16
    Originally posted by mika_el View Post
    Eli korjauoppaasta luin, että coupe mallin ovenpurku vaatii erikoistyökaluja ja ammattiosaamista --------> vienti merkkikorjaamoon edessä siis!
    Ei ainakaan mun tarvinnu viedä kun tota ovenkahvaa vaihdoin. Ikkuna vaan pois niin sit se onnistuu.
    BMW E90 325d -08
    BMW E39 523A -98
    Ex:BMW E46 325i -04,BMW E36 325i -93, BMW E36 325Ci -93,BMW E36 316iA -91

    Comment

    • Rosi
      Bimmer Fanatic
      • Jan 2006
      • 474
      • Lapinjärvi, Kouvola

      #17
      Originally posted by Tanza View Post
      Ei ainakaan mun tarvinnu viedä kun tota ovenkahvaa vaihdoin. Ikkuna vaan pois niin sit se onnistuu.
      Sama juttu
      Nyt: Bmw E92 325 -07

      EX: Bmw E36 320 Coupe -95, Bmw E36 325 Cabriolet -95

      Comment

      • kyyppari1
        Newbiemmer
        • Jan 2006
        • 23

        #18
        Kyselit niistä farkun takaluukun johdotuksista, se inssi joka ne on suunnitellu niin on kyllä varmasti istunu silmän päällä. mut mulla ainakin sen verran ongelimii niiden kans et takalasinpyyhin -ja lämppäri ei pelaa ja ja tietokone herjaa jostain (alkup.)hälyn takaluukun oikkarista, mut häly kyl toimii silti takaluukustakin. johtosarja ilm. väsyy vaan jossain vaihees siihen luukun availuun,eipä kyllä inspaa yhtään alkaa vaihtelee johtoja tms. kirjoitteleppa jos löytyy oikotie onneen...Esim. mistä valmis johtosarjanpätkä? Mut jos ei vielä mitään ongelmii oo niin älä oo murheellinen, kyllä ne sieltä ilmestyy...

        Comment

        • Jukepoi
          Newbiemmer
          • Dec 2009
          • 6
          • Finland

          #19
          Kahva

          Mulla oli omassa autossa vänkärin puolella sellainen vika et ovi aukes vasta sillon kun nosti kahvaa todella ylös ja hieman väkisin. Ja nyt se ei enää aukea ollenkaa. Purin sen ovipahvin pois niin sieltä on mennyt semmoinen rauta poikki mikä on kiinteästi kahvassa kiinni. Eli uuden kahvan joutuu ostaa. Kukaha tietää joutuuko ostaa koko mustan kahva osan missä on lukkopesä ja itse kahva vai onko tuohon joku tarvike osa?? Eli se katkennut rauta jonka voisi vaihtaa. Auto siis 320 vm92 e36 coupe

          Comment

          • Jannu
            Bimmer Fanatic
            • Feb 2003
            • 221
            • Klaukkala

            #20
            Originally posted by Jukepoi View Post
            Mulla oli omassa autossa vänkärin puolella sellainen vika et ovi aukes vasta sillon kun nosti kahvaa todella ylös ja hieman väkisin. Ja nyt se ei enää aukea ollenkaa. Purin sen ovipahvin pois niin sieltä on mennyt semmoinen rauta poikki mikä on kiinteästi kahvassa kiinni. Eli uuden kahvan joutuu ostaa. Kukaha tietää joutuuko ostaa koko mustan kahva osan missä on lukkopesä ja itse kahva vai onko tuohon joku tarvike osa?? Eli se katkennut rauta jonka voisi vaihtaa. Auto siis 320 vm92 e36 coupe
            Mulla oli vanhassa autossa just sama homma. Ostin käytettynä 'uuden' kahvan ja vaihdoin lukkopesän. Lukkopesän vaihto oli hieman rasittava operaatio mutta pikku näppäryydeellä siitä selvisi ja hyvillä hermoilla.
            i4 M50-23

            EX:
            318,320i,318is,328i,M3,530d,330e,545e

            Comment

            • JKK
              Bimmer Enthusiast
              • May 2006
              • 2292
              • Uusimaa

              #21
              Originally posted by Jannu View Post
              Mulla oli vanhassa autossa just sama homma. Ostin käytettynä 'uuden' kahvan ja vaihdoin lukkopesän. Lukkopesän vaihto oli hieman rasittava operaatio mutta pikku näppäryydeellä siitä selvisi ja hyvillä hermoilla.
              Jop, allekirjoitan tuon viimeisen. Coupen kahvan/lukkomekanismin purkamisessa oleellisin työkalu on kovat hermot. Kasaamisessa sitten tarvitaan jo rautaisia hermoja. Ilman laajaa kirosanojen hallintaa homma on täysin mahdoton.
              BMW G30 530e X-Drive

              Myytäviä BMW-varaosia moneen eri malliin

              Comment

              Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎